Zou het ook geen vrouwenserie noemen eigenlijk. Goed verhaalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond OITNB een leuke serie, maar misschien wel een beetje een vrouwenserie.
Vond ik wel leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dank je voor je begrip. Ik waardeer het.
Jouw keuzes zijn populair denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrassend.![]()
Ik had ze juist allebei van Mr. Hop uitgezocht.
Dat is best knapquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe het altijd andersom
Mooi zoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Bijna klaar. Alleen nog ff in appartement alles wat ik niet meer hoef eruit laten halen als nieuwe bewoner het niet wil..
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vond ik wel leuk.
En de Gilmore girls heb ik veel gezien door mijn dochter, best aardig...Ik heb ze ook (deels) gezien dankzij mijn ex. Maar als tegenprestatie wilde ik dat ze mannenseries zoals Top Gear of The Avengers met mij ging kijken. Maar nee hoor, ze zat dan steeds op haar mobiel te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOk jij kan datquote:
Dan klopt mijn 'misschien' dus wel, echt zo'n serie waarvan ik het jammer vond dat het ws afgelopen, al vond ik het laatste seizoen niet heel erg geweldig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zou het ook geen vrouwenserie noemen eigenlijk. Goed verhaal
Tsss.. het loeder!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb ze ook (deels) gezien dankzij mijn ex. Maar als tegenprestatie wilde ik dat ze mannenseries zoals Top Gear of The Avengers met mij ging kijken. Maar nee hoor, ze zat dan steeds op haar mobiel te kijken.
Ow ja zo kan het ook, zo doe ik het ook wel eensquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOk jij kan dat
Wacht, ben de beroerdste niet, ik zal het je leren
1. Men plakke de link in het tekstvak
2. Men dubbelkillke de link in het tekstvak
3. Men klikke op het plaatje van het plaatje, zoals het plaatje van daarnet hierboven.
Et voila!
Ik wist niet dat er ook een blauwe wasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa! Je eerste afbeelding op FOK! [ afbeelding ]
blauwe versie is alleen voor blauwenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een blauwe waseen groene versie heb ik wel vaker gezien.
Is er dan ook een zwarte versie voor ons?quote:
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een blauwe waseen groene versie heb ik wel vaker gezien.
Soort vanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Is er dan ook een zwarte versie voor ons?
The Avengers is geen mannenserie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb ze ook (deels) gezien dankzij mijn ex. Maar als tegenprestatie wilde ik dat ze mannenseries zoals Top Gear of The Avengers met mij ging kijken. Maar nee hoor, ze zat dan steeds op haar mobiel te kijken.
Verhipquote:
Ze komen van een website maar ik kom er ook niet opquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:39 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Hoe krijg je die blauwe en groene juichende emoji's?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:39 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
@Flory heeft deze leuke smileys gemaakt en hier verzameld https://www.rozevla.nl/smilies/quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:39 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Dat is nog wel een dingetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Heb je al internet op je landgoed?
Die krijg je wel ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
5G maar denk ik totdat de glasvezelkabel er ligt.
Jij hebt gewoon je eigen emoji!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:53 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon je eigen emoji!
Hier in 40+ is alles net even specialerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:53 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja die heeft @Flory voor me gemaakt. Maar er zijn er meer met een eigen emoji. Baby Yoda zou ook een schattige emoji zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:53 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |