abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2021 @ 16:22:01 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200058541
twitter

Lekker shirtje. Rood-wit weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200059169
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 16:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Lekker shirtje. Rood-wit weer.
Prima shirt gewoon ja. Maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar het andere uitshirt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_200059518
Wel lekkere oefenpartijtjes tot dusver wat betreft de tegenstander.
pi_200060168
Rugnummers worden nu dezelfde als die van het uitshirt van vorig jaar.

Ter info.

Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_200061994
quote:
Feyenoord verhoogt vraagprijs Berghuis naar acht miljoen euro

Het lijkt er niet op dat Feyenoord en Ajax snel tot een akkoord zullen komen rond de transfer van Steven Berghuis. De aanvaller heeft een clausule in zijn contract van vier miljoen euro, maar de Rotterdammers vragen het dubbele. Feyenoord heeft Ajax laten weten dat het niet akkoord gaat met minder dan acht miljoen euro, zo meldt De Telegraaf vrijdag.

Feyenoord heeft in de voorbije maanden geen enkel commentaar gegeven op het vermeende contractuele bedrag dat is gaan circuleren. Volgens bovengenoemd dagblad is twee jaar geleden, toen Berghuis een contractverlenging signeerde, een overeenkomst gesloten over 'een minimale opbrengst'. Club en speler verkennen samen de markt om een veel grotere transfersom te forceren en het bedrag boven de minimale opbrengst wordt dan tussen de partijen gedeeld. In de regel blijft het minimumbedrag dan geheim, zo klinkt het.

De afgelopen dagen is gebleken dat alle betrokken partijen het minimumbedrag anders interpreteren. Waar Ajax uitgaat van vier miljoen euro, heeft Feyenoord de vraagprijs inmiddels opgevoerd naar acht miljoen euro. De kans dat het tot een arbitragezaak leidt is dan ook groot, aangezien juristen zich inmiddels over het contract van Berghuis aan het buigen zijn. Tijdelijk technisch directeur Sjaak Troost had destijds bij het opstellen van het contract van Berghuis een belangrijke rol. Berghuis zou in eerste instantie gratis de deur uitlopen deze zomer, maar zag na moeizame onderhandelingen alsnog een gelimiteerde transfersom in zijn contract worden opgenomen.

Journalisten Mike Verweij en Marcel van der Kraan vroegen zich eerder al af, zeker gezien de radiostilte van Feyenoord over de zogenaamde gelimiteerde transfersom, of een eventuele transfer van Berghuis naar Ajax zonder een juridische strijd tot stand zou kunnen komen. In de optiek van Feyenoord is Berghuis meer waard dan het vermeende bedrag van vier miljoen euro. Ajax zou bereid zijn om het bedrag neer te tellen voor de aanvaller. Van het bedrag boven de vier miljoen euro zou een deel naar Berghuis gaan en een deel naar zijn voormalig zaakwaarnemer Mino Raiola

En in Turkije komen ze met de berichten dat hij Galatasaray afgewezen heeft.

Begin me nu toch zorgen te maken.
pi_200062076
:')

Hopelijk echt zo snel mogelijk duidelijkheid.
pi_200062417
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

En in Turkije komen ze met de berichten dat hij Galatasaray afgewezen heeft.

Begin me nu toch zorgen te maken.
Ik snap wel dat je niet naar Turkije gaat, zeker als je nog andere opties hebt straks. Het spel qua transfers moet nog beginnen straks, dus berghuis gaat sowieso niet ergens snel tekenen
pi_200062674
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:44 schreef alopio het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je niet naar Turkije gaat, zeker als je nog andere opties hebt straks. Het spel qua transfers moet nog beginnen straks, dus berghuis gaat sowieso niet ergens snel tekenen
Nou ja, als mijn vereiste een CL-club was had ik wel oren naar Galatasaray. Of anders Wolfsburg (laat maar, Van Bommel :') :r verschrikkelijk mens).

Afgezien van de politiek is het gewoon een grote mooie club in een mooie metropool. Niets mis om dat te verkiezen boven Ajax. Krijg je nog een hoger salaris bij ook.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:12:02 #184
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200062861
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Nou ja, als mijn vereiste een CL-club was had ik wel oren naar Galatasaray. Of anders Wolfsburg (laat maar, Van Bommel :') :r verschrikkelijk mens).

Afgezien van de politiek is het gewoon een grote mooie club in een mooie metropool. Niets mis om dat te verkiezen boven Ajax. Krijg je nog een hoger salaris bij ook.
Het Turkse voetbal is wel ver afgegleden de laatste jaren.

Dat hogere salaris vraag ik mij ook nog maar af, zijn niet meer de tijden dat Sneijder daar kwam spelen.
Oh.
pi_200063105
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het Turkse voetbal is wel ver afgegleden de laatste jaren.

Dat hogere salaris vraag ik mij ook nog maar af, zijn niet meer de tijden dat Sneijder daar kwam spelen.
Naar mijn weten worden voetballers uit de top 3 clubs nog steeds als koningen behandeld met bijbehorende royale salarissen.

Kan uit mijn hoofd niet herinneren dat de Turkse topclubs weigerden salaris te betalen ivm slechte liquiditeit. Waren vaak rechterrijtje Turkse clubs of uit de eerste divisie.

Verder doet het stadion van Galatasaray niet onder de Arena imo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 25-06-2021 21:29:27 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:38:03 #186
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200063274
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:27 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Naar mijn weten worden voetballers uit de top 3 clubs nog steeds als koningen behandeld met bijbehorende royale salarissen.

Kan uit mijn hoofd niet herinneren dat de Turkse topclubs weigerden salaris te betalen ivm slechte liquiditeit. Waren vaak rechterrijtje Turkse clubs of uit de eerste divisie.

Verder doet het stadion van Galatasaray niet onder de Arena imo.
Kijk voor de grap even naar de UEFA clubranking, Galatasaray staat 64e en Ajax staat 19e.

Verder zijn er wel wat nieuwsberichten waaruit blijkt dat het daar een gigantische puinhoop is. Ajax betaalt ook gewoon goed, je kan gewoon in Nederland blijven wonen ipv bananenrepubliek Turkije. Het stadion is verder prima, maar met al die chaos en onzekerheid eromheen lijkt het me niet zo'n gekke keuze. Bij Ajax blijf je ook beter in beeld voor Oranje.
Oh.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:42:00 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200063349
Je gaat toch niet B tot de A tot de BEL achterna in Turkije ;(

Dan is je carriθre definitief voorbij.
pi_200063481
De keuzes zijn hem ook niet gegund.

Een rivaliserende club waardoor je door een andere miljoenenaanhang actief uitgekotst wordt, een corrupte topclub in een bananenrepubliek (prachtig land verder) of je moet onder een walgelijk figuur als Van Bommel ( :') :r ) komen te spelen in de Bundesliga.

Dan kan je beter bij Feyenoord blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 25-06-2021 21:50:21 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:54:28 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200063555
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:49 schreef Erasmus het volgende:
De keuzes zijn hem ook niet gegund.

Een rivaliserende club waardoor je door een andere miljoenenaanhang actief uitgekotst wordt, een corrupte topclub in een bananenrepubliek (prachtig land verder) of je moet onder een walgelijk figuur als Van Bommel ( :') :r ) komen te spelen in de Bundesliga.

Dan kan je beter bij Feyenoord blijven.
Ik had wel verwacht dat er een club uit Spanje zou komen voor hem, Sevilla oid zou wel bij hem passen.
Oh.
pi_200063670
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik had wel verwacht dat er een club uit Spanje zou komen voor hem, Sevilla oid zou wel bij hem passen.
Eens. FC Porto of Benfica zouden ook bij hem passen. Spelen ook CL komend seizoen. Maar helaas geen interesse vanuit Portugal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 25-06-2021 22:00:19 ]
pi_200064794
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach dat kan allemaal nog, alle transfers moeten nog op gang komen. Het zou stom zijn van Berghuis om ergens te snel te tekenen. En CL met de neuzen is leuk, maar die kunnen er ook zomaar weer de poulefase uitvliegen, speel je “gewoon” weer Europa League en elk weekend weer tegen RKC, Willem II en Heracles. Zou dan liever naar de Bundesliga gaan naar een subtop club. Nieuwe omgeving, mooie competitie.

Maar goed, denk zelf dat het Berghuis niet naar Ajax gaat. Hij houd het achter de hand als er echt niks anders is.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 23:25:15 #192
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200065443
Ik zou het een stuk begrijpelijker vinden als Berghuis naar Ajax gaat dan naar Gala hoor.

Voor nu lijkt blijven bij Feyenoord mij de beste optie, maar dat is meer omdat er nog niet echt een ideale club is gekomen. Bij Ajax gaat Berghuis gewoon banken gezien de concurrentie op de flanken (plus een riskante overstap op basis van sentiment), PSV is meer een stap zijwaarts, Galatasaray is nog slechter dan Feyenoord en bij Wolfsburg zou ik vBommel niet vertrouwen.
Makkelijk eerste
pi_200066162
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor nu lijkt blijven bij Feyenoord mij de beste optie, maar dat is meer omdat er nog niet echt een ideale club is gekomen. Bij Ajax gaat Berghuis gewoon banken gezien de concurrentie op de flanken (plus een riskante overstap op basis van sentiment), PSV is meer een stap zijwaarts, Galatasaray is nog slechter dan Feyenoord en bij Wolfsburg zou ik vBommel niet vertrouwen.
Man, doe je Feyenoordbril eens af.
Feyenoord is totaal niet de beste optie voor Berghuis nu, die jongen is te goed voor die club.

Bij Ajax zal hij genoeg speeltijd krijgen, beter salaris, spelen in de Champions League, spelen in een systeem dat hem beter ligt, etc. Voor mij hoeft hij niet per se te komen gezien het feit dat hij in december toch al 30 jaar wordt, maar voor Berghuis zelf zou het een prima zet zijn.

PSV is totaal geen stap zijwaarts, PSV is de tweede club van Nederland, vlak achter Ajax maar met een straatlengte voorsprong op Feyenoord/AZ/Vitesse. Zeker als je de afgelopen 20 jaar bekijkt. PSV maakt daarnaast ook nog een kans om in de CL te spelen.

Galatasaray is niet slechter dan Feyenoord, ook die club maakt nog kans om in de CL te spelen. Maar los daarvan, ze betalen gewoon een hoger salaris dan PSV en Feyenoord bij elkaar.

Wolfsburg speelt ook gewoon CL en van Bommel was als speler net zo irritant als Berghuis, dus die zullen wel meteen een klik hebben.

Kijk ik begrijp dat je graag wil dat Berghuis bij Feyenoord blijft, maar alles wijst erop dat Berghuis dat zelf niet wil. En alle andere opties zijn voor Berghuis persoonlijk, zij het sportief, zij het financieel, een flinke stap vooruit.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_200066239
Wel mooi dat iedereen weet wat Berghuis wil.
pi_200066274
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 00:26 schreef Scrummie het volgende:
Wel mooi dat iedereen weet wat Berghuis wil.
Ik weet niet wat hij wil, ik weet alleen wat hij niet wil en dat is bij Feyenoord blijven.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 00:44:09 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200066366
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 22:53 schreef alopio het volgende:

Maar goed, denk zelf dat het Berghuis niet naar Ajax gaat. Hij houd het achter de hand als er echt niks anders is.
Dat hoop je vooral bedoel je.
Oh.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 01:40:16 #197
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_200066746
Kuyt kan liever zijn bek houden betreft Berghuis. Die had in Turkije ook al lekker zitten cashen.
graag op anoniem
  zaterdag 26 juni 2021 @ 02:18:54 #198
474254 GurneyIsBestOke
pi_200066963
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 00:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hij wil, ik weet alleen wat hij niet wil en dat is bij Feyenoord blijven.
Als je zijn nummer hebt mag je hem best delen :)
Makkelijk eerste
  zaterdag 26 juni 2021 @ 02:24:50 #199
474254 GurneyIsBestOke
pi_200066989
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 00:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Man, doe je Feyenoordbril eens af.
Feyenoord is totaal niet de beste optie voor Berghuis nu, die jongen is te goed voor die club.

Bij Ajax zal hij genoeg speeltijd krijgen, beter salaris, spelen in de Champions League, spelen in een systeem dat hem beter ligt, etc. Voor mij hoeft hij niet per se te komen gezien het feit dat hij in december toch al 30 jaar wordt, maar voor Berghuis zelf zou het een prima zet zijn.

PSV is totaal geen stap zijwaarts, PSV is de tweede club van Nederland, vlak achter Ajax maar met een straatlengte voorsprong op Feyenoord/AZ/Vitesse. Zeker als je de afgelopen 20 jaar bekijkt. PSV maakt daarnaast ook nog een kans om in de CL te spelen.

Galatasaray is niet slechter dan Feyenoord, ook die club maakt nog kans om in de CL te spelen. Maar los daarvan, ze betalen gewoon een hoger salaris dan PSV en Feyenoord bij elkaar.

Wolfsburg speelt ook gewoon CL en van Bommel was als speler net zo irritant als Berghuis, dus die zullen wel meteen een klik hebben.

Kijk ik begrijp dat je graag wil dat Berghuis bij Feyenoord blijft, maar alles wijst erop dat Berghuis dat zelf niet wil. En alle andere opties zijn voor Berghuis persoonlijk, zij het sportief, zij het financieel, een flinke stap vooruit.
Weer een hele hoop woordenmeuk vol bizarre aannames en regelrechte onzin, waarom ben ik dit nog gaan lezen :')
Makkelijk eerste
pi_200067010
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 02:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Weer een hele hoop woordenmeuk vol bizarre aannames en regelrechte onzin, waarom ben ik dit nog gaan lezen :')
Reageren op @Shreyas :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')