abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200000492
quote:
Van Agt zegt lidmaatschap CDA vanwege opstelling naar Palestijnen

Dries van Agt legt het lidmaatschap van het CDA neer. In een verklaring schrijft de oud-premier en CDA-leider zich niet langer thuis te voelen bij het CDA. Belangrijkste reden van het vertrek is de opstelling van het CDA met betrekking tot de Palestijnse kwestie, schrijft Van Agt (90).

Volgens hem blijft de partij het hoofd afwenden van het "immense leed dat het Palestijnse volk wordt aangedaan".

Van Agt was ruim vijftig jaar lid van het CDA en voorloper de KVP. Hij schrijft de partij met "zwaar gemoed" te verlaten.
Bron

Iemand die zo eenzijdig een kwestie belicht en dat zelfs als reden aanvoert om uit een partij namens wie ie premier was te stappen heeft ten minste de schijn van antisemitisme.
  maandag 21 juni 2021 @ 22:13:43 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200000814
Diep respect en bewondering voor Dries van Agt. Deze bijzondere man heeft een groot hart voor het Palestijnse volk O+ O+ O+ O+ O+ O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 21 juni 2021 @ 22:16:04 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_200000878
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:01 schreef Pablo-IJscoman het volgende:

[..]

Bron

Iemand die zo eenzijdig een kwestie belicht en dat zelfs als reden aanvoert om uit een partij namens wie ie premier was te stappen heeft ten minste de schijn van antisemitisme.
Je draait de boel echt om. Antisemitismebeschuldigingen worden misbruikt om kritiek op Israëls beleid te smoren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_200000888
quote:
16s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:13 schreef Starhopper het volgende:
Diep respect en bewondering voor Dries van Agt. Deze bijzondere man heeft een groot hart voor het Palestijnse volk O+ O+ O+ O+ O+ O+
What about the Israëlis?
pi_200000951
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je draait de boel echt om. Antisemitismebeschuldigingen worden misbruikt om kritiek op Israëls beleid te smoren.
Hoezo? Waarom zegt ie niet dat Israël 't enige land is dat bepaalde rechten die we in t westen als fundamenteel beschouwen van Arab respecteert?
pi_200001074
wat zegt ie dan voor antisemitisch? dat is nogal een beschuldiging..

niet dat ik zn houding naar israel snap, hoor, als ie zo overtuigd pro palestijns is. maar op zich wel respect dat ie de daad bij het woord voegd. alhoewel ik me ook niet aan de gedachte kan onttrekken, dat de muizen het zinkende schip verlaten..
pi_200001346
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:16 schreef Pablo-IJscoman het volgende:

[..]

What about the Israëlis?
Die redden zich wel met de tientallen miljarden dollars, wapens en de veto's van de VS. Enige antisemieten zijn de zionistische kolonisten met Europese roots die de semitische Arabieren van hun land wegtrappen.
pi_200001458
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:29 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Die redden zich wel met de tientallen miljarden dollars, wapens en de veto's van de VS. Enige antisemieten zijn de zionistische kolonisten met Europese roots die de semitische Arabieren van hun land wegtrappen.
ga je de protocollen van Zion er bij halen? dna tests hebben de antisemitische khazar theorie reeds ontkracht.
pi_200001479
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:

[..]

ga je de protocollen van Zion er bij halen? dna tests hebben de antisemitische khazar theorie reeds ontkracht.
Hoef ik niet te doen, kijk alleen maar naar de geboorteplaats van de zionistische leiders, Europa.
pi_200001560
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:

[..]

Het gaat erom dat arabieren ook semieten zijn. Dus dat anti arabische bullshit ook als antisemitisme kan worden uitgelegd. Maar in de wereld is het zo dat alleen kritiek op Israel antisemitisme wordt genoemd en daarom slecht is.. Terwijl men ook heldere en eerlijke kritiek op Israel kan hebben, en vooral op de zionieten. En dat heeft Dries van Agt. Al jarenlang. Terecht dat hij bij het CDA weggaat. Die kruipen Israel in de kont vanwege een religie.
pi_200001633
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:01 schreef Pablo-IJscoman het volgende:

[..]

Bron

Dit heeft niks meer met logica te maken. Waarom zou je niet uit een partij mogen stappen als je er premier voor was? Kan een partij niet veranderen? Kan een mens niet veranderen?
  maandag 21 juni 2021 @ 22:37:38 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200001650
schei uit
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')