SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat voor spul?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Zieeeeek ik zie het vet eraf druipen. Wat een spul.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
@:kwiwi heeft foto gezien en het werkt echt belachelijk goed.
Nee man, vrolijke vriendelijke kleurquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Oranje is wel een spuuglelijke kleur, zelfs de mooiste vrouw ziet er in oranje uit als een zibbedeeske.
Je red haar juist van een rukvakantie joh, geloof ons nou maar, iedereen zegt het toch hier?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
voel mij nu schuldig over die vakantie richting die vriendin
Zou ik me niet schuldig over voelen. Je hebt ook maar beperkt vakantiedagen en geld neem ik aan, geef je toch liever uit aan een leuke vakantie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
voel mij nu schuldig over die vakantie richting die vriendin
ja maar misschien had ze er wel ineens super veel zin inquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je red haar juist van een rukvakantie joh, geloof ons nou maar, iedereen zegt het toch hier?
Je gaat toch zeker wel samen met haar ergens anders heen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien had ze er wel ineens super veel zin in
ja klopt . ze gaat ook al paar keer op vakantie dus dat zal ze niet missenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou ik me niet schuldig over voelen. Je hebt ook maar beperkt vakantiedagen en geld neem ik aan, geef je toch liever uit aan een leuke vakantie.
Dan kan ze altijd nog alleen of met een ander die daar wel zin in heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien had ze er wel ineens super veel zin in
ja heb gezegd dat we volgend jaar als covid voorbij is de piramides kunnen bezoeken maar toen stuur ze alleen zon duimpje omhoog terugquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker wel samen met haar ergens anders heen?
Zou er niet teveel achter zoeken joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb gezegd dat we volgend jaar als covid voorbij is de piramides kunnen bezoeken maar toen stuur ze alleen zon duimpje omhoog terug
Aaaawquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb gezegd dat we volgend jaar als covid voorbij is de piramides kunnen bezoeken maar toen stuur ze alleen zon duimpje omhoog terug
Lol, kreeg laatst op m'n flikker van m'n zus om een duimpje omhoogquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, kreeg laatst op m'n flikker van m'n zus om een duimpje omhoogM'n schoonzus stuurde in de groepsapp een echo foto en dat alles goed ging met de zwangerschap. Dus ik doe zo'm duimpje omhoog om te zeggen "nou, mooi, goed". Belt m'n zus me gelijk op dat ik niet zo autistisch moet doen en wat meer moet zeggen zoals "wat een goed nieuws!"
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, kreeg laatst op m'n flikker van m'n zus om een duimpje omhoogM'n schoonzus stuurde in de groepsapp een echo foto en dat alles goed ging met de zwangerschap. Dus ik doe zo'n duimpje omhoog om te zeggen "nou, mooi, goed". Belt m'n zus me gelijk op dat ik niet zo autistisch moet doen en wat meer moet zeggen zoals "wat een goed nieuws!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |