Mooi man, gefeliciteerd! Berlijn is wel een mooie stad om een paar jaartjes te bivakkeren.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Baan aangeboden gekregen bij een tech bedrijf in Berlijn. Beste arbeidsvoorwaarden ooit en Berlijn is een geweldige stad.
Dus ik denk dat er bezoekjes aan Hertha en Union in de planning staan komende maanden.Ik hoop dat ik nog een keer naar De Kuip kan voordat ik vertrek. Voorronde ECL-thuis ofzo.
Verkapte Arbeitseinsatz.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Baan aangeboden gekregen bij een tech bedrijf in Berlijn. Beste arbeidsvoorwaarden ooit en Berlijn is een geweldige stad.
Dus ik denk dat er bezoekjes aan Hertha en Union in de planning staan komende maanden.Ik hoop dat ik nog een keer naar De Kuip kan voordat ik vertrek. Voorronde ECL-thuis ofzo.
Lekker bezig makker. Berlijn zou ik ook wel willen wonen. Geweldige techno clubsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klinkt goed hoe Slot bezig is. Conditie en fitheid is zo ontzettend belangrijk. En dan bedoel ik niet het gedoe van Verbeek want dat is het ‘spelers afbreken en daarna weer opbouwen’ wat ook bij het leger wordt gedaan (een compleet verouderde tactiek overigens), nee juist benadrukken dat de spelers zich moeten gaan aanpassen op een fysiek zwaardere speelstijl.quote:
Anders is het nog maar 2 maandjes tot hij uit komtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:20 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/video/v(...)gensen-nou-nog-waard
Kees Jansma laat vallen dat hij 5 'delen van de Feyenoord documentaire van Disney' heeft gekeken. Beter lekt die zooi snel uit.
Ben ook benieuwd hoe een Senesi (en op een later moment Kökcü) gaat reageren op dit soort trainingen. Wie weet komt dan ook weer het gevoel dat er bij Feyenoord nog wat te leren valt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Klinkt goed. Benieuwd naar de eerste oefenwedstrijden.
GENOTquote:Eerste oefenduel Feyenoord live op YouTube
Feyenoord begint zaterdag aan de oefencampagne van seizoen 2021-2022. Op Varkenoord is het Belgische AA Gent de tegenstander. Het duel is niet toegankelijk voor publiek, maar is wel live te zien op het officiële YouTube-kanaal van de club.
De vriendschappelijke wedstrijd betekent het officieuze debuut van hoofdcoach Arne Slot, die zaterdag voor het eerst op de bank zit. Nieuwsgierig naar de wedstrijd? Kijk dan live mee op het YouTube-kanaal van Feyenoord. De wedstrijd begint om 12:30 uur, de uitzending zal al iets eerder beginnen. Abonneer je hier op het kanaal om niks te missen van toekomstige (live)video’s!
denk niet dat ze blijven voor de hardlooptrainingquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe een Senesi (en op een later moment Kökcü) gaat reageren op dit soort trainingen. Wie weet komt dan ook weer het gevoel dat er bij Feyenoord nog wat te leren valt.
Het is vooral met bal.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk niet dat ze blijven voor de hardlooptraining
Je moet ergens beginnen. Wellicht gaat Feyenoord weer eens een wat harder tempo spelen en dan wordt je al gauw tweede in NL.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
als je enige ambitie hebt als speler (zoals Senesi) dan ben je bij het eerste aantrekkelijke aanbod de deur uit als het even kan, helaas
het is niet zo dat je via Feyenoord gemakkelijk bij de (sub)top aan kunt sluiten in Europa, ook niet met een jaartje Slot en een goed seizoen
Nee natuurlijk maar motivatie is ook weer een puntje. Wie weet komt het juiste bod er voor Senesi of Kökcü gewoon niet, dan is het belangrijk dat Slot ze goed bezig houdt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
als je enige ambitie hebt als speler (zoals Senesi) dan ben je bij het eerste aantrekkelijke aanbod de deur uit als het even kan, helaas
het is niet zo dat je via Feyenoord gemakkelijk bij de (sub)top aan kunt sluiten in Europa, ook niet met een jaartje Slot en een goed seizoen
Ik las kampioensschaalquote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:28 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat de Feyenoord Fanshop op Rotterdam CS stopt. Daar heb ik nog de kampioensjaal gekocht.
Aan mij heeft het dus niet gelegen.
Dit even ter info.
Dan klinkt nog een seizoen Fer helemaal niet zo gek eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
Benieuwd of Feyenoord nog gaat proberen de Wit los te weken bij AZ, zal geen koopje worden maar wel een goede aanvulling en eventueel een mooie doorverkoop speler wanneer hij zich verder ontwikkelt.
ze hebben toch Til op die positie?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
Benieuwd of Feyenoord nog gaat proberen de Wit los te weken bij AZ, zal geen koopje worden maar wel een goede aanvulling en eventueel een mooie doorverkoop speler wanneer hij zich verder ontwikkelt.
hoop het nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |