Sowieso dat J een Italiaan is en ik een Britquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat de finale van het EK is vervroegd?
Stiekeme Schot die bij de Engelsen is geďnfiltreerdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht eerder andersom, omdat roodharig meer past bij een Britse nationaliteit dan bij de Italiaanse
Mehh, ik wil geen Italiaan zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht eerder andersom, omdat roodharig meer past bij een Britse nationaliteit dan bij de Italiaanse
Nee? Geen Luigi?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, ik wil geen Italiaan zijn.
So-wie-soquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De kunsten van Messi en CR7 verbleken bij die van ons
brit dekker?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso dat J een Italiaan is en ik een Brit
Ik zou d'r ook wel doenquote:
ja toch?quote:
Onnie?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja toch?
d'r zijn gekkere dingen.
bierviltje ertussen?quote:
Nah, je wacht maar op je beurtquote:
Meid, het is watquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had zin in een stuk kaas, dus loop naar de koelkast, haal de (nog verpakte) kaas eruit, haal het plastic er af... en het oranje spul was helemaal beschimmeld
Heb de boel maar weggeflikkerd en voel me nu heel zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |