Dat, en dille tussen de billenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
wortel tussen de knieën tegen ongewilde zwangerschappen?
ik vind het sowieso een beetje hypocriet gelul van die voetballers. Want zeg nou zelf, hoeveel voetballers voelen zich comfortabel genoeg om 'uit de kast te komen' als zijnde niet-heteroseksueel? Nu wel makkelijk meelullen met de anti-Hongarije beweging (ok, natuurlijk is het dramatisch wat daar gebeurt), maar misschien moeten ze ook eens een hand in eigen boesem steken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan me geen voorstelling maken van een algemeen inclusieve aanvoerdersband.
En dan moet het WK in Qatar nog komenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een beetje hypocriet gelul van die voetballers. Want zeg nou zelf, hoeveel voetballers voelen zich comfortabel genoeg om 'uit de kast te komen' als zijnde niet-heteroseksueel? Nu wel makkelijk meelullen met de anti-Hongarije beweging (ok, natuurlijk is het dramatisch wat daar gebeurt), maar misschien moeten ze ook eens een hand in eigen boesem steken.
Iig is er nu nķg meer aandacht voor en wie weet maakt het wat meer de weg vrij nu.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het sowieso een beetje hypocriet gelul van die voetballers. Want zeg nou zelf, hoeveel voetballers voelen zich comfortabel genoeg om 'uit de kast te komen' als zijnde niet-heteroseksueel? Nu wel makkelijk meelullen met de anti-Hongarije beweging (ok, natuurlijk is het dramatisch wat daar gebeurt), maar misschien moeten ze ook eens een hand in eigen boesem steken.
Ik heb meer met de oudequote:Op woensdag 23 juni 2021 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet de nieuwe-pride vlag impliceert
*kuch* VVD *kuch*quote:
Jagär zei als zijndequote:Op woensdag 23 juni 2021 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een beetje hypocriet gelul van die voetballers. Want zeg nou zelf, hoeveel voetballers voelen zich comfortabel genoeg om 'uit de kast te komen' als zijnde niet-heteroseksueel? Nu wel makkelijk meelullen met de anti-Hongarije beweging (ok, natuurlijk is het dramatisch wat daar gebeurt), maar misschien moeten ze ook eens een hand in eigen boezem steken.
Uhquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jagär zei als zijnde
Maar wel wat eens met de boodschap.
Al is t toch beter iets dan niets.
Net als met de pride header. Die ik niet kan zien
Mijn eerste gedachte is danquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk, elke stap naar normalisatie is er 1. Maar ik vind dit hypocriet. Net als inderdaad het WK in Qatar.
En de Olympische spelen in Japan. Echt, dat gaat ons nog een bult corona-elende bezorgen...
Wat hebben de Olympische Spelen met mensenrechten te maken? Is het zo erg in Japan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk, elke stap naar normalisatie is er 1. Maar ik vind dit hypocriet. Net als inderdaad het WK in Qatar.
En de Olympische spelen in Japan. Echt, dat gaat ons nog een bult corona-elende bezorgen...
En de input in blokken voeren aan het programma? Zodat je kan debuggen waar de foute regel zit?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:57 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 zit gefrustreerd te wezen
Mijn programma geeft als foutmelding dat er in de input een atoom zit met massa 0 of minder.
Ik heb het inputbestand al 32498293 keer nagekeken en alle atomen zijn netjes 1, of 12, of 15, etc. Nergens een - te bekennen dus dat is het ook niet.
En nu moet ik wachten tot een van de mensen die dat programma gebouwd heeft op me kan reageren.
Zo'n stomme foutmelding
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is dan
Nog langer niet naar kantoor![]()
![]()
Hand in eigen boezemquote:
Nee, met mensenrechten hebben die weinig te maken. Beetje te rap geschreven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat hebben de Olympische Spelen met mensenrechten te maken? Is het zo erg in Japan?
Ik denk dat het reuze meevalt met de corona-ellende die daar uit voortkomt. Het is allemaal enorm streng.
Ah, ik begreep het al nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, met mensenrechten hebben die weinig te maken. Beetje te rap geschreven.
Ik las laatst dat na de G-7 vorige week, wat ook enorm streng zou moeten zijn, er een 2400% stijging was in het aantal gevallen in Cornwell. Natuurlijk verschillen hier de meningen over.
Maar, bij de Olympische spelen komen atleten uit alle hoeken van de wereld samen, en dit is natuurlijk een perfecte kans voor nieuwe mutaties.
Ik hoop maar dat ik te pessimistisch ben.
Ik weet niet of dat werkt... waarschijnlijk loopt hij dan in een eerder stadium vast omdat dan het inputbestand niet alles bevat wat hij wil hebben?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En de input in blokken voeren aan het programma? Zodat je kan debuggen waar de foute regel zit?
Bij ons naar eigen wens weer terugkeren naar werk of thuiswerken of mix. No pressure at allquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik sprak gister mijn leidinggevende en die gaf aan dat, ondanks dat de thuiswerkverplichting verviel, we het beleid de komende maanden blijven volgen om de risico's beperkt te houden. Dus......2 dagen per week op kantoor, 3 dagen thuis werken
Dat is heel leuk, en dat willen ze bij ons ook heus wel, maar ik wil liever nul dagen naar kantoor behalve als het werk daar echt om vraagt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik sprak gister mijn leidinggevende en die gaf aan dat, ondanks dat de thuiswerkverplichting verviel, we het beleid de komende maanden blijven volgen om de risico's beperkt te houden. Dus......2 dagen per week op kantoor, 3 dagen thuis werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |