Meteen dingen ziek noemen als het niet in je straatje ligt, lekker hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef Sander166 het volgende:
Ik doe dat soort zieke shit niet
Ik doe sowieso niks met poepgaten
En achter? Ook droog?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb een lassie met een gevoelig smaak/ reukorgaan. Die vindt alles wat niet naar mij smaakt niet lekker dus nee geen glijmiddel.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef Sander166 het volgende:
Rimmen is heerlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef Sander166 het volgende:
Ja coke wel maar Nutella nog niet nee. Zal het eens voorstellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:24 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
heeft iemand dat wel eens gedaan of gevraagd bij jou azul? kan me haast niet voorstellen van niet. lijntje.
genieten zeg ;3quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Rimmen is heerlijk
Lekker dat kontgat meelikken tijdens het beffen
Of zij op haar knieën en dan kontje likken jaajaaaaaa
HJB! ik kwam met 't idee dus zou degene moeten zijn die dat mag uitproberen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja come wel maar Nutella nog niet nee. Zal het eens voorstellen.
Ik heb geen seksquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij liever glijmiddel of een vakkundig likje?
wel eens van anale douche gehoord? schoner dan de gemiddelde puni.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef Sander166 het volgende:
Weet ik niet meer ik was toen twaalf ofzo (srs)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:35 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
HJB! ik kwam met 't idee dus zou degene moeten zijn die dat mag uitproberen.
wat ging er overigens door je heen toen hij dat lijntje snoof overigens? fysiek niet veel lijkt me maar 't idee/mentaal des te meer lijkt me toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Srs, is er iemand die de voorkeur aan glijmiddel geeft?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij liever glijmiddel of een vakkundig likje?
De vrouw zelf waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Srs, is er iemand die de voorkeur aan glijmiddel geeft?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Weet ik niet meer ik was toen twaalf ofzo (srs)wat? en van bj geven dan? is toch ook vooral 't idee toch. heb ik bij booti chappen. puni eten vind ik wel fysiek echt bevredigend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor anaal? Ja. Mensen die anders beweren hebben nog nooit anale seks gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Srs, is er iemand die de voorkeur aan glijmiddel geeft?
Pablo denkt waarschijnlijk dat een spitje al voldoende is als lubricant lolquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor anaal? Ja. Mensen die anders beweren hebben nog nooit anale seks gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |