SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want het is een Own Goalquote:
Nice!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was ik als kind groot fan van. En van Merlina. En Jakobus en Korneel.
Wat conservatiefquote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
No way, discodip hoort op een softijsje.
31 hier. Het verval begint.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onmogelijk..... bijna alles is hier minstens 30 of 40 +
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijkquote:Op maandag 21 juni 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was ik als kind groot fan van. En van Merlina. En Jakobus en Korneel.
Normaal wel, maar zo ligt Finland er straks uitquote:
quote:
quote:
jaaaaaaaaaaaaah de tekenfim serie? ik was grote fan.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijk
niks mis mee toch?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal wel, maar zo ligt Finland er straks uit
moi, maar niet heel veel gekekenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken jij( of iemand anders hier) de tekenfilm van Dungeons&Dragons? Echt bijna niemand die dat kent namelijk
42quote:
Normaal gaat het hier niet zo snel hoor, zijn er gewoon een paar enthousiast dat er nieuwe mensen zijn.quote:
De intro dat ze in de attractie stappen draait zich nu af voor mijn ogen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kan het hebbenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor mensen met een klein brein
Dat wordt volgens mij als ik zo snel reken een doelsaldo kwestie in het voordeel van de Denen. Finland in de wachtkamer op plek 3...quote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal wel, maar zo ligt Finland er straks uit
Bossie wilde graag dat Finland doorgaat dus dan ben ik daar ook voorquote:
Finland op onderling resultaat met Rusland 4e. Dus Finland vliegt er zo uit volgens mij.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij als ik zo snel reken een doelsaldo kwestie in het voordeel van de Denen. Finland in de wachtkamer op plek 3...
Of mis ik iets..![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bossie wilde graag dat Finland doorgaat dus dan ben ik daar ook voor
Jaaaaaaa !!! Ik ook !!!! Hč hč! Ik ben nooit iemand tegengekomen die dat kent! Zat als kleine meid in de jaren tachtig elke zaterdagochtend voor de tv de tekenfilms op BBC 1 te kijken, en daar zat die ook bij ! En She-Ra! Had daar ook de pop van met dat vliegende paardquote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaah de tekenfim serie? ik was grote fan.
Vrouwelijk collegaatje en die had altijd van die blije strakke kleurrijke kleding aan, die noemde ik discodel en tja die was jarig en had voor mij zo'n discodel meegenomen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Dan moet je een kater hebben gehad of zo .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |