Vertel ons meer en hoiiiiii, de normale mensen komen je zo meteen op een correcte hoofse wijze verwelkomen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:02 schreef theSlowRush het volgende:
IJsland vind ik een van mooiste landen om op vakantie te gaan. 2x geweest
Benen wijd met de vulva open op het strand, okquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Dit ben ik meer zeg maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een fucking olifantquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benen wijd met de vulva open op het strand, ok
Dit kan ook met de leeftijd te maken hebben. Als je ouder bent, werkt je immuunsysteem niet zo goed meer. En dat reageert dan ook minder heftig op een vaccin.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n zus, Gergi en ik hadden Moderna en alle 3 best wat bijwerkingen. Oom, tante en oma Pfizer en die hadden nergens last van terwijl ze toch een stukje slechtere gezondheid hebben
Spannende 3e foto inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benen wijd met de vulva open op het strand, ok
Ben je er zelf ooit geweest?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel ons meer en hoiiiiii, de normale mensen komen je zo meteen op een correcte hoofse wijze verwelkomen.
Aaawquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Dit ben ik meer zeg maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee IJsland nog niet, CE wel hier en een vriendin van me gaat ieder jaar er wel heen, die is er helemaal weg van.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:09 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ben je er zelf ooit geweest?
Ik ben er 1x in de zomer geweest om te hiken en 1x in de winter voor een rondreis om het eiland. Zo divers land en heel aardige mensen.
Kom jij van Viva?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:09 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ben je er zelf ooit geweest?
Ik ben er 1x in de zomer geweest om te hiken en 1x in de winter voor een rondreis om het eiland. Zo divers land en heel aardige mensen.
Interessante invalshoek.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kan ook met de leeftijd te maken hebben. Als je ouder bent, werkt je immuunsysteem niet zo goed meer. En dat reageert dan ook minder heftig op een vaccin.
Waar staat dat DTF voor?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit shirt voor bitterbal kopen.
Ieder jaar is een beetje overdreven, maar wel een van de leukste vakanties die ik gehad heb.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee IJsland nog niet, CE wel hier en een vriendin van me gaat ieder jaar er wel heen, die is er helemaal weg van.
Lijkt me inderdaad toch ook wel een prachtig land, woest en puur en mensen die niet snel piepen in 't leven.
IJsdraakje in het paspoort als naam laten zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
IJsland zou ik ook nog wel eens heen willen.
Die laten ze niet meer gaan dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IJsdraakje in het paspoort als naam laten zien.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IJsdraakje in het paspoort als naam laten zien.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laten ze niet meer gaan dan.
Leuk huisje op de zinderende flanken van de Eyjafjallajökull.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laten ze niet meer gaan dan.
Alleen als die even koest blijft hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk huisje op de zinderende flanken van de Eyjafjallajökull.
Ik heb een tijdje een stream van die nieuw geboren vulkaan op mijn TV gehad als achtergrondruis, best relaxed.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als die even koest blijft hoor.
Op tv is wel een ander verhaal dan in je soort van achtertuin natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een stream van die nieuw geboren vulkaan op mijn TV gehad als achtergrondruis, best relaxed.
Me tooquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
IJsland zou ik ook nog wel eens heen willen.
Is weer eens wat anders dan een zogenaamd stoere Green Egg op je terras.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op tv is wel een ander verhaal dan in je soort van achtertuin natuurlijk.
weet je tenminste zeker dat code rood ook echt code rood zal zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op tv is wel een ander verhaal dan in je soort van achtertuin natuurlijk.
zonde van die man zegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
"with woman's legs 'torn off"
https://www.mirror.co.uk/(...)ghter-after-24368559
Moderna heeft meer bijwerkingen. Staat ook op de site van de overheidquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Al hadden m'n zus, zwager en kerel totaal geen last van Pfizer, dus ik ben tķch geneigd om het bij Moderna te leggen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag zelfs meetings in mijn lunchpauze![]()
Nog even en we gaan 's nachts ook door.
quote:
Mooi, voel ik me minder een mietje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moderna heeft meer bijwerkingen. Staat ook op de site van de overheid
Camera aan tijdens het badkamerpoetsenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag zelfs meetings in mijn lunchpauze![]()
Nog even en we gaan 's nachts ook door.
Smerige kut moffen die dit flikten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
"with woman's legs 'torn off"
https://www.mirror.co.uk/(...)ghter-after-24368559
*streept IJsland van lijstje*quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging toch bijna op mijn plaat. Scheelde niet veel of ik had mijn heup gebroken.
Ik blijf waar het leven mij heen brengtquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Camera aan tijdens het badkamerpoetsen
De palingbeestjes?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
gaat al de hele ochtend ergens een alarm af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |