SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Awwwquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
@:liesje1979
https://www.nu.nl/geldzak(...)QGFbkK5eC050cpIk_93k
Mag is niet moet he, je hebt een keuze!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:56 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag nog tot 18:30 in meeting zitten.
Ja, ik kan skippen maar dan uiteindelijk meer werk. Dus meer moetje...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:58 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Mag is niet moet he, je hebt een keuze!
Ik moet morgen ook. Wel pas in de middagquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:58 schreef Karzai het volgende:
Drie uur kap ik ermee en zeg ik tabee
Morgen vrij wel een tandarts afspraak om half tien
quote:
Mijn meeting ging over earned mediaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
@:budapestenaar zitten we in dezelfde meeting?
de mijne over milieuquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn meeting ging over earned media
je mag ze niet snackenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die sushi laatst ook al niet. Wat is mis met jou.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:31 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney schuift blokjes kaas richting Etto
Dat zijn die mannen die bij jou zitten te vissen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vangen de kibbeling toch niet in de maas hier
nee vangen palingbeestjes en dat is geen kibbelingquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn die mannen die bij jou zitten te vissen.
Kibbeling vangen is sowieso wel lastig, Witvis en kabbeljouw enzo kan je wel vangen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vangen de kibbeling toch niet in de maas hier
is gewoon de kibbeling vis. die heeft ook geen schubbenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kibbeling vangen is sowieso wel lastig, Witvis en kabbeljouw enzo kan je wel vangen.
How you doin'?quote:
Ik ben duidelijk nog wat garig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kibbeling vangen is sowieso wel lastig, Witvis en kabbeljouw enzo kan je wel vangen.
naar wattes?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg een vriendin om oktober mee te gaan naar griekenland maar kan ze niet met werk. We gaan nu in nov naar Hurghada... iemand suggesties
Sushi schijnt ook tegen te vallen en ze rijden er blijkbaar als idioten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die kibbeling daar is kennelijk niet goed
Ja, niet gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg een vriendin om oktober mee te gaan naar griekenland maar kan ze niet met werk. We gaan nu in nov naar Hurghada... iemand suggesties
Als je het frituurt met genoeg zooi merk je het niet. Of misschien wel, want het is minder lekker blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vangen palingbeestjes en dat is geen kibbeling
Ja net 2 meisjes zo dwars door rood op de scooter over het kruispuntquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sushi schijnt ook tegen te vallen en ze rijden er blijkbaar als idioten.
Nooit van gehoord. Klinkt als een anti peristaltische bewegingquote:
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Egypte? Schiet het vaccineren daar op ja?
Coronaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die sushi laatst ook al niet. Wat is mis met jou.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Klinkt als een anti peristaltische beweging
Mja, het trekt mij totaal nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar strand, warm weer en ze wil naar de vallei der koningen
quote:Wees alert als u deze bestemmingen bezoekt. De hotelresorts zijn over het algemeen goed beveiligd. De weg van Hurghada naar Luxor is overdag open. Om deze weg te gebruiken moeten reisorganisaties vooraf toestemming vragen aan de toeristenpolitie. In de avond is deze weg gesloten voor toeristen. Dit in verband met de veiligheidssituatie en het risico op terroristische aanslagen.
Je kunt er ook ergens met zeekoeien zwemmen maar dat doe ik dan liever in Florida.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar strand, warm weer en ze wil naar de vallei der koningen
Ja kies een andere plekquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja, in je slokdarm.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Klinkt als een anti peristaltische beweging
Ik kom wat slaap te kort, maar over inkomsten hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed hoor! Paar weken niet fokken en mijn inkomsten zijn weer omhoog
Hoe is het met jou?
Dat zeg ik, ik zou passen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja luxor ben ik al geweest. Die excursies gaan onder politiebegeleiding
Opgezocht. lijkt me een zandbak waar veel grote boten langs komen op weg naar het suezkanaalquote:
Leuk, gezellig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En daar gaan mensen vrijwillig op vakantie?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo'n fijn vakantiegevoel als je nergens zonder toestemming en begeleiding heenmagquote:
Ik trek het idee van begeleiding nodig hebben om niet te ontploffen niet zo goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt, ik heb nog nooit gehad dat ik een plaats en locals zó kut vond.
Haha da’s al ietsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kom wat slaap te kort, maar over inkomsten hoor je mij niet klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |