SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want het is een Own Goalquote:
Nice!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was ik als kind groot fan van. En van Merlina. En Jakobus en Korneel.
Wat conservatiefquote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
No way, discodip hoort op een softijsje.
31 hier. Het verval begint.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onmogelijk..... bijna alles is hier minstens 30 of 40 +
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijkquote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was ik als kind groot fan van. En van Merlina. En Jakobus en Korneel.
Normaal wel, maar zo ligt Finland er straks uitquote:
quote:
quote:
jaaaaaaaaaaaaah de tekenfim serie? ik was grote fan.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijk
niks mis mee toch?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal wel, maar zo ligt Finland er straks uit
moi, maar niet heel veel gekekenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijk
42quote:
Normaal gaat het hier niet zo snel hoor, zijn er gewoon een paar enthousiast dat er nieuwe mensen zijn.quote:
De intro dat ze in de attractie stappen draait zich nu af voor mijn ogen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kan het hebbenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor mensen met een klein brein
Dat wordt volgens mij als ik zo snel reken een doelsaldo kwestie in het voordeel van de Denen. Finland in de wachtkamer op plek 3...quote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal wel, maar zo ligt Finland er straks uit
Bossie wilde graag dat Finland doorgaat dus dan ben ik daar ook voorquote:
Finland op onderling resultaat met Rusland 4e. Dus Finland vliegt er zo uit volgens mij.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij als ik zo snel reken een doelsaldo kwestie in het voordeel van de Denen. Finland in de wachtkamer op plek 3...
Of mis ik iets..![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bossie wilde graag dat Finland doorgaat dus dan ben ik daar ook voor
Jaaaaaaa !!! Ik ook !!!! Hè hè! Ik ben nooit iemand tegengekomen die dat kent! Zat als kleine meid in de jaren tachtig elke zaterdagochtend voor de tv de tekenfilms op BBC 1 te kijken, en daar zat die ook bij ! En She-Ra! Had daar ook de pop van met dat vliegende paardquote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaah de tekenfim serie? ik was grote fan.
Vrouwelijk collegaatje en die had altijd van die blije strakke kleurrijke kleding aan, die noemde ik discodel en tja die was jarig en had voor mij zo'n discodel meegenomen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Dan moet je een kater hebben gehad of zo .....
En nog 1 !!!! Geweldig!!quote:
Maar de Finnen hebben gewonnen van de Denen, hebben beide 3 punten...quote:Op maandag 21 juni 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Finland op onderling resultaat met Rusland 4e. Dus Finland vliegt er zo uit volgens mij.
Getuigd wel van achtergebleven smaak eigenlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor mensen met een klein brein
Was ze 1,50? Collegaatjequote:Op maandag 21 juni 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwelijk collegaatje en die had altijd van die blije strakke kleurrijke kleding aan, die noemde ik discodel en tja die was jarig en had voor mij zo'n discodel meegenomen.
Tuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vet!!!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De intro dat ze in de attractie stappen draait zich nu af voor mijn ogen.
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwelijk collegaatje en die had altijd van die blije strakke kleurrijke kleding aan, die noemde ik discodel en tja die was jarig en had voor mij zo'n discodel meegenomen.
Jayce and the Wheeled Warriors hierquote:Op maandag 21 juni 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa !!! Ik ook !!!! Hè hè! Ik ben nooit iemand tegengekomen die dat kent! Zat als kleine meid in de jaren tachtig elke zaterdagochtend voor de tv de tekenfilms op BBC 1 te kijken, en daar zat die ook bij ! En She-Ra! Had daar ook de pop van met dat vliegende paard
das old skoolquote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
disco del?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verval zit er na je twintigste wel in jaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat begon op 18de al (naja 1'ste al in mijn geval)
Ik heb daar geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De nacht daarvoor een andere del gehad?
Die ken ik dan weer niet🤔 Jem and the Holograms weer welquote:Op maandag 21 juni 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jayce and the Wheeled Warriors hier
Gewoon alles plat botoxen en filleren. Tussen je 20e en 60e weet dan niemand precies hoe oud je bent....quote:Op maandag 21 juni 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het verval zit er na je twintigste wel in ja
Ja, het is al bijna opsta tijd voor jouquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet de BBC, maar Sky Channelquote:Op maandag 21 juni 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa !!! Ik ook !!!! Hè hè! Ik ben nooit iemand tegengekomen die dat kent! Zat als kleine meid in de jaren tachtig elke zaterdagochtend voor de tv de tekenfilms op BBC 1 te kijken, en daar zat die ook bij ! En She-Ra! Had daar ook de pop van met dat vliegende paard
Goede wijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het verval zit er na je twintigste wel in ja
Vet! Doen! Niet twijfelen!!!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er komt een magic setje aan met de art van de tekenfilm op 5 kaarten.
twijfel wel om die te halen.
Goed plan. Gelijk een afspraak bij mijn moeder gemaaktquote:Op maandag 21 juni 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon alles plat botoxen en filleren. Tussen je 20e en 60e weet dan niemand precies hoe oud je bent....
Als je 25 bent denkt vervolgens wel iedereen dat je minstens 35-40 bent, maar hey.... je moet wat
Sky channel!! Met 's avonds in WWFquote:Op maandag 21 juni 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet de BBC, maar Sky Channel
The Fun Factory
Dat keek ik ook altijd. En later telekidsquote:Op maandag 21 juni 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet de BBC, maar Sky Channel
The Fun Factory
En Transformers en Inspector Gadget uiteraard.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet🤔 Jem and the Holograms weer wel
Russen staan nu zelf virtueel 4de. Als men op onderling resultaat er niet uitkomt, zoals nu. Telt doelsaldo. Dan winnen de Denen en worden de Finnen derdequote:Op maandag 21 juni 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Maar Rusland is zeker expres aan het verliezen omdat ze Finland niks gunnen
Daarom, als ze niet kunnen winnen dan maar zorgen dat de Finnen ook niet doorgaanquote:Op maandag 21 juni 2021 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Russen staan nu zelf virtueel 4de. Als men op onderling resultaat er niet uitkomt, zoals nu. Telt doelsaldo. Dan winnen de Denen en worden de Finnen derde
Jaaaaa !!! Tudududu inspector gadget tudududutuuu...go gadget goooo...hahahaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Transformers en Inspector Gadget uiteraard.
Zou wel voor de look gaan die iedereen ook heeftquote:Op maandag 21 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed plan. Gelijk een afspraak bij mijn moeder gemaakt
Ik zag het laatst, ze hebben 'm eng gemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaaaaa !!! Tudududu inspector gadget tudududutuuu...go gadget goooo...hahaha
Ja i know ! Ziet er zo stom uit nu!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag het laatst, ze hebben 'm eng gemaakt.
En de DJ Cat Show met Linda de Molquote:Op maandag 21 juni 2021 22:49 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Dat keek ik ook altijd. En later telekids
Dat deuntje neurie ik nog wel eensquote:Op maandag 21 juni 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaaaaa !!! Tudududu inspector gadget tudududutuuu...go gadget goooo...hahaha
https://secretlair.wizard(...)/saturday-morning-ddquote:
Ik had een crush op Pennyquote:Op maandag 21 juni 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat deuntje neurie ik nog wel eens
De duckface extreme?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou wel voor de look gaan die iedereen ook heeft
Ik ook !quote:Op maandag 21 juni 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Go go gadget <>insert random ding <>quote:Op maandag 21 juni 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook en tevens op Tedere Tronica van Suske en Wiske
35 dollar valt toch wel mee? Is wel uniek om te hebben toch ook..of komt er nog aardig wat verzendkosten bovenop? Dan zou ik ook wel twijfelenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://secretlair.wizard(...)/saturday-morning-dd
Ik vind de prijs een beetje hoog voor wat je krijgt
quote:
Maar dan in je gezicht.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]Met de hoge jukbeenderen ook
![]()
Ben echt serieus benieuwd hoe we daar over x jaar naar kijken
Straks is het een beetje het gewei van deze jaren
Die staat hier in de kast.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook en tevens op Tedere Tronica van Suske en Wiske
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die staat hier in de kast.Het boek dan.
Hoeveel?quote:
Aarsgewei bedoel je toch?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]Met de hoge jukbeenderen ook
![]()
Ben echt serieus benieuwd hoe we daar over x jaar naar kijken
Straks is het een beetje het gewei van deze jaren
Ik had mijn leraar nederlands omgepraat dat sus en wis literatuur is.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje betweterig tutje zonder tieten vind ik dat.
Ik weet niet hoe maar mijn tijdlijn is compleet vervuild met de zogenaamde 'fox eyes'... wat een ellende met die onderhuidse draadjesquote:
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan beter bijdehand met tietenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of de 'prikkeldraadband' a la Pamelaquote:Op maandag 21 juni 2021 23:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb.
nee kaasstengelsquote:Op maandag 21 juni 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die dikke loempia's van een halve kilo per stuk zeker?
Beetje teleurstellend eigenlijk ...quote:
Die tattoo van prikkeldraad om d'r bovenarmquote:
je kan zoveel willen huh.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
maar wil eigenlijk ook wel graag slapen
Ik zie het en ook even opgezocht wat fox eyes zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die tattoo van prikkeldraad om d'r bovenarm
quote:
Ja die keuze moet je zelf makenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
Sexy joh. String lekker hoog boven je broekquote:Op maandag 21 juni 2021 23:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb.
Is hip jonguh!quote:Op maandag 21 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het en ook even opgezocht wat fox eyes zijn
Gewoon in bed etenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
Best mooi van die kattenogen als je die van nature hebt maar tja dit is echt lelijk, vraag me ook af of die hechtingen wel goed blijven zitten bij wilde orale seks.quote:
neequote:Op maandag 21 juni 2021 23:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
hebbes, jij gaat over 45 minuten naar bed. dus doe wat wij zeggen ja.
Dat vraag jij je natuurlijk weer afquote:Op maandag 21 juni 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best mooi van die kattenogen als je die van nature hebt maar tja dit is echt lelijk, vraag me ook af of die hechtingen wel goed blijven zitten bij wilde orale seks.
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zoiets als dit ergens dit jaar nog laten tatoeëren
Ja dat er ineens een oog losplopt of zoquote:Op maandag 21 juni 2021 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat vraag jij je natuurlijk weer af
Dat is wel eng heequote:Op maandag 21 juni 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat er ineens een oog losplopt of zo
Ik moet er nog eentje op mijn linker bovenbeen af laten maken (in laten kleuren) en dan ga ik denk ik verder met mijn ander been.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zoiets als dit ergens dit jaar nog laten tatoeëren
*staat klaar met bakje*quote:Op maandag 21 juni 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat er ineens een oog losplopt of zo
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best mooi van die kattenogen als je die van nature hebt maar tja dit is echt lelijk, vraag me ook af of die hechtingen wel goed blijven zitten bij wilde orale seks.
Vet! Wat heb je voor stijl?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik moet er nog eentje op mijn linker bovenbeen af laten maken (in laten kleuren) en dan ga ik denk ik verder met mijn ander been.
Dat zal met jouw formaat wel meevallen.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het om te janken ja?quote:
Ik voel me meestal alleen naakt als ik geen kleren aan hebquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:09 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Dat zal met jouw formaat wel meevallen.
Wat is dit nu weer voor een hatelijke Viva opmerkingquote:Op maandag 21 juni 2021 23:09 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Joe! Jij mag blijvenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:09 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een hatelijke Viva opmerking
Sorry, ik moest gewoon lachen om de valsheid , sorry! Hahahaquote:
[..]
jij heb geen tattoes?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou mij verschrikkelijk voelen met....
Ieder zijn ding
Ik heb dan ook andere tattoosquote:Op maandag 21 juni 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een beetje het hedendaagse aarsgewei![]()
Alleen mooi in combinatie met andere tats.
Ik moet nog steeds lachenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest gewoon lachen om de valsheid , sorry! Hahaha
quote:
[..]
New school, neo traditional. Die op mijn bovenbeen is gebaseerd op een afbeelding van Jasmine Becket-Griffith.quote:
komt nog 8 euro shipping bij. dus dat valt mee maar de waarde van de kaarten(als je een normale versie neemt) komen niet aan die 40+euroquote:Op maandag 21 juni 2021 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
35 dollar valt toch wel mee? Is wel uniek om te hebben toch ook..of komt er nog aardig wat verzendkosten bovenop? Dan zou ik ook wel twijfelen
Leuke aanwinst ben jijquote:Op maandag 21 juni 2021 23:16 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
New school, neo traditional. Die op mijn bovenbeen is gebaseerd op een afbeelding van Jasmine Becket-Griffith.
nee, moet alleen even mijn beeld van Ygritte bijstellenquote:
Oh neeeee.... go big or go homequote:Op maandag 21 juni 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had wel een klein subtiel hartje met naam op de enkel verwacht.
Met wat voor onderdelen is dit beeld zoal nog meer gevuld?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, moet alleen even mijn beeld van Ygritte bijstellen
Gothic laarzen vooral... eigenlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met wat voor onderdelen is dit beeld zoal nog meer gevuld?
Doe je die toch kopen ?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt nog 8 euro shipping bij. dus dat valt mee maar de waarde van de kaarten(als je een normale versie neemt) komen niet aan die 40+euro
https://secretlair.wizard(...)edition-foil-edition
deze daarentegen is het geld wel echt waard
En als ik nu vervolgens zeg dat ik eigenlijk geen/amper zwarte kleding heb?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gothic laarzen vooral... eigenlijk
Ja hallo...quote:Op maandag 21 juni 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als ik nu vervolgens zeg dat ik eigenlijk geen/amper zwarte kleding heb?
Sowieso klopt waarschijnlijk heel het beeld niet wat de meesten hier van elkaar hebbenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
die ga ik ook kopen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja kut... hele imago naar de galemiezen![]()
Ok vet ! Ik wil ook nog zoiets als dit op mn armquote:Op maandag 21 juni 2021 23:16 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
New school, neo traditional. Die op mijn bovenbeen is gebaseerd op een afbeelding van Jasmine Becket-Griffith.
Hahahahaquote:Op maandag 21 juni 2021 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pick one.
Niet mijn beeld overigens ik zie je gewoon lol hebben in dat restaurant in die kelder.
Ben je niet getrouwd met Jon Snow?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja kut... hele imago naar de galemiezen![]()
Nice!!!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:26 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ben je niet getrouwd met Jon Snow?
Toch zijn dat misschien wel de mooiste beelden.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Toen was ik nog een gup van 16 ongeveer
Mooi! Ik heb al een volledige sleeve op 1 arm en nog een best grote tattoo op mijn andere arm. Ik ga denk straks verder met mijn andere been, daar staat nog niksquote:Op maandag 21 juni 2021 23:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok vet ! Ik wil ook nog zoiets als dit op mn arm [ afbeelding ]
Dat dan wel weerquote:Op maandag 21 juni 2021 23:26 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ben je niet getrouwd met Jon Snow?
Jerneyquote:Op maandag 21 juni 2021 23:24 schreef jerney het volgende:
Ik hoorde van Jacq dat ik even een microvezeldoekje langs mijn huisje moet halen
jerney is weer terugquote:
Die heb ik niet, maar een kleine op mn pols en een grotere op mn bovenrug/schouderbladenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pics zijn nodig voor een oordeel
Klinkt goed allemaal!quote:Op maandag 21 juni 2021 23:28 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb al een volledige sleeve op 1 arm en nog een best grote tattoo op mijn andere arm. Ik ga denk straks verder met mijn andere been, daar staat nog niks
Eigenlijk wel. Vooral ook omdat je niet overal foto's maakte.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch zijn dat misschien wel de mooiste beelden.
Eigenlijk worden tattoos pas mooi als ze in elkaar over gaan.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar een kleine op mn pols en een grotere op mn bovenrug/schouderbladen
jerneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy (met de mooie deur)quote:
Tja, dan moet ik er nog wel wat meer gaan nemen, vind het wel ff goed zoquote:Op maandag 21 juni 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk worden tattoos pas mooi als ze in elkaar over gaan.
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jerneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy (met de mooie deur)
Wat kost dat nu ongeveer, een ingekleurde sleeve?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:28 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb al een volledige sleeve op 1 arm en nog een best grote tattoo op mijn andere arm. Ik ga denk straks verder met mijn andere been, daar staat nog niks
Kom je ook van Viva-forum af?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:24 schreef jerney het volgende:
Ik hoorde van Jacq dat ik even een microvezeldoekje langs mijn huisje moet halen
Paar grote erbij, gaat het lekker hard.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, dan moet ik er nog wel wat meer gaan nemen, vind het wel ff goed zo
huehuehuequote:Op maandag 21 juni 2021 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar grote erbij, gaat het lekker hard.
Jeetje...ik betaal ¤ 150 per uur.. ik weet eigenlijk niet meer hoeveel ik in totaal heb betaald. Denk zo tussen de 1000 en 1500? Maar verschilt per tattooshop natuurlijk. Je hebt ook shops die al gelijk een totaalprijs geven, de mijne doet een uurtarief.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kost dat nu ongeveer, een ingekleurde sleeve?
Nee man, hahahaquote:Op maandag 21 juni 2021 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar grote erbij, gaat het lekker hard.
Als in 1 mega tattoo.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk worden tattoos pas mooi als ze in elkaar over gaan.
Wat wil je waaro?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:40 schreef dud0r het volgende:
Ik wil ook nog steeds een tattoo maar blijf toch een beetje twijfelen erover.
Maar elke keer een stapje dichterbij want heb ondertussen zitten kijken naar studios en wie er zitten en wat ze doen.
Dus ooit komt er eentje
Van een stuk kaas zekerquote:Op maandag 21 juni 2021 23:40 schreef dud0r het volgende:
Maar elke keer een stapje dichterbij want heb ondertussen zitten kijken naar studios en wie er zitten en wat ze doen.
Dus ooit komt er eentje
Op zijn hoofd!quote:
Leuk ! Op welke plek?quote:Op maandag 21 juni 2021 23:40 schreef dud0r het volgende:
Dus ooit komt er eentje
Poah die verdienen meer dan de winterschilder.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:37 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Jeetje...ik betaal ¤ 150 per uur.. ik weet eigenlijk niet meer hoeveel ik in totaal heb betaald. Denk zo tussen de 1000 en 1500? Maar verschilt per tattooshop natuurlijk. Je hebt ook shops die al gelijk een totaalprijs geven, de mijne doet een uurtarief.
Dat denk ik ook wel!quote:Op maandag 21 juni 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah die verdienen meer dan de winterschilder.
Ik heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:44 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Kaas! Wat is dat hier met kaas? Het ging in een ander topic ook al over kaas. Heerst er hier een kaas fetish?
Is ook een aardige skill die ze hebbenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet zoveel te kunnen. Beetje lijntjes overtrekken.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn hier veel kaasliefhebbersquote:Op maandag 21 juni 2021 23:44 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Kaas! Wat is dat hier met kaas? Het ging in een ander topic ook al over kaas. Heerst er hier een kaas fetish?
Gewoon toevalquote:Op maandag 21 juni 2021 23:44 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Er zijn hier veel kaasliefhebbersen een enkele kaashater.
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet zoveel te kunnen. Beetje lijntjes overtrekken.
Daar zou je vast wel een zakcentje mee kunnen verdienen.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:45 schreef SolidasRock het volgende:
Een grote tattoo van de letter F op de ene bil en K op de andere. De o hoeft niet want die zit al daartussen in.
Wat heeft de kaas je misdaan?quote:
Jij wou jezelf toch insmeren met kaas? Nu snap ik waarom.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:48 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Jij wou jezelf toch insmeren met kaas? Nu snap ik waarom.
Dit kan je trouwens ook instellen. Een topic is vol bij 301 posts. Ik heb hem staan op 100 post per pagina.Dus max 4 pagina's per topic. Waarbij de laatste pagina dan alleen de lapo (laatste post) is.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:59 schreef Whiskers82 het volgende:
Is na 13 pagina’s een topic al vol? 😂 Dat ben ik niet gewend.
quote:
quote:
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 21 juni 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit kan je trouwens ook instellen. Een topic is vol bij 301 posts. Ik heb hem staan op 100 post per pagina.Dus max 4 pagina's per topic. Waarbij de laatste pagina dan alleen de lapo (laatste post) is.
En nu ga ik lekker slapen.
Op m'n ribben aan de zijkant. Schijnt geen fijne plek te zijn dus of dat verstandig is voor een eerstequote:
Oeh dat moet heel pijnlijk zijn Ja, maar wel een hele mooie plek !quote:Op maandag 21 juni 2021 23:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op m'n ribben aan de zijkant. Schijnt geen fijne plek te zijn dus of dat verstandig is voor een eerste
Hng!!!quote:Op maandag 21 juni 2021 23:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op m'n ribben aan de zijkant. Schijnt geen fijne plek te zijn dus of dat verstandig is voor een eerste
Misschien als ik een afspraak gemaakt hebt dat diegene een advies daarover kan geven. Misschien komt het daar helemaal niet mooi uit.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh dat moet heel pijnlijk zijn Ja, maar wel een hele mooie plek !
Trustenquote:
quote:
... aan mijn vinger...quote:
Jerneyquote:Op maandag 21 juni 2021 23:55 schreef jerney het volgende:
Ok ik moet even supporteren! Ik zie allemaal trotse mensen voorbij komen die hun versie van mijn les aan het posten zijn
Moet die notificaties eens uitzetten
999 vind ik eik het allerhandigst, alles op 1 paginaquote:Op maandag 21 juni 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit kan je trouwens ook instellen. Een topic is vol bij 301 posts. Ik heb hem staan op 100 post per pagina.Dus max 4 pagina's per topic. Waarbij de laatste pagina dan alleen de lapo (laatste post) is.
En nu ga ik lekker slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |