Zodra ie goed geland isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:05 schreef STING het volgende:
Dan kun je straks weer fijn in je eigen kracht staan
Wacht even, ik schiet even een Bilaatje in om het af te stemmen met je.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:20 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor debiteuren crediteuren TT?
Kappen nou, ik moet nog etenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Wacht even, ik schiet even een Bilaatje in om het af te stemmen met je.
Hier, een high five. Op je bakkes. Met een barkruk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat had jij erop vandaag?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:20 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor debiteuren crediteuren TT?
Volgens mij zijn jullie niet helemaal aligned. Misschien is een 360 graden feedback ronde een idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, een high five. Op je bakkes. Met een barkruk.
Ghighighighi
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie niet helemaal aligned. Misschien is een 360 graden feedback ronde een idee.
Rib aan je nabestaanden hè?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:40 schreef Barbusse het volgende:
Brb tot ooit of misschien nooit dan maar he
Nee dus ik ben een beetje verbaasd.quote:
Wel trek in spare ribs nu eigenlijkquote:
Onder je kussen ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dus ik ben een beetje verbaasd.
Slaap elke nacht met z'n huissleutel onder m'n kussen.
Dat krijg je van deze gemaakte tweedeling in de samenleving, en mensen lijken het allemaal heel erg logisch en normaal te vinden, want je bent toch geen wappie he!!??11quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:35 schreef gcjoel het volgende:
Godver heb al maanden een kaartje voor een corona concert. Gaat begin juli eindelijk plaats vinden, hebben ze besloten dat het toch leuker is als we gewoon kunnen dansen dus testen voor toegang.
Joeh doei. Niet voor dit. Geef dan maar mijn geld terug.
Kom je weer naar het oosten? Want het is stil hier aan de overkantquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het een prima tussenoplossing.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat krijg je van deze gemaakte tweedeling in de samenleving, en mensen lijken het allemaal heel erg logisch en normaal te vinden, want je bent toch geen wappie he!!??11.
De gehoorzaamheidstraining van 2020 heeft prima gewerkt, tweederangsburgers zijn ingevoerd..
Ik zou die prik er bijna uit willen laten zuigen als ik zie hoe "superieur" mensen zich voelen en hoe makkelijk anderen weg worden gezet als rechteloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |