SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Awwwquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
@:liesje1979
https://www.nu.nl/geldzak(...)QGFbkK5eC050cpIk_93k
Mag is niet moet he, je hebt een keuze!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:56 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag nog tot 18:30 in meeting zitten.
Ja, ik kan skippen maar dan uiteindelijk meer werk. Dus meer moetje...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:58 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Mag is niet moet he, je hebt een keuze!
Ik moet morgen ook. Wel pas in de middagquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:58 schreef Karzai het volgende:
Drie uur kap ik ermee en zeg ik tabee
Morgen vrij wel een tandarts afspraak om half tien
quote:
Mijn meeting ging over earned mediaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
@:budapestenaar zitten we in dezelfde meeting?
de mijne over milieuquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn meeting ging over earned media
je mag ze niet snackenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die sushi laatst ook al niet. Wat is mis met jou.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:31 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney schuift blokjes kaas richting Etto
Dat zijn die mannen die bij jou zitten te vissen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vangen de kibbeling toch niet in de maas hier
nee vangen palingbeestjes en dat is geen kibbelingquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn die mannen die bij jou zitten te vissen.
Kibbeling vangen is sowieso wel lastig, Witvis en kabbeljouw enzo kan je wel vangen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vangen de kibbeling toch niet in de maas hier
is gewoon de kibbeling vis. die heeft ook geen schubbenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kibbeling vangen is sowieso wel lastig, Witvis en kabbeljouw enzo kan je wel vangen.
How you doin'?quote:
Ik ben duidelijk nog wat garig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kibbeling vangen is sowieso wel lastig, Witvis en kabbeljouw enzo kan je wel vangen.
naar wattes?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg een vriendin om oktober mee te gaan naar griekenland maar kan ze niet met werk. We gaan nu in nov naar Hurghada... iemand suggesties
Sushi schijnt ook tegen te vallen en ze rijden er blijkbaar als idioten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die kibbeling daar is kennelijk niet goed
Ja, niet gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg een vriendin om oktober mee te gaan naar griekenland maar kan ze niet met werk. We gaan nu in nov naar Hurghada... iemand suggesties
Als je het frituurt met genoeg zooi merk je het niet. Of misschien wel, want het is minder lekker blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vangen palingbeestjes en dat is geen kibbeling
Ja net 2 meisjes zo dwars door rood op de scooter over het kruispuntquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sushi schijnt ook tegen te vallen en ze rijden er blijkbaar als idioten.
Nooit van gehoord. Klinkt als een anti peristaltische bewegingquote:
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Egypte? Schiet het vaccineren daar op ja?
Coronaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die sushi laatst ook al niet. Wat is mis met jou.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Klinkt als een anti peristaltische beweging
Mja, het trekt mij totaal nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar strand, warm weer en ze wil naar de vallei der koningen
quote:Wees alert als u deze bestemmingen bezoekt. De hotelresorts zijn over het algemeen goed beveiligd. De weg van Hurghada naar Luxor is overdag open. Om deze weg te gebruiken moeten reisorganisaties vooraf toestemming vragen aan de toeristenpolitie. In de avond is deze weg gesloten voor toeristen. Dit in verband met de veiligheidssituatie en het risico op terroristische aanslagen.
Je kunt er ook ergens met zeekoeien zwemmen maar dat doe ik dan liever in Florida.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar strand, warm weer en ze wil naar de vallei der koningen
Ja kies een andere plekquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja, in je slokdarm.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Klinkt als een anti peristaltische beweging
Ik kom wat slaap te kort, maar over inkomsten hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed hoor! Paar weken niet fokken en mijn inkomsten zijn weer omhoog
Hoe is het met jou?
Dat zeg ik, ik zou passen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja luxor ben ik al geweest. Die excursies gaan onder politiebegeleiding
Opgezocht. lijkt me een zandbak waar veel grote boten langs komen op weg naar het suezkanaalquote:
Leuk, gezellig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En daar gaan mensen vrijwillig op vakantie?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo'n fijn vakantiegevoel als je nergens zonder toestemming en begeleiding heenmagquote:
Ik trek het idee van begeleiding nodig hebben om niet te ontploffen niet zo goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt, ik heb nog nooit gehad dat ik een plaats en locals zó kut vond.
Haha da’s al ietsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kom wat slaap te kort, maar over inkomsten hoor je mij niet klagen
ja luxor zelf vond ik niet zo boeiend maar er zijn veel archeoloigische hoogstandjes in de omgeving en het is vlakbij aswan waar mijn opa vandaan kwamquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En daar gaan mensen vrijwillig op vakantie?
Door de wekker die veel te vroeg gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha da’s al iets
Waar verlies je je slaap dan door?
Zei Gergi inderdaad ook. De enige manier waarop ik hem nog mee naar Egypte krijg is als we in een 5 sterrenresort verblijven en als enige uitstapje elke dag gaan duikenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt, ik heb nog nooit gehad dat ik een plaats en locals zó kut vond.
Strand is voor 50+'ersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ja ik wil naar strand maar zij wilt die excursie doen
strandbalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ja ik wil naar strand maar zij wilt die excursie doen
Gezellig ook, zo’n gast met een enorm geweer voor je resort. En iedereen die je erbuiten probeert te manipuleren en intimideren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n fijn vakantiegevoel als je nergens zonder toestemming en begeleiding heenmag
Zet hem dan wat laterquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door de wekker die veel te vroeg gaat
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zei Gergi inderdaad ook. De enige manier waarop ik hem nog mee naar Egypte krijg is als we in een 5 sterrenresort verblijven en als enige uitstapje elke dag gaan duiken
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
En ze hebben geen varken voor op je bord, bal.
En daarmee zou deze discussie klaar moeten zijn, ballie kennende.
dat ik daar nooit op gekomen benquote:
We kunnen ook nog niet écht ergens heen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
zie nergens up to date info waar we heen kunnen
Of Kroatië.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Zou toch liever naar Griekenland gaan, kun je ook op het strand liggen en excursies naar de oudheid
ze kan pas eind nov en dan is het te koudquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Zou toch liever naar Griekenland gaan, kun je ook op het strand liggen en excursies naar de oudheid
Maar ik heb jou toch ook helemaal nietquote:
Canarische Eilanden dan? Daar hebben ze vast ook oude dingen. En varken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kan pas eind nov en dan is het te koud
Als je naar Kos gaat is het in november ook nog wel 20/25+quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kan pas eind nov en dan is het te koud
Mijn wijsheid soms wel eventjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ik heb jou toch ook helemaal niet
Die wilde ik ook opperen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Canarische Eilanden dan? Daar hebben ze vast ook oude dingen. En varken.
En die zijn geloof ik al wel open want Europees.quote:
Allemaal mooie mannen met blauwe ogen balliequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je naar Kos gaat is het in november ook nog wel 20/25+
Op Kos? Grieken met blauwe ogen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Allemaal mooie mannen met blauwe ogen ballie
Kan ze ook mij gewoon meenemen op vakantiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Allemaal mooie mannen met blauwe ogen ballie
Trek gewoon je eigen plan joh. Zit je straks in zo’n zandbak aan je halalspekkies.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ja daar gaat ze in september heen.
vroeg alleen of ze mee widle nu zit ik alles aan te passen voor haar
Daarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die zijn geloof ik al wel open want Europees.
ja vind ik ook prima. maar jullie zeggen dat het zo kut is :pquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek gewoon je eigen plan joh. Zit je straks in zo’n zandbak aan je halalspekkies.
Gemiddeld is het maximaal 9°C in november in Nederland en minimaal rond de 5°C. Er valt in november op 12 Dagen neerslag met een totaal van 27 mm. Het is deze maand 17 Dagen droog in Nederland en gemiddeld sneeuwt het 1 Dag in november.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Gemiddeld is het maximaal 19°C in november op Kos en minimaal rond de 17°C. De zeetemperatuur ligt rond de 21°C. Er valt in november op 8 Dagen neerslag met een totaal van 42 mm en het is deze maand 22 Dagen droog op Kos.
ja maar ik ga een vakantie boeken voor het strand.... dan is dat niet overtuigend genoegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gemiddeld is het maximaal 9°C in november in Nederland en minimaal rond de 5°C. Er valt in november op 12 Dagen neerslag met een totaal van 27 mm. Het is deze maand 17 Dagen droog in Nederland en gemiddeld sneeuwt het 1 Dag in november.
Jup, zijn zelfs al geel qua reisadvies terwijl het vasteland nog oranje is.quote:
Ja joh, als ik nu mijn huis zou willen verkopen, dikke winst.quote:
Oh, da's wel lekker ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, zijn zelfs al geel qua reisadvies terwijl het vasteland nog oranje is.
Mja dat heb je nu zelfs nog als je een huis in Schubbekutteveen in Noord-Oost Groningen wilt verkopenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:56 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja joh, als ik nu mijn huis zou willen verkopen, dikke winst.
Ja, vulkanische eilanden. Maakt de kleur zand uit dan?quote:
Ja, ik bedoel dus ook: ga naar Griekenland wanneer jij op vakantie wilquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik ook prima. maar jullie zeggen dat het zo kut is :p
het weer is een zekerheid, gaan we 1 dagje mummien
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vulkanische eilanden. Maakt de kleur zand uit dan?
Ballie moet weer gaan discrimineren op zandkleur hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ja leek mij leuk als ze mee ging maar zit nu al in noord afrika te kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus ook: ga naar Griekenland wanneer jij op vakantie wil
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie moet weer gaan discrimineren op zandkleur hoor
Ballie wil donkerder zijn dan het zand.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hahahaha dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat heb je nu zelfs nog als je een huis in Schubbekutteveen in Noord-Oost Groningen wilt verkopen
Toen ik 20 was wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op Kos? Grieken met blauwe ogen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie wil donkerder zijn dan het zand.
Eh ja niet doen dan hequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ja daar gaat ze in september heen.
vroeg alleen of ze mee widle nu zit ik alles aan te passen voor haar
ja thailand wil ook open voor gevaccineerde. ik denk dat het wel kan hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar even los van terreurdreigingen in de zandbak: ik zie serieus geen toerisme buiten de EU (en semi-EU als Noorwegen/Zwitserland) als optie komend jaar.
met vriendje en 25 grieken achter je aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Toen ik 20 was wel ja
Was er helaas met mijn vriendje
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ze ook mij gewoon meenemen op vakantie
Ik zou m'n adem niet inhouden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thailand wil ook open voor gevaccineerde. ik denk dat het wel kan hoor
Zelfs de VS zou ik nu even niet heenwillen, de National Parks hebben daar momenteel recorddrukte omdat alle Amerikanen zelf daar nu opeens naartoe gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar even los van terreurdreigingen in de zandbak: ik zie serieus geen toerisme buiten de EU (en semi-EU als Noorwegen/Zwitserland) als optie komend jaar.
Ga daar nou niet heen naar dat stinkgat, als Hurghada een vagina was dan was ze maagd, zelfs daar bij die Egyptische goorlappen, bovendien ligt de vallei der Koningen op 500 km afstand of zo door het meest saaie landschap ooit en je hebt maar 33 procent kans dat je die reis overleeft joe-piequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Wel leuk als ze mee gaat hoor maar ik ga niet als ik niet naar het strand kan![]()
Antillen is weer te duur
Sort ofquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met vriendje en 25 grieken achter je aan?
dat het kan wil niet zeggen dat je het ook meteen moet willen..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thailand wil ook open voor gevaccineerde. ik denk dat het wel kan hoor
Waar wil je heenquote:
Ik zag filmpjes van Disney langskomen, godverdomme wat een volk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs de VS zou ik nu even niet heenwillen, de National Parks hebben daar momenteel recorddrukte omdat alle Amerikanen zelf daar nu opeens naartoe gaan
waar wil je naartoe?quote:
ik zie het al voor mequote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga daar nou niet heen naar dat stinkgat, als Hurghada een vagina was dan was ze maagd, zelfs daar bij die Egyptische goorlappen, bovendien ligt de vallei der Koningen op 500 km afstand of zo door het meest saaie landschap ooit en je hebt maar 33 procent kans dat je die reis overleeft joe-pie
Ja echt he, Amerikanen in het normale leven zijn gewoon vrij normale mensen om mee om te gaan, maar zodra ze de toerist gaan uithangen gaat er wat misquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag filmpjes van Disney langskomen, godverdomme wat een volk.
moet ze een duik in de vulkaan nemenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie wil donkerder zijn dan het zand.
Dan wordt het wel een krokante bitterbal..quote:
Nog even en m'n hoofd blijft in dequote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt he, Amerikanen in het normale leven zijn gewoon vrij normale mensen om mee om te gaan, maar zodra ze de toerist gaan uithangen gaat er wat mis
In ieder geval niet naar Egyptequote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt he, Amerikanen in het normale leven zijn gewoon vrij normale mensen om mee om te gaan, maar zodra ze de toerist gaan uithangen gaat er wat mis
Austin!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha
Ik hou van Amerikanen. Vooral Texanen
ja ik heb het toch al gezien. gaat mij puur om strandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Het is wel waar
Er zijn mooiere woestijnen. Wat een gore XXL kattenbak
Ik heb steeds minder met amerika en amerikanen, maar een roadtrip er doorheen. Met een grote pickup door het mid-westen lijkt me wel eens leuk om te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha
Renesse!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb het toch al gezien. gaat mij puur om strand
Nee want ik ben beschaafdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die vermaledijde slager vals gebeten hebt?
Zelf gaan en dan Malta?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Janis Joplinquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha
Daar wil ik ook nog heen. Al is het wel een beetje prijzig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
Noorwegen wil ik ook een keer nog heen, lekker koud
Naja je mag het zelf weten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat wel, vooral de drank en sigarettenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog heen. Al is het wel een beetje prijzig.
k sla overquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal, ik ken in Hurghada nog wel een gast met een duikschool, Mootje met zijn boot The Yellow Banana, voor als je toevallig her-ontmaagd wenst te worden, denk dat er heel wat vrouwelijke toeristen kinderen met zijn harige mopsneus hebben, je moet wel van visolie houden.
Zou voor Griekenland gaan dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik zelf ga ga ik eind sep griekenland
Sigaretten maakt me niet uit, maar drank is nog wel een dingetjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat wel, vooral de drank en sigaretten
Texas ben ik nog nooit geweest, blijf meestal in het noordwestenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha
Visolie?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal, ik ken in Hurghada nog wel een gast met een duikschool, Mootje met zijn boot The Yellow Banana, voor als je toevallig her-ontmaagd wenst te worden, denk dat er heel wat vrouwelijke toeristen kinderen met zijn harige mopsneus hebben, je moet wel van visolie houden.
Hahaha precies !quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sigaretten maakt me niet uit, maar drank is nog wel een dingetje
Ja dat lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb steeds minder met amerika en amerikanen, maar een roadtrip er doorheen. Met een grote pickup door het mid-westen lijkt me wel eens leuk om te doen
En niet gevonden en nu heb ik een enorme curryworst gelunchtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt, netjes een andere slager die beter in zijn worsten zit gezocht dus
Ik ben nog nooit in de US geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Texas ben ik nog nooit geweest, blijf meestal in het noordwesten
Ja, zit er nu een beetje naar te kijken en eigenlijk is het denk ik best een geinig eilandje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Malta lijkt me dan nog wel leuk, ik wil nog eens naar die kroeg waar Oliver Reed zich doodgedronken heeft toen hij de complete bemanning van een Brits oorlogschip van de Royal Navy probeerde te verslaan met whisky klappen
Interessant verhaal!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Malta lijkt me dan nog wel leuk, ik wil nog eens naar die kroeg waar Oliver Reed zich doodgedronken heeft toen hij de complete bemanning van een Brits oorlogschip van de Royal Navy probeerde te verslaan met whisky klappen
Ja verse visolie, om zijn torso te laten glimmen "for the girls you know my friend, they like much"quote:
Ik had Dasty gekocht maar durf niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Agressief ovenspul gekocht, hopelijk ziet mijn ovendeurtje er zo weer uit als nieuw. - duimt -
Als Miss T-Rex zijnde had die worst geen schijn van kans vrees ik, twee hapjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:14 schreef jerney het volgende:
[..]
En niet gevonden en nu heb ik een enorme curryworst geluncht
Nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de US geweest
Al kan ik wel zo naar Texas dus, iemand wilde een ticket voor me kopenToch maar vriendelijk bedankt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb haar gestuurd dat egypte waarschijnlijk lastig is met corona
Gatverdamme ! The girls like much? Hahaha..vreemde girls danquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja verse visolie, om zijn torso te laten glimmen "for the girls you know my friend, they like much"
Dasty werkt niet op het deurtje haha, daar is dat ding te vettig voor. Gewoon doen joh.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Dasty gekocht maar durf niet.
Als je het weet valt het op in de film The Gladiator, die hebben ze maar met wat lullige animatie afgemaakt omdat Oliver zijn weddenschap verloorquote:
Hahaha really? Ok, weer een feitje waar ik eigenlijk niks aan heb maar toch leuk is om te wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het weet valt het op in de film The Gladiator, die hebben ze maar met wat lullige animatie afgemaakt omdat Oliver zijn weddenschap verloor
Mijn vriendin moest er niets van hebben maar die mocht hij toch al niet zo omdat die twee keer zijn auto (zijn grootste goudgele trots) onderkotst had, en niet zo'n beetje ook niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gatverdamme ! The girls like much? Hahaha..vreemde girls dan
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vriendin moest er niets van hebben maar die mocht hij toch al niet zo omdat die twee keer zijn auto (zijn grootste goudgele trots) onderkotst had, en niet zo'n beetje ook niet.
Reed stierf op 61-jarige leeftijd aan de gevolgen van een hartaanval. Hij zat op dat moment in zijn favoriete bar, tijdens een pauze in de filmopnamen van Gladiator. Inmiddels had hij drie flessen Jamaicaanse rum, 8 flessen Duits bier en talloze dubbele The Famous Grouse-whiskey's leeg- of opgedronken. Daarbij had hij die avond vijf, veel jongere leden van de Britse Royal Navy verslagen met armpjedrukken. Zijn rekening was inmiddels opgelopen tot bijna 450 Britse ponden, het equivalent van zo'n 550 euro, vijftien jaar later. De bar werd postuum naar hem vernoemd en heet tegenwoordig Ollie's Last Pub.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha really? Ok, weer een feitje waar ik eigenlijk niks aan heb maar toch leuk is om te weten
Misschien is d'n Griekse Dracula er dan ook weer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
En als ik september ga weet ik zeker dat ik mooi weer heb
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is d'n Griekse Dracula er dan ook weer.
Was ie pas 61quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reed stierf op 61-jarige leeftijd aan de gevolgen van een hartaanval. Hij zat op dat moment in zijn favoriete bar, tijdens een pauze in de filmopnamen van Gladiator. Inmiddels had hij drie flessen Jamaicaanse rum, 8 flessen Duits bier en talloze dubbele The Famous Grouse-whiskey's leeg- of opgedronken. Daarbij had hij die avond vijf, veel jongere leden van de Britse Royal Navy verslagen met armpjedrukken. Zijn rekening was inmiddels opgelopen tot bijna 450 Britse ponden, het equivalent van zo'n 550 euro, vijftien jaar later. De bar werd postuum naar hem vernoemd en heet tegenwoordig Ollie's Last Pub.
Vet! Ja, niet dat ie dood is, maar wel het verhaal..at least he went out with a bangquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reed stierf op 61-jarige leeftijd aan de gevolgen van een hartaanval. Hij zat op dat moment in zijn favoriete bar, tijdens een pauze in de filmopnamen van Gladiator. Inmiddels had hij drie flessen Jamaicaanse rum, 8 flessen Duits bier en talloze dubbele The Famous Grouse-whiskey's leeg- of opgedronken. Daarbij had hij die avond vijf, veel jongere leden van de Britse Royal Navy verslagen met armpjedrukken. Zijn rekening was inmiddels opgelopen tot bijna 450 Britse ponden, het equivalent van zo'n 550 euro, vijftien jaar later. De bar werd postuum naar hem vernoemd en heet tegenwoordig Ollie's Last Pub.
Bij de Griek ookquote:
Hoe ziet die fles eruit? Ik was van de week in de Action en kon het niet vindenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dasty werkt niet op het deurtje haha, daar is dat ding te vettig voor. Gewoon doen joh.
Tegen die tijd zoek ik ook wel een kroeg ergens in Schotland opquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vet! Ja, niet dat ie dood is, maar wel het verhaal..at least he went out with a bang
Wibra toch? Enige reden waarom die nog bestaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ziet die fles eruit? Ik was van de week in de Action en kon het niet vinden(daar koop je dat toch?)
Ga ik met je meequote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd zoek ik ook wel een kroeg ergens in Schotland op
hahhahaha ja voor sommige viva mensen wel ja hahahaha.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een Viva onderwerp, ja hè?
Ook een leuke manierquote:
Vergeet SOP niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een Viva onderwerp, ja hè?
Vet! Mijn familie woont in de buurt van Glasgowquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:29 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Schotland is mooi! Ik heb nog wat concerten in Glasgow bezocht.
Schoonmaken Opruimen Poetsen. Blijkbaar. SOP / WELKOM IN SOP! Nieuw? We helpen je graag.quote:
Van je stoel afglijden?quote:
Ik gaat daar eens even snuffelenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schoonmaken Opruimen Poetsen. Blijkbaar. SOP / WELKOM IN SOP! Nieuw? We helpen je graag.
Nou dat kan ik wel gebruiken.. ben niet zo'n schoonmaakheldquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schoonmaken Opruimen Poetsen. Blijkbaar. SOP / WELKOM IN SOP! Nieuw? We helpen je graag.
Hij bestaat stiekem al een tijdje, geen idee waarom ik weet dat het bestaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat kan ik wel gebruiken.. ben niet zo'n schoonmaakheld
Ik ben alweer terug, doe-het-nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat kan ik wel gebruiken.. ben niet zo'n schoonmaakheld
Zo eng zijn die drie topics ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug, doe-het-niet
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug, doe-het-niet
Heb dit bij de Big Bazar gekocht.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ziet die fles eruit? Ik was van de week in de Action en kon het niet vinden(daar koop je dat toch?)
Zo'n starende Ethiopiër.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ik heb een schoonmaker of slaaf nodig denk ik
Die hebben goed naar de verpakking van HG gekeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb dit bij de Big Bazar gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Was 2 euro maar werkt echt teringgoed, ovendeurtje is weer als nieuw (was echt goor).
Somaliërquote:
Prima voor het milieu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was 2 euro maar werkt echt teringgoed, ovendeurtje is weer als nieuw (was echt goor).
Jazeker, ze hebben ongeveer alles wat HG ook heeft. Normaal koop ik HG maar dacht probeer dit eens maar werkt super.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben goed naar de verpakking van HG gekeken.
lekker op een broodje smeren die drabquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag ooit een keislimme meesteres die zich liet betalen door mannen die haar huis gingen schoonmakenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ik heb een schoonmaker of slaaf nodig denk ik
Eens kijken of ik dat hier ook kan vinden. Zowel deurtje als de oven zijn smerigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw ultieme droomquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zag ooit een keislimme meesteres die zich liet betalen door mannen die haar huis gingen schoonmaken
Oh da's wel nice! Zie dat wel voor mequote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zag ooit een keislimme meesteres die zich liet betalen door mannen die haar huis gingen schoonmaken
Ja koop dit en je krijgt geen spijt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens kijken of ik dat hier ook kan vinden. Zowel deurtje als de oven zijn smerig
Ja goed business plan tochquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's wel nice! Zie dat wel voor me
Als het goed is nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]jammer dat er altijd wel één sadistische gek tussen zal zitten
Vastketenen die sjappiesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]jammer dat er altijd wel één sadistische gek tussen zal zitten
Dacht dat Zwitsers altijd zo proper, rein en schoon waren?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens kijken of ik dat hier ook kan vinden. Zowel deurtje als de oven zijn smerig
Ik ben nog geen Zwitser.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat Zwitsers altijd zo proper, rein en schoon waren?
Op de lichaamsbeharing na dan
quote:'Deltavariant rukt op in regio Rotterdam'
De zogenoemde deltavariant van het coronavirus komt in onder meer de regio Rotterdam meer voor dan in andere delen van het land, zegt viroloog Marion Koopmans bij Rijnmond. Ze verwacht dat dit nog zal doorzetten. "Het is dus belangrijk dat de basismaatregelen overeind blijven."
Ze wijst erop dat de deltavariant in Groot-Brittannië de andere virusvarianten vrijwel heeft verdrongen. Daarom zijn eerder aangekondigde versoepelingen daar teruggedraaid. Ook in andere landen is te zien dat de deltavariant besmettelijker is dan andere virusvarianten. "We verwachten dat ook in Nederland, net als we vorig jaar rond Kerst hebben gezien toen de Britse variant er was. Je ziet dan hoe moeilijk het is om zoiets buiten de deur te houden."
In Nederland is nu volgens Koopmans in ongeveer drie procent van de besmettingen sprake van de deltavariant. "In sommige steekproeven in verschillende regio's zie je al dat het meer is, zo ook in de regio Rotterdam. We verwachten dat dat doorzet en moeten dat goed in de gaten houden."
Daarom dus dat bij ballie alle snacks niet meer smakenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dus dat bij ballie alle snacks niet meer smaken
Voortaan alleen nog curry.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat dit heel veel scheelt qua inname.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Nederland weer wat minder mooi en kleurrijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over 3 jaar mag ik voor het rode paspoort gaan
Zou leuk zijn als je in Nederland een oranje paspoort krijgtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Nederland weer wat minder mooi en kleurrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |