abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 juni 2021 @ 20:45:00 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200014559
Vandaag kwam ik pas om zes uur thuis en er moest nog gekookt worden en het huis was een bende, jullie kennen het wel. Dus ik geef mijn jongste mijn pasje met als opdracht opbakrijst, Japanse groenten, bier en kip te gaan halen terwijl ik het koken snel voorbereid. Lekker nasi bakken.
Komt ze terug zonder het bier. Oh ja, sinds ik kinderen heb mogen die geen bier of sigaretten meer halen. Dat was voordat ik aan kinderen begon helemaal nog niet zo. Zelf reed ik begin jaren 80 gewoon met de auto naar het dorpscafe om voor je vader een fles jenever en een pakje van Nelle halfzwaar met vloei te halen. Op de weg terug nam je dan een klein slokje, dat was lekker koud aan je lippen en aan je tong. Sneeuwvlokjes van nu geloven je niet eens als je dit vertelt! Die bestelling kostte ook nog geen 10 gulden toen. Daar koop je nu noch jenever, noch sigaretten voor. Enfin, maar dit is geen klaagbaak.
Dus ik dan maar koken en een klein beetje balen want opgebakken nasi is pas echt lekker met een biertje en het was vandaag toch al druk op het werk en ik heb al sinds het weekeinde niks meer gedronken. Toen alles klaar was ging ik de tafel dekken. Achter in de koelkast zocht ik een pot augurken, maar wat zag ik daar staan, waarvan ik in het geheel niet eens wist dat ik het op voorraad had en nog gekoeld ook!

Echt een haleluja-moment. Mijn lievelingsbier ook nog en perfect op temperatuur meteen. Nog even een fractie van een seconde angst dat het wellicht een leeg flesje betrof, maar nee.
Puur geluk dus.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 21:01:34 #2
74056 crew  ToT
pi_200014913
Hel en Verdoemenis is ook een fakking goed biertje, ZEKER in combinatie met een lekker rokerige houtskool-bbq! _O_
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 21:53:27 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200016107
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef ToT het volgende:
Hel en Verdoemenis is ook een fakking goed biertje, ZEKER in combinatie met een lekker rokerige houtskool-bbq! _O_
Weten _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 21:55:20 #4
74056 crew  ToT
pi_200016147
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:53 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Weten _O_
B-)

Ja iemand bij m'n vaste slijterij was er helemaal hyper over. Ik was wat sceptisch, maar besloot het toch maar uit te proberen.

Serieus de HELE! FUCKING! AVOND! van 1 biertje zitten nippen!
Stukkie rokerig vlees happen, nagenieten van de smaak tot het bijna weg is. klein slokje bier waardoor die rokerigheid weer in je giechel EXPLODEERT, nagenieten tot die smaak weggetrokken is, weer een happie nemen enz! _O_
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 21:58:06 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200016200
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:55 schreef ToT het volgende:

[..]

B-)

Ja iemand bij m'n vaste slijterij was er helemaal hyper over. Ik was wat sceptisch, maar besloot het toch maar uit te proberen.

Serieus de HELE! FUCKING! AVOND! van 1 biertje zitten nippen!
Stukkie rokerig vlees happen, nagenieten van de smaak tot het bijna weg is. klein slokje bier waardoor die rokerigheid weer in je giechel EXPLODEERT, nagenieten tot die smaak weggetrokken is, weer een happie nemen enz! _O_
Probeer de barrel aged versie eens :9~
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 22:04:04 #6
74056 crew  ToT
pi_200016313
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:58 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Probeer de barrel aged versie eens :9~
^O^ Check!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')