Niet angstaanjagende CS.quote:
Kokend water veroorzaakt nare brandwondenquote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Vanyel het volgende:
AUUUUU
Net bij het opscheppen een klodder dikke bloemkoolsoep recht uit de pan midden in mijn handpalm.
Kommetje neerzetten, soep wegwapperen van mijn hand, soep bleef plakken, kraan aan, au.
Palm rood.
Was het maar water. Gepureerde bloemkool en aardappel met een beetje vocht.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kokend water veroorzaakt nare brandwondenGoed blijven koelen met lauw water.
Qua branden is dat als water. Water dat blijft plakken op de plek waar het terecht komtquote:Op maandag 21 juni 2021 18:35 schreef Vanyel het volgende:
Was het maar water. Gepureerde bloemkool en aardappel met een beetje vocht.
Facepalmquote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Vanyel het volgende:
AUUUUU
Net bij het opscheppen een klodder dikke bloemkoolsoep recht uit de pan midden in mijn handpalm.
Kommetje neerzetten, soep wegwapperen van mijn hand, soep bleef plakken, kraan aan, au.
Palm rood.
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef sigme het volgende:
En zo stond ze er zojuist bij. Ik slaakte van schik een gilletje. En dat doe ik niet vaak
[ afbeelding ]
quote:
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet geloof ik even teruglezen. @:fietsie die een vegan OP maakt...dan is er iets aan de hand
Iets met redditballetjes geloof ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet geloof ik even teruglezen. @:fietsie die een vegan OP maakt...dan is er iets aan de hand
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja.
Geen enkele relatie met vorige topic. Ik zeg het maar alvast. Anders blijf je zoeken.
Ik snap er nog de ballen vanquote:Op maandag 21 juni 2021 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Iets met redditballetjes geloof ik.
Met een rijk sausje van support voor Tele en Lonaa
Ja holy crap man. Dat is echt idioot veel.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Enerverende namiddag.
Het goede nieuws: Capabel lijkende sportpodotherapeut. Onderzoeken gedaan, probleem gedestilleerd, moet te verhelpen zijn met zolen. Kan wel zijn dat het een wat langer traject wordt dan we beide zouden willen maar 'we gaan dit varkentje wassen' (Wanneer heeft 1 van jullie iemand dat voor het laatst hardop horen zeggen?![]()
)
Over 3 weken zijn ze klaar.
Het slechte nieuws: Mijn vader voelt zich al een week of 2 niet heel denderend en dat werd significant erger, vrijdag. Zo erg dat hij een afspraak maakte bij de huisarts (dat 'een jaar lang doorlopen met klachten' heb ik niet van een vreemde). Hij kon namelijk amper nog wat en had best wel helse pijnen bij het hoesten (en dat doet ie best want zware van nelle roken) en diep inademen en bij het liggen.
Bij de huisarts geweest, bloed afgenomen, direct naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gestuurd, CT-scan en hij heeft vijf (5!!!!!!) longembolien.
Needless to say dat ie de komende dagen aan de medicijnen in het ziekenhuis ligt.
5 stuks. 5. Laat het even op je inwerken.Niet "een dubbele", maar 5.
Het zijn er zoveel dat ik daadwerkelijkquote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja holy crap man. Dat is echt idioot veel.
Ik stopte hier even met lezen voor een voorlopige diagnose…quote:Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Enerverende namiddag.
Het goede nieuws: Capabel lijkende sportpodotherapeut. Onderzoeken gedaan, probleem gedestilleerd, moet te verhelpen zijn met zolen. Mijn Peroneus brevis is boos. Al een jaar. En dat gaat niet echt over omdat mijn voet wat naar binnen klapt. Dat is het idee iig. Kan wel zijn dat het een wat langer traject wordt dan we beide zouden willen maar 'we gaan dit varkentje wassen' (Wanneer heeft 1 van jullie iemand dat voor het laatst hardop horen zeggen?![]()
)
Over 3 weken zijn ze klaar.
Het slechte nieuws: Mijn vader voelt zich al een week of 2 niet heel denderend en dat werd significant erger, vrijdag. Zo erg dat hij een afspraak maakte bij de huisarts (dat 'een jaar lang doorlopen met klachten' heb ik niet van een vreemde). Hij kon namelijk amper nog wat en had best wel helse pijnen bij het hoesten (en dat doet ie best want zware van nelle roken) en diep inademen en bij het liggen.
Demmit! Ik had nog gelijk ookquote:Bij de huisarts geweest, bloed afgenomen, direct naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gestuurd, CT-scan en hij heeft vijf (5!!!!!!) longembolien.
Needless to say dat ie de komende dagen aan de medicijnen in het ziekenhuis ligt.
5 stuks. 5. Laat het even op je inwerken.Niet "een dubbele", maar 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |