Sowieso dat J een Italiaan is en ik een Britquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat de finale van het EK is vervroegd?
Stiekeme Schot die bij de Engelsen is geďnfiltreerdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht eerder andersom, omdat roodharig meer past bij een Britse nationaliteit dan bij de Italiaanse
Mehh, ik wil geen Italiaan zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht eerder andersom, omdat roodharig meer past bij een Britse nationaliteit dan bij de Italiaanse
Nee? Geen Luigi?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, ik wil geen Italiaan zijn.
So-wie-soquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De kunsten van Messi en CR7 verbleken bij die van ons
brit dekker?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso dat J een Italiaan is en ik een Brit
Ik zou d'r ook wel doenquote:
ja toch?quote:
Onnie?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja toch?
d'r zijn gekkere dingen.
bierviltje ertussen?quote:
Nah, je wacht maar op je beurtquote:
Meid, het is watquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had zin in een stuk kaas, dus loop naar de koelkast, haal de (nog verpakte) kaas eruit, haal het plastic er af... en het oranje spul was helemaal beschimmeld
Heb de boel maar weggeflikkerd en voel me nu heel zielig.
;iquote:
En dan is het novemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan is het novemberDan mag ik babybuurmeisje op de wereld zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wait whuuuutquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan mag ik babybuurmeisje op de wereld zetten
Dankjequote:
Goed, als je de constante vermoeidheid even niet meerekentquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat leuk zeghoe gaat de zwangerschap?
Ahhhh ik vind dit zo leuk voor jequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed, als je de constante vermoeidheid even niet meerekentBijna derde trimester dus en ik merk wel dat het nu wat taaier begint te worden qua sneller last van rug/bekken en gewoon überhaupt minder met mijn lijf kunnen doen
Maar kan verder nog gewoon werken en sporten enzo, dus eigenlijk gaat het gewoon heel goed
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahhhh ik vind dit zo leuk voor je
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nieuwe username wordt TheMamaNextDoor?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuwe username wordt TheMamaNextDoor?
Van harte gefeliciteerd alvastquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, thanksquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd alvast![]()
![]()
Ik ben 16 juli weer oom geworden van neefje![]()
Thanksquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
wow Nath, fantastisch nieuws! gefeliciteerd met het kleine wonder
Thanksquote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Gefeliciteerd Nath![]()
En Ivo ook gefeliciteerd met je neefje
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik heb uit intense verveling de afgelopen paar weken zowat de hele reeks weer teruggelezen![]()
Zekersquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Dan verveel je je wel heel erg
Nog interessante dingen teruggelezen?
Ik heb het maar opgegeven er wat over te zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ZekersVanmiddag ook dat jij er zo'n pesthekel aan kreeg dat ik zo vaak een KONTNEUK'N! TT gebruikte
Hopeloze zaak jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het maar opgegeven er wat over te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |