SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want het is een Own Goalquote:
Nice!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was ik als kind groot fan van. En van Merlina. En Jakobus en Korneel.
Wat conservatiefquote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
No way, discodip hoort op een softijsje.
31 hier. Het verval begint.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onmogelijk..... bijna alles is hier minstens 30 of 40 +
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijkquote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was ik als kind groot fan van. En van Merlina. En Jakobus en Korneel.
Normaal wel, maar zo ligt Finland er straks uitquote:
quote:
quote:
jaaaaaaaaaaaaah de tekenfim serie? ik was grote fan.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijk
niks mis mee toch?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal wel, maar zo ligt Finland er straks uit
moi, maar niet heel veel gekekenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |