SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Toch wel opvallend, zo slecht is het materiaal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:09 schreef fetX het volgende:
Dat Kroatie is wel echt gigantisch afgezakt zeg.
Ik kijk op de Beeb. Sri Lanka - West Indies.quote:
Cricket?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kijk op de Beeb. Sri Lanka - West Indies.
Het dreigde al helemaal uit de hand te escaleren.quote:
Voetbal is er in ieder geval niet op de BBC-kanalen, dat is wel heel matig.quote:
Die moeten de rechten delen met een of andere commerciële boerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voetbal is er in ieder geval niet op de BBC-kanalen, dat is wel heel matig.
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het dreigde al helemaal uit de hand te escaleren.
Engeland staat nu eerste en moet tegen 2Fquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Wat betekent dit voor de standen en achtste finales?
@:mexicanobakker
Lees de OP danquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
Wat betekent dit voor de standen en achtste finales?
@:mexicanobakker
Mooi toch, vroeg naar huis na een druk seizoen, lekker uitrusten en weer opmaken voor een nieuw seizoen Premier League.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:16 schreef Naesala_1981 het volgende:
Engeland tegen Duitsland of Frankrijk de volgende ronde zou wel geweldig zijn.
Nog maar 2 variabelen te gaanquote:
Ik hoop het, kunnen ze vast gaan voorbeschouwen op het wk volgend jaar bij de BBC en gaan uitleggen waarom ze wereldkampioen worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mooi toch, vroeg naar huis na een druk seizoen, lekker uitrusten en weer opmaken voor een nieuw seizoen Premier League.
All part of the plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
BBC Godenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:17 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik hoop het, kunnen ze vast gaan voorbeschouwen op het wk volgend jaar bij de BBC en gaan uitleggen waarom ze wereldkampioen worden.
Halve finale praktisch bereikt!quote:
Oja, dat kan ook wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tsjechië zie ik ook nog wel gebeuren als Kroatië uithaalt.
Gewoon een keer goed omver lopenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Modric die ons gaat slopen. Erg mooi.
Daar zetten we De Roon op, meteen uitgeschakeldquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Modric heeft nog geen 100 meter gelopen vandaagquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |