SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat voor spul?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Zieeeeek ik zie het vet eraf druipen. Wat een spul.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
@:kwiwi heeft foto gezien en het werkt echt belachelijk goed.
Nee man, vrolijke vriendelijke kleurquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Oranje is wel een spuuglelijke kleur, zelfs de mooiste vrouw ziet er in oranje uit als een zibbedeeske.
Je red haar juist van een rukvakantie joh, geloof ons nou maar, iedereen zegt het toch hier?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
voel mij nu schuldig over die vakantie richting die vriendin
Zou ik me niet schuldig over voelen. Je hebt ook maar beperkt vakantiedagen en geld neem ik aan, geef je toch liever uit aan een leuke vakantie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
voel mij nu schuldig over die vakantie richting die vriendin
ja maar misschien had ze er wel ineens super veel zin inquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je red haar juist van een rukvakantie joh, geloof ons nou maar, iedereen zegt het toch hier?
Je gaat toch zeker wel samen met haar ergens anders heen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien had ze er wel ineens super veel zin in
ja klopt . ze gaat ook al paar keer op vakantie dus dat zal ze niet missenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou ik me niet schuldig over voelen. Je hebt ook maar beperkt vakantiedagen en geld neem ik aan, geef je toch liever uit aan een leuke vakantie.
Dan kan ze altijd nog alleen of met een ander die daar wel zin in heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien had ze er wel ineens super veel zin in
ja heb gezegd dat we volgend jaar als covid voorbij is de piramides kunnen bezoeken maar toen stuur ze alleen zon duimpje omhoog terugquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker wel samen met haar ergens anders heen?
Zou er niet teveel achter zoeken joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb gezegd dat we volgend jaar als covid voorbij is de piramides kunnen bezoeken maar toen stuur ze alleen zon duimpje omhoog terug
Aaaawquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb gezegd dat we volgend jaar als covid voorbij is de piramides kunnen bezoeken maar toen stuur ze alleen zon duimpje omhoog terug
Lol, kreeg laatst op m'n flikker van m'n zus om een duimpje omhoogquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, kreeg laatst op m'n flikker van m'n zus om een duimpje omhoogM'n schoonzus stuurde in de groepsapp een echo foto en dat alles goed ging met de zwangerschap. Dus ik doe zo'm duimpje omhoog om te zeggen "nou, mooi, goed". Belt m'n zus me gelijk op dat ik niet zo autistisch moet doen en wat meer moet zeggen zoals "wat een goed nieuws!"
[..]
Lol, kreeg laatst op m'n flikker van m'n zus om een duimpje omhoogM'n schoonzus stuurde in de groepsapp een echo foto en dat alles goed ging met de zwangerschap. Dus ik doe zo'n duimpje omhoog om te zeggen "nou, mooi, goed". Belt m'n zus me gelijk op dat ik niet zo autistisch moet doen en wat meer moet zeggen zoals "wat een goed nieuws!"
ja ik misschien ook wat kortaf maar goed als ik je zou kennen zou ik het begrijpen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Ja ben ik nou eigenlijk echt zo autistisch en heeft ze een punt? Ik zou dat een prima reactie vinden als ik deze info had gestuurd.
[..]
Lol, kreeg laatst op m'n flikker van m'n zus om een duimpje omhoogM'n schoonzus stuurde in de groepsapp een echo foto en dat alles goed ging met de zwangerschap. Dus ik doe zo'n duimpje omhoog om te zeggen "nou, mooi, goed". Belt m'n zus me gelijk op dat ik niet zo autistisch moet doen en wat meer moet zeggen zoals "wat een goed nieuws!"
Oke foto in spoiler want vieeeeees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja ik ook niet. En ik zie dat soort info dus gewoon als "FYI".quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, ik snap over het algemeen niet zo goed waarom ik blij moet zijn als een ander zwanger is.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke foto in spoiler want vieeeeees.👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zou mij dus ook kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder brak laatst haar pols dus dat stuurde mijn zus me in een lijvig berichtje en toen stuurde ik ook een duimpje omdat ik haast had, boos dat ze was, ik zeg ja nou ik bedoelde dankjewel voor het doorgeven........nou ze beet bijna mijn kop eraf.
[..]
Check. Een "leuk voor je" krijg ik er meestal nog wel uitgeperst, maar meer dan dat moet je niet verwachten hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook niet. En ik zie dat soort info dus gewoon als "FYI".
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke foto in spoiler want vieeeeees.wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Je zou ook kunnen sturen 'nou gefeliciteerd dat je je succesvol hebt laten volblaffen met zaad, grote meid!'quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, ik snap over het algemeen niet zo goed waarom ik blij moet zijn als een ander zwanger is.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen sturen 'nou gefeliciteerd dat je je succesvol hebt laten volblaffen met zaad, grote meid!'
Goede tip, doe ik volgende keer ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik stuur ook vaak een duimpje maar dan wel met een lachende smiley erachter, dan lijkt het ietsje minder kortaf aangezien sommige mensen het idd zo opvatten. Wat ik ook raar vind maar goed.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede tip, doe ik volgende keer ook.
"Hier is onze wolk van een dochter, 10 kilo, 60cm, geboren om 09:21".
![]()
Dat soort reacties denk ik meestal net niet aan danquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen sturen 'nou gefeliciteerd dat je je succesvol hebt laten volblaffen met zaad, grote meid!'
[..]
![]()
[..]
![]()
Andere zus stuurde ook een filmpje dat ze uitgelaten aan het dansen was met een vriendin van haar op muziek van mij maar die vriendin vind ik echt zwaar kut dus ik stuurde "US has left the group" voor de gein, was ook alweer niet goedquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Een "leuk voor je" krijg ik er meestal nog wel uitgeperst, maar meer dan dat moet je niet verwachten hoor.
Dan misschien beter 👍quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Dit zou er een van mij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
👍quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat je hier een dag later nog bent.
Oh, in groepen negeer ik 80% van de berichten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere zus stuurde ook een filmpje dat ze uitgelaten aan het dansen was met een vriendin van haar op muziek van mij maar die vriendin vind ik echt zwaar kut dus ik stuurde "US has left the group" voor de gein, was ook alweer niet goed
Ik dacht ook eerst dat het een post van jou wasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou er een van mij kunnen zijn.
Misschien als je keertje achter een pc zit een usericon instellen?quote:
Het kind of de reactie?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou er een van mij kunnen zijn.
Ik ook! God, ik ben volledig geīntegreerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat het een post van jou was
Was die zo slecht ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat het een post van jou was
Dat ga ik idd nog even doen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien als je keertje achter een pc zit een usericon instellen?Maakt mensen herkenbaarder.
Leuk als mensen dezelfde UI nemenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien als je keertje achter een pc zit een usericon instellen?Maakt mensen herkenbaarder.
okequote:
Moet jij weten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke
Zal ik ook weer eens een andere doen?
Moest jij zo niet werken?quote:
Even regelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben ik mod en daar wel aan te herkennen.
Ik ben twaalf, wat is dit?quote:
Maar dat was wel begrijpelijk, hoewel ik na 1 dag weer mijn eigen had want was wel erg verwarrend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Doet me denken aan die periode dat Static net was overleden. Hadden ook veel mensen zijn herkenbare UI. Zag je dus die UI iets van 10 keer onder elkaar...
Ik ga zo wel verder ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
Even mijn vuile oventje poetsen hoor hihi
oke, na de 26e doe ik weer de versie zonder mondkapje. Dan mag het weerquote:
Ik heb ook geen usericon en ook geen pc, dus zal m nooit worden denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan mobiel ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen usericon en ook geen pc, dus zal m nooit worden denk ik
Oh ok, dacht dat ik gisteren las dat het alleen met een desktop kon..en dan nog, zou niet weten wat voor plaatje ik wil 🤔quote:
Een kiltquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat ik gisteren las dat het alleen met een desktop kon..en dan nog, zou niet weten wat voor plaatje ik wil 🤔
Ik moet hier een andere UI voor.quote:
Hiervan een plaatje maken?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat ik gisteren las dat het alleen met een desktop kon..en dan nog, zou niet weten wat voor plaatje ik wil 🤔
weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ook eens buiten de SC kijken, schijnt dat ik moderator ben ergens op het forum.
iets wat je leuk vindt. ik heb gewoon een filmpje van mezelfquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja de Schotse vlag is wel leuk, of de vlag met de rampant lionquote:
dat is wel een beetje boelquote:
Lijkt wel die hamster van Nils Holgersonquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
iets wat je leuk vindt. ik heb gewoon een filmpje van mezelf
Heb jij van die hamsterwangetjes dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt wel die hamster van Nils Holgerson![]()
meerdere mensen in het verleden vergeleken mij met dat beestje
Dit lijkt mij een goed planquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ook eens buiten de SC kijken, schijnt dat ik moderator ben ergens op het forum.
Nah, lijkt wel of je mn gedachten kan lezen! Zei laatst tegen mn moeder als íemand mij nog 1 keer vraagt of ik kinderen heb ik ga zeggen " NEE! Want ik HAAT kinderen "quote:
Nee ben gewoon klein en fucking bijdehandquote:
geilquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ben gewoon klein en fucking bijdehand
Hahaha dat ook jaquote:
quote:
Never!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik zo wanhopig en oversekst overkom
Ja ben 1.59, maar compenseer dat met m'n grote bekquote:
Inkoppertjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik zo wanhopig en oversekst overkom
[..]
quote:
Ik kan in Chrome op de 3 bolletjes rechts bovenin klikken. Maar als ik bijv. een andere user icon wil instellen gaat dat nog steeds niet op mobiel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ok, ik ben ff een nitwit nu, hoe krijg ik in godsnaam op mn mobiel de desktop versie -optie ?
Het wordt geen Egypte, maar wss Griekenland in september.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Helemaal de afloop van het verhaallijntje bittervakantie gemist
moet ook wel met waar je woontquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ben 1.59, maar compenseer dat met m'n grote bekhahaha
Ze heeft haar beste vriendin pijn gedaan en in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Verstandigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt geen Egypte, maar wss Griekenland in september.
Nieuwe UI?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt geen Egypte, maar wss Griekenland in september.
Verstandigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft haar beste vriendin pijn gedaan en in de steek gelaten.
Wel jammer, bij ander forum waar ik ooit op zat was het veel makkelijker om avatars/profielfoto's te plaatsen, hoefde ook niet zo bizar klein allemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan in Chrome op de 3 bolletjes rechts bovenin klikken. Maar als ik bijv. een andere user icon wil instellen gaat dat nog steeds niet op mobiel.
hele andere user zelfsquote:
Op het viva forum?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel jammer, bij ander forum waar ik ooit op zat was het veel makkelijker om avatars/profielfoto's te plaatsen, hoefde ook niet zo bizar klein allemaal![]()
Bokt.nl? Ijsberen.nl?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel jammer, bij ander forum waar ik ooit op zat was het veel makkelijker om avatars/profielfoto's te plaatsen, hoefde ook niet zo bizar klein allemaal![]()
Ik moest even matchen bij Bos z'n post.quote:
wen je vanzelf aanquote:
Ja op zichquote:
Dus als ik iemand op de oude gracht tegenkom die keihard freedom aan het brullen is ben jij hetquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja op zichben een aardige ghettobitch, hahaha..nee, valt reuze mee,ben best chill, maar kan wel vloeken als een dokwerker en heb soms een aardig kort lontje, heb gewoon temperament
mn ex noemde me een pithuahua (pitbull chihuahua kruising
) en een vriend van hem gaf me de bijnaam "Utrechtse Braveheart " hahaha
![]()
ben j toch ondertussen ook aan gewend of nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook toen ze een nieuwe magnetron had gekocht
Give me some credit zegquote:
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben j toch ondertussen ook aan gewend of nog steeds niet
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja op zichben een aardige ghettobitch, hahaha..nee, valt reuze mee,ben best chill, maar kan wel vloeken als een dokwerker en heb soms een aardig kort lontje, heb gewoon temperament
mn ex noemde me een pithuahua (pitbull chihuahua kruising
) en een vriend van hem gaf me de bijnaam "Utrechtse Braveheart " hahaha
![]()
Waarschijnlijk wel, gepaard met blauwe facepaint en een claymorequote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als ik iemand op de oude gracht tegenkom die keihard freedom aan het brullen is ben jij het
dus geen magnetronvoer meer voor jouquote:
Oh dan blijf ik wel uit de buurt als er een claymore isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, gepaard met blauwe facepaint en een claymore
Ok nu wil ik een claymore.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, gepaard met blauwe facepaint en een claymore
Ik ook ! En een skian dubhquote:
Je UIquote:
Waarom zou je een vijand van me zijn dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik wel uit de buurt als er een claymore is
Omdat Clan Robertson je altijd eerst een tijd als vijand beschouwdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarom zou je een vijand van me zijn dan?
True! Oudste clan van Schotland ook hč?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat Clan Robertson je altijd eerst een tijd als vijand beschouwd
meestal rennen vrouwen voor me weg als ik in de buurt komquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarom zou je een vijand van me zijn dan?
Really? Zie je er zo slecht uit dan ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
meestal rennen vrouwen voor me weg als ik in de buurt kom
Bitterbal heeft maar een bitter bestaan soms.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek dan ook gewoon kleren aan als je boodschappen gaat doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
meestal rennen vrouwen voor me weg als ik in de buurt kom
Mensen zijn bang dat ik ze plat druk met mijn vetjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really? Zie je er zo slecht uit dan ?
oh is dat het probleemquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trek dan ook gewoon kleren aan als je boodschappen gaat doen
Mijn oma stond vroeger bekend als het meest woeste wilde wijf tot wel vijf valleien verderop, knapste ook wel maar omdat ze zo onstuimig was moest je echt ballen hebben om die te kunnen schaken, bring ya Highland Targe to that party.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True! Oudste clan van Schotland ook hč?
Kon zij ook net zo goed verhalen verzinnen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma stond vroeger bekend als het meest woeste wilde wijf tot wel vijf valleien verderop, knapste ook wel maar omdat ze zo onstuimig was moest je echt ballen hebben om die te kunnen schaken, bring ya Highland Targe to that party.
Haar man wel, die verdiende er zijn geld whisky's mee in kroegen, zo'n ouderwetse marskramer gezegend met een vlotte grote bek en een oude gitaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kon zij ook net zo goed verhalen verzinnen?
Hahaha vet ! Zo'n oma wil iedereen wel denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma stond vroeger bekend als het meest woeste wilde wijf tot wel vijf valleien verderop, knapste ook wel maar omdat ze zo onstuimig was moest je echt ballen hebben om die te kunnen schaken, bring ya Highland Targe to that party.
Betekent dat laatste stukje dat je constant aan het kwijlen bent met je tong op je kin?quote:
Jammer weerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Betekent dat laatste stukje dat je constant aan het kwijlen bent met je tong op je kin?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jammer weernou haal je de hele stoerheid weg
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft haar beste vriendin pijn gedaan en in de steek gelaten.
Oraal gefixeerd kan ook nogquote:
zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oraal gefixeerd kan ook noghahaha
en the laughter in manslaughter?quote:
Origineel! Hahahaquote:
fun in funeralquote:
Hahaha, je bent op dreef!quote:
HAAGSE ROLMOPSquote:
Ik reageer (bijna) altijd netjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen zijn bang dat ik ze plat druk met mijn vetjes.
Ja toch @:wereldgozer en @:haags dikke vetklep die z'n mentions uit heeft staan
mijn oven is nog vies hoor amapoesterquote:
jij wel maar die andere dikzak nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik reageer (bijna) altijd netjes.
Hoeveel dagen mag jij straks weer naar kantoor/ thuiswerken?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik reageer (bijna) altijd netjes.
ja wel prima. weekje vrij gehad. vandaag weer begonnen. gelijk 4 uur aan meetings gehad.quote:
Fulltime kantoor (lol)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoeveel dagen mag jij straks weer naar kantoor/ thuiswerken?
maximaal 50% op kantoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoeveel dagen mag jij straks weer naar kantoor/ thuiswerken?
ja mezelfquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt daar gewoon iemand voor toch.
DATquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja wel prima. weekje vrij gehad. vandaag weer begonnen. gelijk 4 uur aan meetings gehad.
Nog geen eens tijd gehad om m'n e-mail bij te werken
Netjes netjes, ik ken er al weer een aantal die gewoon 4/5 dagen op kantoor zitten. Amper thuiswerken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fulltime kantoor (lol)
wellicht 1 thuiswerkdag maar dat was al de oude policy
Dat dacht ik toch echt niet he. Morgen of donderdag weer een dag.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
DAT
WORDT
OVERWERKEN
GENOT
[..]
Netjes netjes, ik ken er al weer een aantal die gewoon 4/5 dagen op kantoor zitten. Amper thuiswerken.
Genot
Ik vroeg het niet aan jou Stevie Wonder.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
maximaal 50% op kantoor.
oftewel ik ga maximaal 1 keer per week of 2 weken.
ik wilde het ook gewoon vertellen vuige triangeljostiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou Stevie Wonder.
Maar van jou wist ik het al.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wilde het ook gewoon vertellen vuige triangeljosti
3/2 had ik ideaal gevonden maar met 4/1 kan ik ook wel leven straks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
DAT
WORDT
OVERWERKEN
GENOT
[..]
Netjes netjes, ik ken er al weer een aantal die gewoon 4/5 dagen op kantoor zitten. Amper thuiswerken.
Genot
maximaal 10 termijnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar van jou wist ik het al.
Ik heb trouwens een rekening gekregen van de dagopvang over 2019. Definitieve toeslag, jaja schrik niet: ik moet 2 euro terugbetalen.
Ik denk dat ik dit in termijnen van 12 maanden laat doen, kan dat?
Joah eens, ook fijn voor je contacten IRL. Vind ik wel een dingetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
3/2 had ik ideaal gevonden maar met 4/1 kan ik ook wel leven straks.
ik zou gewoon bellen om te kijken of dat mogelijk isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
¤0,20 per maand
Gewoon ff trollen of zo
Wel collect call doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou gewoon bellen om te kijken of dat mogelijk is
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou gewoon bellen om te kijken of dat mogelijk is
kan dat tegenwoordig nog?quote:
Geen idee. Ik heb zo´n gesprek vroeger een keer geweigerd toen mijn ouders mij belde. Ik was nog jong, mobieltjes hadden we nog niet en ik begreep werkelijk geen hol van wat dat mens mij vertelde. Opgehangen.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb zo´n gesprek vroeger een keer geweigerd toen mijn ouders mij belde. Ik was nog jong, mobieltjes hadden we nog niet en ik begreep werkelijk geen hol van wat dat mens mij vertelde. Opgehangen.
Konden mijn ouders erg waarderen.
Volgens mij hadden ze toen geen kleingeld bij zich om te bellen met mij in zo´n ouderwets telefooncelletje
Zou het niet weten. Misschien nog wel in de gevangenis?quote:
Die goeie jaren ´90quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het vanuit een telefooncel wel eens gebruikt om m'n ouders te bellen. was echt teringweer, reed geen bus of trein meer en ik had geen zin om 13+ kilometer er doorheen te lopen naar huis
even laten opsluiten om vanuit de gevangenis dat belletje te doen naar de belastingdienstquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:32 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Misschien nog wel in de gevangenis?
met telefoonkaarten.quote:
Ja plus in de cel zitten, kun je "thuis" werkenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
even laten opsluiten om vanuit de gevangenis dat belletje te doen naar de belastingdienst
Baby Yoda!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja plus in de cel zitten, kun je "thuis" werken
Geniale tijden waren dat!quote:
Jaa mooi was dat.quote:
Hier werden ze altijd pissig als de therapeut bezig was, omdat ze dan voor niets gedokt hadden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:32 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Misschien nog wel in de gevangenis?
HAHAHAHAHAHA ALSOF JIJ VRIENDEN HEBTquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Jaa mooi was dat.
Kan me ook nog herinneren dat ik met mijn ouders in Noorwegen zat, 8 weken lang. Fucking NERGENS bereik met mijn nokia. Kon niet sms´en met vrienden, GODVERDOMME
De tijd dat je niet overal verwacht bereikbaar te zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Jaa mooi was dat.
Kan me ook nog herinneren dat ik met mijn ouders in Noorwegen zat, 8 weken lang. Fucking NERGENS bereik met mijn nokia. Kon niet sms´en met vrienden, GODVERDOMME
Nokia telefoons waren wel the bomb, onverwoestbare dingenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Jaa mooi was dat.
Waren mn tienerjaren dus idd zorgeloosquote:
Dat je nog naar je crush op de huistelefoon moest bellen en dan z'n moeder eerst aan de telefoon kreeg. "Uhmm.. hallo.. met kwiwi.. is jantje misschien thuis?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:36 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
De tijd dat je niet overal verwacht bereikbaar te zijn.
Ik vond het heerlijk. Was zo pissig toen m’n ex me een mobieltje voor mijn verjaardag gaf omdat hij wilde dat ik bereikbaar wasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:36 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
De tijd dat je niet overal verwacht bereikbaar te zijn.
Als je eindelijk het lef had om te bellen jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je nog naar je crush op de huistelefoon moest bellen en dan z'n moeder eerst aan de tekefoon kreeg. "Uhmm.. hallo.. met kwiwi.. is jantje misschien thuis?"
Ja, zo oud ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je nog naar je crush op de huistelefoon moest bellen en dan z'n moeder eerst aan de telefoon kreeg. "Uhmm.. hallo.. met kwiwi.. is jantje misschien thuis?"
Ja! Die konden door de hele kamer uit elkaar vliegen en niks aan het handjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nokia telefoons waren wel the bomb, onverwoestbare dingen![]()
daarom is het ook je ex tochquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk. Was zo pissig toen m’n ex me een mobieltje voor mijn verjaardag gaf omdat hij wilde dat ik bereikbaar was
Ja man, Nokia telefoons en kakkerlakken overleven allebei de nucleaire apocalypsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja! Die konden door de hele kamer uit elkaar vliegen en niks aan het handje
Gergi zei laatst dat ik dat 'laatst gezien' op whatsapp moest aanzetten, zodat ie als ik in alle drukte niet reageer in ieder geval kan zien of ik nog leef. Dat gaat dus niet gebeuren vriend, dan kan iedereen het zienquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk. Was zo pissig toen m’n ex me een mobieltje voor mijn verjaardag gaf omdat hij wilde dat ik bereikbaar was
Ook dat jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als je eindelijk het lef had om te bellen ja
Wat zei je toen het je ex werd, "Mij niet meer bellen"?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat deden loverboys ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Zonde, goede tijden waren datquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, zo oud ben ik ook weer niet.![]()
Hadden destijds een huistelefoon die we gewoon "uit" konden zetten met een knopje, ideaal, hahahaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:41 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik zet regelmatig mijn telefoon op "niet storen" of uit. Juist om idd niet "altijd" maar bereikbaar te zijn.
Zo'n hekel aan.
Die arme jongen is elke keer weer in paniekquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst dat ik dat 'laatst gezien' op whatsapp moest aanzetten, zodat ie als ik in alle drukte niet reageer in ieder geval kan zien of ik nog leef. Dat gaat dus niet gebeuren vriend, dan kan iedereen het zienHeb ook dat blauwe vinkjes ding niet aanstaan. Ik reageer wel wanneer ik zin heb.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst dat ik dat 'laatst gezien' op whatsapp moest aanzetten, zodat ie als ik in alle drukte niet reageer in ieder geval kan zien of ik nog leef. Dat gaat dus niet gebeuren vriend, dan kan iedereen het zienHeb ook dat blauwe vinkjes ding niet aanstaan. Ik reageer wel wanneer ik zin heb.
Maar het is wel zo ja , creepy fenomeen is dat ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat deden loverboys ook.
Niet dat ik hier iets mee wil suggereren trouwens.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:42 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wat zei je toen het je ex werd, "Mij niet meer bellen"?
Soms wel ja, want normaal sturen we altijd ff berichtje in de ochtend, maar er zijn dagen dat ik rond 18u pas bedenk dat ik nog niks van me heb laten horenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die arme jongen is elke keer weer in paniek
Hoe weten jullie hoe loverboys werken?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat deden loverboys ook.
Niet dat ik hier iets mee wil suggereren trouwens.
Mijn oma ook zondag: laat je even weten als je weer veilig thuis bent? Ja halloquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Groot gelijk
In wat voor tijd leven we zeg, vroegah ging je er gewoon vanuit dat iedereen leefde. Ook zonder bewijs.
Dat begon ook ergens eind jaren ´90 geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo ja , creepy fenomeen is dat ook
Ik ben pas 34, nog een jong bloempjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Je bent wel een 'topwijf', niet eens beledigd.
Hahaha mijn moeder probeert dat ook nog altijd. Als je daar aan toe geeft, heb je geen leven meer. En iedereen over de rooie als je het vergeet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma ook zondag: laat je even weten als je weer veilig thuis bent? Ja halloGeen bericht is nog steeds goed bericht hoor.
Is toch algemeen bekend dacht ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Hoe weten jullie hoe loverboys werken?
Oh ja joh? Nooit wat van meegekregen op school, maar deed dan ook eindexamen in '97 🤔quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat begon ook ergens eind jaren ´90 geloof ik.
Kregen we zelfs nog voorlichting van op de basisschool.
Ja dan maken die vinkjes toch ook niet meer uitquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms wel ja, want normaal sturen we altijd ff berichtje in de ochtend, maar er zijn dagen dat ik rond 18u pas bedenk dat ik nog niks van me heb laten horenIk ben ook zo iemand die d'r telefoon gewoon thuis laat liggen en 'm pas na uren mist.
Ja precies, als ik het dan vergeet heb ik het weer gedaan. De groetenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha mijn moeder probeert dat ook nog altijd. Als je daar aan toe geeft, heb je geen leven meer. En iedereen over de rooie als je het vergeet.
Dan ben je wel ietsjes ouder dan dat ik benquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja joh? Nooit wat van meegekregen op school, maar deed dan ook eindexamen in '97 🤔
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Half half, maar van hun telefoonpraktijken wist ik niks. Slechte school zeker.
Ja ik ben al half antiek met mn 42 jaartjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan ben je wel ietsjes ouder dan dat ik ben
Juist! Lekker je poot stijf houden. Mensen moeten niet altijd van alles op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, als ik het dan vergeet heb ik het weer gedaan. De groeten![]()
Ja het was iets met dure cadeau´s, telefoon inleveren om geen contact meer met familie/ouders te hebben. Nieuw telefoontje krijgen zodat je overal bereikbaar was, in de gaten gehouden kon worden. Zoiets...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Half half, maar van hun telefoonpraktijken wist ik niks. Slechte school zeker.
Ja, in vergelijking tot een jong bloempje inderdaad.quote:
Is die hoofdpijn op één van die dagen ontstaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms wel ja, want normaal sturen we altijd ff berichtje in de ochtend, maar er zijn dagen dat ik rond 18u pas bedenk dat ik nog niks van me heb laten horenIk ben ook zo iemand die d'r telefoon gewoon thuis laat liggen en 'm pas na uren mist.
Ja dat van die cadeaus en isoleren wist ik wel. Ja super fucked up.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het was iets met dure cadeau´s, telefoon inleveren om geen contact meer met familie/ouders te hebben. Nieuw telefoontje krijgen zodat je overal bereikbaar was, in de gaten gehouden kon worden. Zoiets...
Creepy joh.
Zijn stemquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Fantastische band uit de jaren negentig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |