Is wel een heel leuke jongenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen sterke punten van Bozenik kunnen ontdekken tot nu toe.
Hij werkt heel hardquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is wel een heel leuke jongen
Je bent er vroeg aan begonnen vandaag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Bozenik gaat gewoon 25 goals maken komend jaar.
Ik hoop het ook en ik vind dat Feyenoord hem absoluut het vertrouwen moet geven. Maar dat hij nu dit EK geen minuten heeft gemaakt baart mij zorgen. Hij is gewoon een jaar van zijn ontwikkeling kwijt geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:24 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Eerste helft spelen zonder spitsen, tweede helft met twee spitsen waarvan één op linksbuitenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dan weet Vente ook wel genoeg, als hij nu op linksbuiten wordt neergezet.
Skogen is een centrale verdediger, je kan in deze wedstrijd zien dat het absoluut geen rechtsback is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
Ik kende die Hartjes helemaal niet, zelfs niet van naam. Leuke speler.
Die Noor (?) achterin kan er geen klote van
Tot zover mijn analyse
Ik vond die Skogen verdedigend prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
Ik kende die Hartjes helemaal niet, zelfs niet van naam. Leuke speler.
Die Noor (?) achterin kan er geen klote van
Tot zover mijn analyse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |