SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Toch niet gaan slingeren op de snelweg hequote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel gezellig daarGisteren in de auto nog een paar uur mee zitten zingen met de snollebollekes
Moddervet zou ik worden.... soort van Ma flodder met meer stijl en met een wijnfles onder de okselquote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den Bosch is nog een tifje Bourgondischer
Dus je loopt nu nog steeds op schoenen met klittenband?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nooit mijn veterstrikdiploma gehaald omdat ik toen op wintersport was en er geen herkansingen waren
Dat zou niet moeten mogenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel gezellig daarGisteren in de auto nog een paar uur mee zitten zingen met de snollebollekes
Ik koop ook veel liever schoenen zonder vetersquote:Op maandag 21 juni 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je loopt nu nog steeds op schoenen met klittenband?
Lotgenootquote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nooit mijn veterstrikdiploma gehaald omdat ik toen op wintersport was en er geen herkansingen waren
Zes keer per dag seks en het blijft net in balans.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moddervet zou ik worden.... soort van Ma flodder met meer stijl en met een wijnfles onder de oksel
Sssssstquote:Op maandag 21 juni 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op wansmaak, als ik het maar niet hoef te horen.quote:
Nou, ik deed een beetje mee met m'n stuur dus wel een paar cm steedsquote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet gaan slingeren op de snelweg he
Naar LInks,
Naar rechts
???
Ik klink ook best kak, maar dat komt omdat ik een Schotse R hebquote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee jullie, met dat haperende grasmaaier accent
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Als je dat geluid van klittenband naast je hoort op bed weet je dat het geen frikadel-in-de-gang-kwartier gaat worden in ieder geval.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor....quote:Op maandag 21 juni 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes keer per dag seks en het blijft net in balans.
Gaat van de terrastijd af.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor....
Snollebollekes; Fuifje. Je hebt wel een versnelde inburgering gehad.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, ik deed een beetje mee met m'n stuur dus wel een paar cm steedsZat helemaal mee swingen om wakker te blijven.
Crrrrrrrrreequote:Op maandag 21 juni 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik klink ook best kak, maar dat komt omdat ik een Schotse R heb
Grasmaaierrrrrrrrquote:
Wel gggggrasmaaierrrr dan he.quote:
De game.quote:
Als je de hele dag kunt zuipen kun je ook de hele dag ketsenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |