quote:
Kom je het eraf likkenquote:
Viel uit m'n schnitzel.quote:
Ik gebruik een bord. Maar je tepel werkt misschien ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Kom je het eraf likken
[..]
Viel uit m'n schnitzel.
lekker afgekoeld nu welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
deze keer niet het warme weer.
Er zijn ook dingen die ik niet verwacht van users die al jarenlang posten, is dit dan werkelijk erger?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na amper 24 uur meeposten al zo’n mening uitstorten over een andere user vind ik een beetje ver gaan. Niet iets dat je verwacht van een nieuwe user, toch?
Nopequote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Kom je het eraf likken
[..]
Viel uit m'n schnitzel.
Het enige wat ik deed was een link leggen tussen een bovengemiddeld groot lichaamsdeel van Peter Steele en iets waar we t gisteren over hadden (iets met oraal wat @UitStraling zei) en mijn toen opmerking over formaatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na amper 24 uur meeposten al zo’n mening uitstorten over een andere user vind ik een beetje ver gaan. Niet iets dat je verwacht van een nieuwe user, toch?
Ik zat niet boven m'n bord te etenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik een bord. Maar je tepel werkt misschien ook.
quote:
De combi staat me gewoon totaal niet aanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zat niet boven m'n bord te eten
[..]
Dan moet je die users daar op aanspreken. Ik vind dit vreemd van iemand die zogenaamd een nieuwe user is. En dat meehuilen met de wolven in het bos-gedrag vind ik ook irritant. “Iedereen maakt kutopmerkingen over Uitstraling, dus dan doe ik het ook maar. Het zal wel grappig zijn.”quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn ook dingen die ik niet verwacht van users die al jarenlang posten, is dit dan werkelijk erger?
Maar dat was niet eens perse het geval?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je die users daar op aanspreken. Ik vind dit vreemd van iemand die zogenaamd een nieuwe user is. En dat meehuilen met de wolven in het bos-gedrag vind ik ook irritant. “Iedereen maakt kutopmerkingen over Uitstraling, dus dan doe ik het ook maar. Het zal wel grappig zijn.”
In dit geval vooral van mij en ?dudor?.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:49 schreef Karzai het volgende:
Uitstraling zoekt altijd de randjes op en wil recalcitrant zijn. Dat kan reacties oproepen
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
NSFW![]()
Niet kliiiiiikuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NSFW![]()
Nou die mag wel eens naar de kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
In een of andere hoek koek koek, keb een halve een besteld, jezelf even verwennen af en toequote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:49 schreef mschol het volgende:
een of andere maaltijd uit oven vanavond..
NSFW![]()
IeuwlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik zou dat plaatje weghalen, Ook al staat in een spoiler het mag neit op FOK!quote:
Gaat niet, deaud.quote:
Wat ga je met die eend doen dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
In een of andere hoek koek koek, keb een halve een besteld, jezelf even verwennen af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |