Alleen als die even koest blijft hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk huisje op de zinderende flanken van de Eyjafjallajökull.
Ik heb een tijdje een stream van die nieuw geboren vulkaan op mijn TV gehad als achtergrondruis, best relaxed.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als die even koest blijft hoor.
Op tv is wel een ander verhaal dan in je soort van achtertuin natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een stream van die nieuw geboren vulkaan op mijn TV gehad als achtergrondruis, best relaxed.
Me tooquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
IJsland zou ik ook nog wel eens heen willen.
Is weer eens wat anders dan een zogenaamd stoere Green Egg op je terras.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op tv is wel een ander verhaal dan in je soort van achtertuin natuurlijk.
weet je tenminste zeker dat code rood ook echt code rood zal zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op tv is wel een ander verhaal dan in je soort van achtertuin natuurlijk.
zonde van die man zegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
"with woman's legs 'torn off"
https://www.mirror.co.uk/(...)ghter-after-24368559
Moderna heeft meer bijwerkingen. Staat ook op de site van de overheidquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Al hadden m'n zus, zwager en kerel totaal geen last van Pfizer, dus ik ben tķch geneigd om het bij Moderna te leggen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag zelfs meetings in mijn lunchpauze![]()
Nog even en we gaan 's nachts ook door.
quote:
Mooi, voel ik me minder een mietje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moderna heeft meer bijwerkingen. Staat ook op de site van de overheid
Camera aan tijdens het badkamerpoetsenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag zelfs meetings in mijn lunchpauze![]()
Nog even en we gaan 's nachts ook door.
Smerige kut moffen die dit flikten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
"with woman's legs 'torn off"
https://www.mirror.co.uk/(...)ghter-after-24368559
*streept IJsland van lijstje*quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging toch bijna op mijn plaat. Scheelde niet veel of ik had mijn heup gebroken.
Ik blijf waar het leven mij heen brengtquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Camera aan tijdens het badkamerpoetsen
De palingbeestjes?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
gaat al de hele ochtend ergens een alarm af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |