SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Toch niet gaan slingeren op de snelweg hequote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel gezellig daarGisteren in de auto nog een paar uur mee zitten zingen met de snollebollekes
Moddervet zou ik worden.... soort van Ma flodder met meer stijl en met een wijnfles onder de okselquote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den Bosch is nog een tifje Bourgondischer
Dus je loopt nu nog steeds op schoenen met klittenband?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nooit mijn veterstrikdiploma gehaald omdat ik toen op wintersport was en er geen herkansingen waren
Dat zou niet moeten mogenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel gezellig daarGisteren in de auto nog een paar uur mee zitten zingen met de snollebollekes
Ik koop ook veel liever schoenen zonder vetersquote:Op maandag 21 juni 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je loopt nu nog steeds op schoenen met klittenband?
Lotgenootquote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nooit mijn veterstrikdiploma gehaald omdat ik toen op wintersport was en er geen herkansingen waren
Zes keer per dag seks en het blijft net in balans.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moddervet zou ik worden.... soort van Ma flodder met meer stijl en met een wijnfles onder de oksel
Sssssstquote:Op maandag 21 juni 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op wansmaak, als ik het maar niet hoef te horen.quote:
Nou, ik deed een beetje mee met m'n stuur dus wel een paar cm steedsquote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet gaan slingeren op de snelweg he
Naar LInks,
Naar rechts
???
Ik klink ook best kak, maar dat komt omdat ik een Schotse R hebquote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee jullie, met dat haperende grasmaaier accent
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Als je dat geluid van klittenband naast je hoort op bed weet je dat het geen frikadel-in-de-gang-kwartier gaat worden in ieder geval.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor....quote:Op maandag 21 juni 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes keer per dag seks en het blijft net in balans.
Gaat van de terrastijd af.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor....
Snollebollekes; Fuifje. Je hebt wel een versnelde inburgering gehad.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, ik deed een beetje mee met m'n stuur dus wel een paar cm steedsZat helemaal mee swingen om wakker te blijven.
Crrrrrrrrreequote:Op maandag 21 juni 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik klink ook best kak, maar dat komt omdat ik een Schotse R heb
Grasmaaierrrrrrrrquote:
Wel gggggrasmaaierrrr dan he.quote:
De game.quote:
Als je de hele dag kunt zuipen kun je ook de hele dag ketsenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor....
Niettt! Irritant mannetje!quote:
Bij terugkomst meteen Gergi aan de plastic oranje handboeien aan bed vast.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snollebollekes; Fuifje. Je hebt wel een versnelde inburgering gehad.
Nee joh, ik klink als die lui met hun poepstraat.quote:
Oh vet ! Ik ben geen gamer maar had ooit een ex die er goed in was en zn vrienden ook dus was net of ik een film zat te kijkenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
De game.
gisteren eerste keer uitgespeeld. nu nog een keer of 3 voor de rest van de trophies.
Even de platinum binnen halen
Henry van Loonquote:Op maandag 21 juni 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Doemaardave "Jongedame zeg waar is dat fuifje? Ik ben altijd te porren voor een fuifje"
Voelde me helemaal thuis ookquote:Op maandag 21 juni 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snollebollekes; Fuifje. Je hebt wel een versnelde inburgering gehad.
kwiwi in een juichcape en verder niets.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij terugkomst meteen Gergi aan de plastic oranje handboeien aan bed vast.
Wat?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, ik klink als die lui met hun poepstraat.
Enigszins door alcohol beneveld vindt ik mijzelf altijd wel een erg geslaagd persoonquote:Op maandag 21 juni 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de hele dag kunt zuipen kun je ook de hele dag ketsen
De boel sluit automagisch na post 301, dus openen we gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:57 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Wacht, is dit alweer een nieuw deel?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:57 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Wacht, is dit alweer een nieuw deel?
Alkmaar. Heb collega's daar. Iets hoger en het doet helemaal pijn aan je oren.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, ik klink als die lui met hun poepstraat.
Kweenie hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kwiwi in een juichcape en verder niets.
Dat heb ik dus ook, maar ook zonder alcoholquote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enigszins door alcohol beneveld vindt ik mijzelf altijd wel een erg geslaagd persoonx100
Ik had niet genoeg jumbo puntenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kwiwi in een juichcape en verder niets.
Dat gaat mij inderdaad ook te ver.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alkmaar. Heb collega's daar. Iets hoger en het doet helemaal pijn aan je oren.
zo goed ben ik nou ook weer niet. maar ik vind het wel leuk om te doenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet ! Ik ben geen gamer maar had ooit een ex die er goed in was en zn vrienden ook dus was net of ik een film zat te kijken
Kop in het kussen en kont omhoogquote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enigszins door alcohol beneveld vindt ik mijzelf altijd wel een erg geslaagd persoonx100
Nu nog je partner blij makenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oefening baart kunstquote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef christmastsunami het volgende:
hoe kan je nou 6 keer per dag zex hebben, 5 keer per dag aftrekken is al de efteling!?
Heb je dat al opgeruimd?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2385(...)e-straat-na-noodweer
Leuk man! Heb je zo'n speciale game stoel enzo? Of gewoon chill op de bank ?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo goed ben ik nou ook weer niet. maar ik vind het wel leuk om te doen
Den Helderquote:Op maandag 21 juni 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat mij inderdaad ook te ver.
Ik woon goddank niet in de binnenstad.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ok, dan type ik gewoon wel wat waarvan ik hoop dat het aansluit bij de rest.
Doen we allemaal hier... kakelend kippenhok met wat hennen hier en daarquote:Op maandag 21 juni 2021 22:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
De boeren bij de Noord zijn al erg zat.quote:
Ik kan niet wachten tot ik hier vertrek, zeg lekker niks.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik woon goddank niet in de binnenstad.
Of wat randoms, dan gaan we daar gewoon op verderquote:Op maandag 21 juni 2021 22:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Dit werkt ook ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of wat randoms, dan gaan we daar gewoon op verderWe zijn flexibele autisten hier
Namen en rugnummers aub.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen we allemaal hier... kakelend kippenhok met wat hennen hier en daar![]()
gewoon chill op de bank.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Leuk man! Heb je zo'n speciale game stoel enzo? Of gewoon chill op de bank ?
En dan uitspreken als Flexi bel (en niet Flexibul) doe ik ook altijd..quote:Op maandag 21 juni 2021 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of wat randoms, dan gaan we daar gewoon op verderWe zijn flexibele autisten hier
Dat is ook mijn strategiequote:Op maandag 21 juni 2021 22:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ja precies! Hahaha, wel leuk tijdverdrijf iigquote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon chill op de bank.
hoewel het soms ook heel erg voorover gebogen op de bank zitten is
't giet oan! De vakantie dan in ieder geval hčquote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef Whiskers82 het volgende:
Dit jaar weer op vakantie naar het buitenland! Ik heb er zo’n zin in.
Friesland, here we come! 😁
Klinkt wel als buitenland.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef Whiskers82 het volgende:
gaan we zo beginnen, neeltjes welmoeds wat the fuck.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef Whiskers82 het volgende:
Ik was al bijna aan het vragen waar je heen ging en toen las ik verder. Leuk, denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef Whiskers82 het volgende:
Leuk man! Paspoort niet vergeden, negatieve PCR test, lonely planet mee en google translatequote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef Whiskers82 het volgende:
Friesland is best leuk hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was al bijna aan het vragen waar je heen ging en toen las ik verder. Leuk, denk ik.
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was al bijna aan het vragen waar je heen ging en toen las ik verder. Leuk, denk ik.
Mijn CHinees sterrenbeeld is Haanquote:Op maandag 21 juni 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen we allemaal hier... kakelend kippenhok met wat hennen hier en daar![]()
We motten wat.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef Whiskers82 het volgende:
‘T is werkelijk gewoon Swahili dat wat die Friezen spreken. 😂
Ik vind het ook echt leuk daar!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef christmastsunami het volgende:
Friesland is helemaal niet leuk het is fantastisch.
Jawel maar ik smacht!! serieus smacht!! naar buitenland reisplannen, om te lezen en om te maken.quote:
Ik ben gewoon een knijntjequote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn CHinees sterrenbeeld is Haan
Mijn naam is haas.quote:
Same. 😫 Laatste vakantie die niet doorging door covid was Sardinië.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel maar ik smacht!! serieus smacht!! naar buitenland reisplannen, om te lezen en om te maken.
Kloppet do kinst der ek gjin kut fan fersteanquote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef Whiskers82 het volgende:
‘T is werkelijk gewoon Swahili dat wat die Friezen spreken. 😂
Vast wel, Italië was paar weken terug al makkelijk in te reizenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over 4 maanden zit ik hopelijk in Toscane
Het gras is groen voor de haas.quote:
Ik ben een geitquote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn CHinees sterrenbeeld is Haan
Nu zit ik met dat groene knollenland-liedje in m'n hoofd.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Het gras is groen voor de haas.
Waarom doe je ditquote:Op maandag 21 juni 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus.
Oh heerlijk! ❤ Pecorino!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit jaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat groene knollenland-liedje in m'n hoofd.
Gedeelde smart.quote:
Ik net niet maar nu welquote:Op maandag 21 juni 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat groene knollenland-liedje in m'n hoofd.
Ik heb eind september begin oktober 2 weken vrij, ik moest het wel plannen want de agenda stroomde vol en ik heb nog best wat uurtjes. Maar eigenlijk wil ik denk ik ook naar Albanie. Dus denk dat ik me over een tijdje maar een beetje in het noorden van Italie ga verdiepen. En dan in November hopelijk nog even naar Baantje.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dan krijg je deze er gratis bijquote:
Dit was wat de politie in de krant schreef om met de Heineken ontvoerders te communiceren.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Het gras is groen voor de haas.
Op vergelijkbare wijze heb ik het ook binnen no time leren verstaanquote:Op maandag 21 juni 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik had ooit nog eens Friese schoonouders die weigerden Nederlands te spreken, heeft me wel snel Fries geleerd
Friezen zijn niet echt aantrekkelijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik had ooit nog eens Friese schoonouders die weigerden Nederlands te spreken, heeft me wel snel Fries geleerd
Hee, wel lief blijven hč ?quote:
ze zijn tien euro per stukquote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Steekt 2 vingers op en geeft briefje van 20 euro. Nu wachten op wisselgeld.
en een frysk dumkequote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Steekt 2 vingers op en geeft briefje van 20 euro. Nu wachten op wisselgeld.
Noorden van Italië zijn genoeg mooie plekkenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb eind september begin oktober 2 weken vrij, ik moest het wel plannen want de agenda stroomde vol en ik heb nog best wat uurtjes. Maar eigenlijk wil ik denk ik ook naar Albanie. Dus denk dat ik me over een tijdje maar een beetje in het noorden van Italie ga verdiepen. En dan in November hopelijk nog even naar Baantje.
Maar ik denk dat de kans heel groot is dat je dit jaar wel kan gaan Bos!
Sommigen wel toch? Ben benieuwd welke provincie de knapste inwoners heeftquote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Friezen zijn niet echt aantrekkelijk.
Jij hebt echt geen ideequote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel Deense supporters genoemd.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi dat gezang van de Denenmarkse supporters.
Perthshire.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sommigen wel toch? Ben benieuwd welke provincie de knapste inwoners heeft
Ik wilde al niet de betweter uithangenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel Deense supporters genoemd.
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goede vriend van mij heeft een vriendin uit Friesland; afgelopen winter verplicht met de hele familie schaatsen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee![]()
Mocht je op blond vallen, dan moet je daar zijn
Oh hai.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:13 schreef Donna het volgende:
Ik werd geroepen in het vorige deel over Viva-ers lokken.
En ik ben Fries.
Goede timing danquote:Op maandag 21 juni 2021 22:13 schreef Donna het volgende:
En ik ben Fries.
Hahaha, op zich, inverclyde ook welquote:
De mijnequote:Op maandag 21 juni 2021 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sommigen wel toch? Ben benieuwd welke provincie de knapste inwoners heeft
Ja, die kans is groot en wat ik kan zien op de site is er al een vertrekgarantie, dus is er ook genoeg animo vanuit anderen (is een groepsreis/singlereis).quote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb eind september begin oktober 2 weken vrij, ik moest het wel plannen want de agenda stroomde vol en ik heb nog best wat uurtjes. Maar eigenlijk wil ik denk ik ook naar Albanie. Dus denk dat ik me over een tijdje maar een beetje in het noorden van Italie ga verdiepen. En dan in November hopelijk nog even naar Baantje.
Maar ik denk dat de kans heel groot is dat je dit jaar wel kan gaan Bos!
Heerlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is wel erg gewoontjes en normaal.
Friezen zijn echt allemaal superaantrekkelijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:13 schreef Donna het volgende:
En ik ben Fries.
Woon je ook in Utrecht?quote:
Eens.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Zweden heeft de knapste mensen vind ik. Of in ieder geval Stockholm. Als je daar op een terrasje zit lijkt het wel alsof ze een blik modellen opengetrokken hebben
Ben jij eigenlijk ooit wel eens in Friesland geweest?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Friezen zijn echt allemaal superaantrekkelijk.
Ik heb er één in de woonkamer.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:06 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik zat naar the Mandalorian te kijken en nu wil ik Grogu (baby yoda) pop.
Mijne een treinreisje met wat mensen van FOK, doen we normaal elk jaar en heet de nieuwjaarsronde. Was 2020 en sowieso al een beetje een ingewikkeld plan, want sommigen zouden alles met de trein doen, anderen zouden ergens heenvliegen en aanhaken. Ik zou naar Pisa vliegen en daar aanhaken maar toen een dag voor het oranje werd geannuleerd, ging toen echt heel kut in die regio. Anderen zijn nog wel met de trein naar Zwitserland geweest. Maar ben vorig jaar najaar nog even naar Griekenland geweest toen het heel even mocht dus mag niet klagen. Maar normaal reis ik veel en veel meer.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:07 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Same. 😫 Laatste vakantie die niet doorging door covid was Sardinië.
* schrapt Stockholm van de lijstquote:Op maandag 21 juni 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Zweden heeft de knapste mensen vind ik. Of in ieder geval Stockholm. Als je daar op een terrasje zit lijkt het wel alsof ze een blik modellen opengetrokken hebben
Met het bootje wel eens vroeger en een paar keer op een Friese liggen spartelen ook.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk ooit wel eens in Friesland geweest?![]()
Looooool! Zat al zo raar naar dat woord te kijken. Ik dacht ergens klopt hier iets niet maar kon niet ontdekken wat.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel Deense supporters genoemd.
Alsof ze in Hongarije knappe vrouwen tekort hebbenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schrapt Stockholm van de lijst
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met het bootje wel eens vroeger en een paar keer op een Friese liggen spartelen ook.
Wat?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:17 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb me misscien nog nooit zo gelukkig gevoeld als in friesland, leren zeilen, knopen maken, op een zolder slapen, andrwe die zich zat af tetrekken achter zijn oma, ah wat een tijd.
maaar het weer vond ik ook zo lekker, veel beter dan in randdebielenstad.
Volgens mij heb je half Nederland gehadquote:Op maandag 21 juni 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met het bootje wel eens vroeger en een paar keer op een Friese liggen spartelen ook.
Leuk!! Ik heb wel andere star wars dingen in huis maar nog geen Grogu.quote:
Heel mooi idd !quote:Op maandag 21 juni 2021 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond de Praagse dames ook best okee hoor..
En hun moeders, blijkbaar.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je half Nederland gehad![]()
Star Wars fan? Je mag sowieso blijven. 😎😎😎quote:Op maandag 21 juni 2021 22:18 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Leuk!! Ik heb wel andere star wars dingen in huis maar nog geen Grogu.
spartelenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahahaquote:
I feel you. Wij reizen normaal ook veel. Nu al 1,5 jaar niet meer. Dit jaar dus Friesland omdat we er echt even uit moesten. Ik werk in de zorg en heb zoveel gewerkt en ellende gezien. Friesland is oke, als ik er maar uit ben. 😅quote:Op maandag 21 juni 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijne een treinreisje met wat mensen van FOK, doen we normaal elk jaar en heet de nieuwjaarsronde. Was 2020 en sowieso al een beetje een ingewikkeld plan, want sommigen zouden alles met de trein doen, anderen zouden ergens heenvliegen en aanhaken. Ik zou naar Pisa vliegen en daar aanhaken maar toen een dag voor het oranje werd geannuleerd, ging toen echt heel kut in die regio. Anderen zijn nog wel met de trein naar Zwitserland geweest. Maar ben vorig jaar najaar nog even naar Griekenland geweest toen het heel even mocht dus mag niet klagen. Maar normaal reis ik veel en veel meer.
Nee, ik bedoelde dat ik niet op een terras ga zitten als alle andere mannen net modellen zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof ze in Hongarije knappe vrouwen tekort hebben
Nee dit moet je gewoon goed spelen Buda. Dan ga je naar de minst knappe vrouw op het terras toe om een drankje aan te bieden. Die heeft namelijk wat minder zelfvertrouwen door al die hele knappe vrouwen, maar is nog steeds knapper dan de gemiddelde Nederlandse. Succes!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schrapt Stockholm van de lijst
Dr. Kwiwi's advieslijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dit moet je gewoon goed spelen Buda. Dan ga je naar de minst knappe vrouw op het terras toe om een drankje aan te bieden. Die heeft namelijk wat minder zelfvertrouwen door al die hele knappe vrouwen, maar is nog steeds knapper dan de gemiddelde Nederlandse. Succes!
Stiekem vermoed ik dat jij hier visueel technisch de meest aantrekkelijke man bentquote:Op maandag 21 juni 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik niet op een terras ga zitten als alle andere mannen net modellen zijn
Toen ik nog jong was wel eens leuke feestjes gehad daar.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond de Praagse dames ook best okee hoor..
* maakt notitiesquote:Op maandag 21 juni 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dit moet je gewoon goed spelen Buda. Dan ga je naar de minst knappe vrouw op het terras toe om een drankje aan te bieden. Die heeft namelijk wat minder zelfvertrouwen door al die hele knappe vrouwen, maar is nog steeds knapper dan de gemiddelde Nederlandse. Succes!
Oh je houdt niet van concurrentiequote:Op maandag 21 juni 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik niet op een terras ga zitten als alle andere mannen net modellen zijn
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit handjevol kiezelsteentjes in bals gaapmondje.
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Star Wars fan? Je mag sowieso blijven. 😎😎😎
Beter dan een random piemel I guess?quote:
Ah.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:19 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
I feel you. Wij reizen normaal ook veel. Nu al 1,5 jaar niet meer. Dit jaar dus Friesland omdat we er echt even uit moesten. Ik werk in de zorg en heb zoveel gewerkt en ellende gezien. Friesland is oke, als ik er maar uit ben. 😅
We hebben een 40 jaar oude caravan opnieuw ingericht. Zo leuk om te doen!
Misschien van een paar pigmeeën of zo.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh je houdt niet van concurrentie
Toen was het zeker nog goedkoperder dan nu??quote:Op maandag 21 juni 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was wel eens leuke feestjes gehad daar.
https://tweakers.net/geek(...)rprise-speelset.htmlquote:Op maandag 21 juni 2021 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Star Wars fan? Je mag sowieso blijven. 😎😎😎
Je houdt van overzicht?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien van een paar pigmeeën of zo.
zijn dat de enige 2 opties?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan een random piemel I guess?
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stiekem vermoed ik dat jij hier visueel technisch de meest aantrekkelijke man bent![]()
En dan denken al die knappe vrouwen "oh die man heeft echt een leuk karakter en hij kijkt niet alleen naar het uiterlijk" en dan ga je er snel met hen vandoorquote:Op maandag 21 juni 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is Star Trek.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
https://tweakers.net/geek(...)rprise-speelset.html
en via WhatsApp natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die activeer ik met een andere smiley
Inclusief het 'ahshashashasha', want heet.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze willen je op een lelijk Zweeds mormel douwen
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die activeer ik met een andere smiley
Ja. Al waren de plekken waar ik naartoe ging ook niet enorm duur.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen was het zeker nog goedkoperder dan nu??
Als R2-D2 je favoriet is ben je helemaal een toppertje. Anders ook wel maar R2-D2 is de leukste.quote:
Budaddy strikes again.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan denken al die knappe vrouwen "oh die man heeft echt een leuk karakter en hij kijkt niet alleen naar het uiterlijk" en dan ga je er snel met hen vandoor
Hij?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:24 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb hier darth maul en die incredibles baby, maar hij heeft al baby yoda Groku hoor, tering nerd.
Omdat hij op een piepende dildo lijkt zeker?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als R2-D2 je favoriet is ben je helemaal een toppertje. Anders ook wel maar R2-D2 is de leukste.
Ik vertrouw z'n oordeel niet, visueel heeft 'ie al een hindernis met dat bokkende oog.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat hij op een piepende dildo lijkt zeker?
Wtfquote:Op maandag 21 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat hij op een piepende dildo lijkt zeker?
Ik zie dit al helemaal voor me. Dat Buda gevolgd wordt door een filmcrew tijdens het experiment. En zich dan bij het weglopen met de vrouw in kwestie naar de camera draait, zonnebril beetje naar beneden schuift en zegt "budaddy strikes again".quote:
Grote neus, bokkend oog. Ik kan zo de Muppet Show in.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vertrouw z'n oordeel niet, visueel heeft 'ie al een hindernis met dat bokkende oog.
Eensch!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vertrouw z'n oordeel niet, visueel heeft 'ie al een hindernis met dat bokkende oog.
Ik heb een R2-D2 kookwekkerquote:Op maandag 21 juni 2021 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als R2-D2 je favoriet is ben je helemaal een toppertje. Anders ook wel maar R2-D2 is de leukste.
Ik krijg hier wel een beetje pornosnor-vibes bij.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dit al helemaal voor me. Dat Buda gevolgd wordt door een filmcrew tijdens het experiment. En zich dan bij het weglopen met de vrouw in kwestie naar de camera draait, zonnebril beetje naar beneden schuift en zegt "budaddy strikes again".
IK was er in 2018 en vond de prijzen prima. 3 gangen diner + drinken onder de 20 euro (omgerekend) en dat echt in de buurt van toeristische attracties...quote:Op maandag 21 juni 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Al waren de plekken waar ik naartoe ging ook niet enorm duur.
'Oeh, she touched his tralala'quote:Op maandag 21 juni 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg hier wel een beetje pornosnor-vibes bij.
Koffie, shaken not stirredquote:Op maandag 21 juni 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dit al helemaal voor me. Dat Buda gevolgd wordt door een filmcrew tijdens het experiment. En zich dan bij het weglopen met de vrouw in kwestie naar de camera draait, zonnebril beetje naar beneden schuift en zegt "budaddy strikes again".
Muppets.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote neus, bokkend oog. Ik kan zo de Muppet Show in.
Statler and Waldorfquote:Op maandag 21 juni 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh ja, even een snor groeien Buda.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg hier wel een beetje pornosnor-vibes bij.
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muppets.
Ik zag gisteren nog een mooie muppet.
Hoe is het met je kaaklijn gesteld?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DR_Flash is ook een goede hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij zouden het best goed doen op dat balkon samen
Vet een dalek sleutelhanger!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:29 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik heb ook nog een darth vader spaarpot, een darth vader sleutelhanger, een darth vader koffieblik... en ook nog een Dalek sleutelhanger. Maar dat is geen star wars
Tis een beetje goor, maar ik ken 2 hazelnoot siroops, 1tje van dauwe egberts die vind ik goor, en eentje van de appie, 4 eeuro voor dat flesje hazelnoot siroop, ik vind dat lekker in de koffie, met melk.quote:
Een slechte dag voor een spellingwedstrijd.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Van, Van tours. Pff wat heb ik vanavond.
Beetje met al onze wijsheid en hoge IQ vertellen wat er allemaal mis is in de wereld.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij zouden het best goed doen op dat balkon samen
Kunnen we barbeknoeien op het balkon.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DR_Flash is ook een goede hoor
Daar kan ik ook wel bij danquote:Op maandag 21 juni 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje met al onze wijsheid en hoge IQ vertellen wat er allemaal mis is in de wereld.
Ik wil een menumenu tutuuuuudududu zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje met al onze wijsheid en hoge IQ vertellen wat er allemaal mis is in de wereld.
Jaaaaaaaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil een menumenu tutuuuuudududu zijn
Doet me denken aan het Liegeeestquote:Op maandag 21 juni 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Je kent de Doctor? Niet iedereen kent de Doctorquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil een menumenu tutuuuuudududu zijn
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een slechte dag voor een spellingwedstrijd.
Hahaha, zou wel wat wordenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Statler and Waldorf and TightPussy.
Stukje cultuurquote:Op maandag 21 juni 2021 22:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Je kent de Doctor? Niet iedereen kent de Doctor
Paprika's vullen met gehakt en biertjes klappenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we barbeknoeien op het balkon.
Wibblywobblytimeywimeystuff.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
België heeft gescoordquote:Op maandag 21 juni 2021 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Lig ondertussen het voetbal een beetje te volgen.
Jij kent liegebeest!!!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan het Liegeeest![]()
Sandra Bullock is de droomvrouw van een vriend van mequote:
Hier welquote:Op maandag 21 juni 2021 22:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit een ander topic. Maar wat vind je van de Frikandel Discodip?
[ afbeelding ]
Daar ben ik te jong voor.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan het Liegeeest![]()
quote:
Gewoon wat typen, ik doe ook maar watquote:
Ik vind haar ook wat hebben. Maar als er 1 vrouw is geweest die ik IRL echt leuk vond is het wel die Sandra die bij mij op het MBO in de klas zat.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sandra Bullock is de droomvrouw van een vriend van me
Ik word te oud voor deze snelhedenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:35 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Gewoon wat typen, ik doe ook maar wat
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij kent liegebeest!!!![]()
![]()
![]()
Bijna niemand kent dat !
No way, discodip hoort op een softijsje.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit een ander topic. Maar wat vind je van de Frikandel Discodip?
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel! Wie kent het dan niet???🤔quote:Op maandag 21 juni 2021 22:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |