En ze hebben zo'n sterk elftalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:13 schreef Nober het volgende:
Salonremise bij 🇨🇿🏴
Engeland zal tevreden zijn met de tweede plek dan ontlopen ze 🇩🇪.
Wel moeilijke kant van het schema dan. Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:13 schreef Nober het volgende:
Salonremise bij 🇨🇿🏴
Engeland zal tevreden zijn met de tweede plek dan ontlopen ze 🇩🇪.
Halve finale Portugal - Frankrijk is met een beetje pech een formaliteit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:54 schreef VoMy het volgende:
Tsjechië voor groepswinst betekent dat ze in onze helft komen - ik zeg doe maar. Aan de andere kant, Engeland is ernstig slecht, dus die mogen er ook wel bij. Allebei naar onze helft svp.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:43 schreef TLC het volgende:
Of de Tsjechen denken 'he wij willen helemaal niet eerste worden' en schoppen de bal in de extra tijd in eigen doel
Die zijn OP NAAR DE KROEG geweest of zoiets.quote:
Waarom zouden ze? Ik neem aan dat Engeland het meest blij is met een spot tegen 2F of tegen Nederland, want daarna heb je een doodsimpel schema met een beetje geluk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Salonremise bij Engeland - Tsjechië?
Wat moet Sancho doen om opgesteld te wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:35 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Grealish en SakaMaguire is weer terug.
Heel simpel en triest tegelijk: bij United voetballen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat moet Sancho doen om opgesteld te worden
Dit, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik rij dus om 18:10 uur naar huis (drukke tijden op werk) en denk, ah ff de radio aanzetten, is er al gescoord...
Wat geen voetbal?
Gek is dat, ik ben helemaal geen voetbal volger, kijk ook maar met een half oog naar wedstrijden op een 2de scherm maar een weekje EK en je zit al helemaal in dat ritme.
In de knock out fase is het nog erger, dan heb je zelfs dagen ZONDER een wedstrijd.
De voetballoze dagen kun je de volgende week opvullen met de Tour de France.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik rij dus om 18:10 uur naar huis (drukke tijden op werk) en denk, ah ff de radio aanzetten, is er al gescoord...
Wat geen voetbal?
Gek is dat, ik ben helemaal geen voetbal volger, kijk ook maar met een half oog naar wedstrijden op een 2de scherm maar een weekje EK en je zit al helemaal in dat ritme.
In de knock out fase is het nog erger, dan heb je zelfs dagen ZONDER een wedstrijd.
Giro is nu bezig toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:47 schreef TLC het volgende:
[..]
De voetballoze dagen kun je de volgende week opvullen met de Tour de France.
Mexicanobakker had het er in de OP ook al overquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:49 schreef Zipportal het volgende:
Verstandige mensen gaan Schotland kijken.
Wel een domme TT.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mexicanobakker had het er in de OP ook al over
Wil jij dan hier melden als er bij Engeland - Tsjechië wordt gescoord?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:49 schreef Zipportal het volgende:
Verstandige mensen gaan Schotland kijken.
sowquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wil jij dan hier melden als er bij Engeland - Tsjechië wordt gescoord?
Ketnetkroketquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Moet ik nu verplicht naar het commentaar van de hockeyman luisteren omdat Sporza/BBC/ARD geen KRO-SCH uitzenden?
Gewoon hopen op een winnaar bij KRO-SCH, zo. Ook al interesseert het vlaggetje je niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:59 schreef byah het volgende:
Ik juich voor alles wat Portugal voorkomt in de 1/8e finale
Jaquote:
Genoeg shootjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Moet ik nu verplicht naar het commentaar van de hockeyman luisteren omdat Sporza/BBC/ARD geen KRO-SCH uitzenden?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:59 schreef byah het volgende:
Ik juich voor alles wat Portugal voorkomt in de 1/8e finale
De Belg zendt het wel uitquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wil jij dan hier melden als er bij Engeland - Tsjechië wordt gescoord?
Gewoon de Bukayo Saka masterclass bekijken via de Belg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wacht nog steeds op de optie dat je de commentator uit kan schakelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Er gaat in ieder geval 1 ploeg naar huis.quote:
Je kan doorgaan, of je kan niet doorgaan.quote:
In Glasgow?quote:
Zolang het maar winst voor 1 van de 2 is. Gunstig voor NL.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan doorgaan, of je kan niet doorgaan.
Dat is het eigenlijk wel
Bedoel meer wat het gunstigste is voor NL.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan doorgaan, of je kan niet doorgaan.
Dat is het eigenlijk wel
Ontslag van Frank de Boer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Bedoel meer wat het gunstigste is voor NL.
Londen.quote:
Engeland winnen, Kroatie winnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Terugtrekken van het toernooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Overtreding in de 16.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Phlip Koke 'Hoekschop'. Het is buitenspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |