SPOILER: Illustratie:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Treehut362 op 21-06-2021 20:15:58 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
3 uur Hut?SPOILER: Illustratie:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel lekker deuntje...George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
SPOILER: Illustratie:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij staat nu bij mijn favorieten... trouwensquote:lekker achtergrond muziek tijdens het Fokken.......
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
was wel een goeie seriequote:
wat stond daar?quote:
quote:
Gaat over Ierland? Ken het lied/ de zanger verder totaal nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Best kut maar ik herken het wel allemaal en ik snap hem ook
Yep, meest onherbergzame gebied van Ierland, links naar boven vanuit Galway, woest ongerept en prachtig gebied wel hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat over Ierland? Ken het lied/ de zanger verder totaal niet
Klinkt iig al echt prachtig Ja, de schoonheid van grillige woestenijen waar het 4 seizoenen op 1 dag kan zijn is imo een niet te evenaren schoonheid, omdat het allesomvattend is, de lichte kant van het leven en ook de donkere kant, in perfecte balans.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, meest onherbergzame gebied van Ierland, links naar boven vanuit Galway, woest ongerept en prachtig gebied wel hoor.
SPOILER: AquaMaria Festival 2016 - Mothers Cake (fullshow proshot)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Treehut362 op 24-06-2021 14:59:16 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Wat vet dat je die kent!!!quote:
Op de Hazestour?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
Geen regenboogshit joh, wij houden van iedereen, behalve de intollerante
Amen Sistah! De wereld is van de pot gerukt met al die aandachtstrekkerij over van alles en nog wat....quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
Geen regenboogshit joh, wij houden van iedereen, behalve de intollerante
quote:
Alles mag, hier bestaat geen polizei! Ben jij dat op die foto?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:27 schreef kaos- het volgende:
Mag eigen liedjes posten ook?![]()
Heb een beetje 80s vibe proberen te maken:
https://soundcloud.com/kaos001/kaos-1987
Yes ben ik!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alles mag, hier bestaat geen polizei! Ben jij dat op die foto?
Kung Pow al gezien?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:27 schreef kaos- het volgende:
Veels te lief, die foto, de rest heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:27 schreef kaos- het volgende:
Heb alleen Jaws gezien. Shark Tornado is weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geniaal toch, alleen 1 trouwens, de rest is bagger.
Ow jammer, dan nog maar wat goeie muziek draaien dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Bijna, daar heb ik sowieso mijn broertje bij nodig, maar..........alles voor maar.
Wauw, dan moet je echt melig zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb alleen Jaws gezien. Shark Tornado is weer een ander verhaal
Gaat nergens over iddquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wauw, dan moet je echt melig zijnNog niet gelukt
Enige mooie nummer inderdaad, de rest is te r&b erigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
Enige nummer dat ik ken van Mary J Blige. Voor the records.![]()
Dat zijn bazenfilmsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt wel, super melig, net als Airplane, Hot Shots, Naked Gun
Vind ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Enige mooie nummer inderdaad, de rest is te r&b erig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |