Ja, ik was te lui voor hoofdletters, aanhalingstekens of andere hoogstandjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las dat in bovenstaande context even 'op z'n hollands'
hue hue standjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik was te lui voor hoofdletters, aanhalingstekens of andere hoogstandjes
Goed, goed.quote:
je bent toch niet rcht verbaasd he?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)mogelijk-nieuwe-golf
Lekker dan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Lekker dan.
Moest daardoor weer hier aan denkenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hopelijk is het voor sommige een zetje om toch maar wel te vaxxen, jeweetutnie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Lekker dan.
Denk het niet, wappies gonna wapquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk is het voor sommige een zetje om toch maar wel te vaxxen, jeweetutnie.
Zoals Olav Mol zondag 'hij komt, hij komt, hij komt'quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Net als de lieve goede Sintquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals Olav Mol zondag 'hij komt, hij komt, hij komt'
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lana maakt het wel een beetje beterquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van die grefo's ofzo...alhoewel..die lijken ook onschuldiger dan ze daadwerkelijk zíjn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Dennis bergkamp Dennis bergkampquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In je giechel?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Lana del Rey vind ik mwaah...
Maar Die Hard vind ik![]()
Ik heb net een too good to get pakket opgehaald bij de Hema. Met oa 1 hele kersenvlaai...waar moet ik die laten?
In je buik?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik heb net een too good to get pakket opgehaald bij de Hema. Met oa 1 hele kersenvlaai...waar moet ik die laten?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:06 schreef Flory het volgende:
[..]Kan ik daar iets aan doen? Ben bang van niet hč? 🤔SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Zat er ook een massage staaf bij?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |