abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2021 @ 17:53:26 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199993170
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199993224
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ben doodeng jeweets :7
Niet angstaanjagende CS.
Angstaanjagend dichtbij!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 21 juni 2021 @ 17:57:50 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199993254
Gehaktballetjes zo ook maken :9
pi_199994119
ooooh, Clubsoda's kint! :o Wat is nederland toch fijn klein O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199994289
AUUUUU
Net bij het opscheppen een klodder dikke bloemkoolsoep recht uit de pan midden in mijn handpalm.
Kommetje neerzetten, soep wegwapperen van mijn hand, soep bleef plakken, kraan aan, au.
Palm rood.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199994330
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Vanyel het volgende:
AUUUUU
Net bij het opscheppen een klodder dikke bloemkoolsoep recht uit de pan midden in mijn handpalm.
Kommetje neerzetten, soep wegwapperen van mijn hand, soep bleef plakken, kraan aan, au.
Palm rood.
Kokend water veroorzaakt nare brandwonden :X Goed blijven koelen met lauw water.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199994351
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kokend water veroorzaakt nare brandwonden :X Goed blijven koelen met lauw water.
Was het maar water. Gepureerde bloemkool en aardappel met een beetje vocht.
pi_199994369
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:35 schreef Vanyel het volgende:

Was het maar water. Gepureerde bloemkool en aardappel met een beetje vocht.
Qua branden is dat als water. Water dat blijft plakken op de plek waar het terecht komt :X
pi_199994522
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Vanyel het volgende:
AUUUUU
Palm rood.
Facepalm :{w

quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef sigme het volgende:
En zo stond ze er zojuist bij. Ik slaakte van schik een gilletje. En dat doe ik niet vaak :')

[ afbeelding ]
:o

Parasiteee overflakkeeee
pi_199994542
Clubyel versmelting in de klas O+
pi_199994549
Bijgelezen :%
pi_199994576
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:44 schreef Blues het volgende:
Clubyel versmelting in de klas O+
:o
Laat het de vrouwen niet horen zeg.
pi_199994581
Ik moet geloof ik even teruglezen. @fietsie die een vegan OP maakt...dan is er iets aan de hand :D
pi_199994639
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet geloof ik even teruglezen. @:fietsie die een vegan OP maakt...dan is er iets aan de hand :D
Ja.

Geen enkele relatie met vorige topic. Ik zeg het maar alvast. Anders blijf je zoeken.
pi_199994659
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet geloof ik even teruglezen. @:fietsie die een vegan OP maakt...dan is er iets aan de hand :D
Iets met redditballetjes geloof ik.
Met een rijk sausje van support voor Tele en Lonaa ^O^
pi_199994676
En Kaatje die het bedrijf een loepie gaat laten reuken :Y)
pi_199994694
Poepie ruiken ook oO<
pi_199994763
Ik haalde dus dit weekend van wat versere en luxere magnetronmaaltijden op via TGTG. Zit meteen in de auto van 'joh, voor deze prijs leuk, maar de normale prijs zou ik er nooit voor betalen. Dan kun je beter normale thuisbezorgd doen.'

Dus ik probeer net beide maaltijden. En plaats meteen een bestelling. :')

Ik ben zo zwak. :')
pi_199994818
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja.

Geen enkele relatie met vorige topic. Ik zeg het maar alvast. Anders blijf je zoeken.
:D

quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Iets met redditballetjes geloof ik.
Met een rijk sausje van support voor Tele en Lonaa ^O^
Ik snap er nog de ballen van :P Ga eens even lezen!
pi_199995213
Enerverende namiddag.

Het goede nieuws: Capabel lijkende sportpodotherapeut. Onderzoeken gedaan, probleem gedestilleerd, moet te verhelpen zijn met zolen. Mijn Peroneus brevis is boos. Al een jaar. En dat gaat niet echt over omdat mijn voet wat naar binnen klapt. Dat is het idee iig. Kan wel zijn dat het een wat langer traject wordt dan we beide zouden willen maar 'we gaan dit varkentje wassen' (Wanneer heeft 1 van jullie iemand dat voor het laatst hardop horen zeggen? :') :D )
Over 3 weken zijn ze klaar.

Het slechte nieuws: Mijn vader voelt zich al een week of 2 niet heel denderend en dat werd significant erger, vrijdag. Zo erg dat hij een afspraak maakte bij de huisarts (dat 'een jaar lang doorlopen met klachten' heb ik niet van een vreemde). Hij kon namelijk amper nog wat en had best wel helse pijnen bij het hoesten (en dat doet ie best want zware van nelle roken) en diep inademen en bij het liggen.
Bij de huisarts geweest, bloed afgenomen, direct naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gestuurd, CT-scan en hij heeft vijf (5!!!!!!) longembolien.
Needless to say dat ie de komende dagen aan de medicijnen in het ziekenhuis ligt.

5 stuks. 5. Laat het even op je inwerken. :') Niet "een dubbele", maar 5.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 21 juni 2021 @ 19:11:18 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199995246
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:50 schreef Blues het volgende:
Poepie ruiken ook oO<
Oh ja, ik moest nog *O* doen voor Kaatjes zakelijke OnlyFarts.
Spoilers!
  maandag 21 juni 2021 @ 19:12:54 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199995287
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Enerverende namiddag.

Het goede nieuws: Capabel lijkende sportpodotherapeut. Onderzoeken gedaan, probleem gedestilleerd, moet te verhelpen zijn met zolen. Kan wel zijn dat het een wat langer traject wordt dan we beide zouden willen maar 'we gaan dit varkentje wassen' (Wanneer heeft 1 van jullie iemand dat voor het laatst hardop horen zeggen? :') :D )

Het slechte nieuws: Mijn vader voelt zich al een week of 2 niet heel denderend en dat werd significant erger, vrijdag. Zo erg dat hij een afspraak maakte bij de huisarts (dat 'een jaar lang doorlopen met klachten' heb ik niet van een vreemde). Hij kon namelijk amper nog wat en had best wel helse pijnen bij het hoesten (en dat doet ie best want zware van nelle roken) en diep inademen en bij het liggen.
Bij de huisarts geweest, bloed afgenomen, direct naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gestuurd, CT-scan en hij heeft vijf (5!!!!!!) longembolien.
Needless to say dat ie de komende dagen aan de medicijnen in het ziekenhuis ligt.

Ja holy crap man. Dat is echt idioot veel.
Spoilers!
pi_199995362
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja holy crap man. Dat is echt idioot veel.
Het zijn er zoveel dat ik daadwerkelijk :') gedaan heb aan de telefoon.

GO BIG OR GO HOME.

Ik heb heel veel niet van een vreemde. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199995490
Goeiedag dan, 5. Best wel overdreven, 1 is al teveel

Fijn van het te wassen varkentje. En wat is dat peronus ding? (Geen zin om op te zoeken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_199995498
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Enerverende namiddag.

Het goede nieuws: Capabel lijkende sportpodotherapeut. Onderzoeken gedaan, probleem gedestilleerd, moet te verhelpen zijn met zolen. Mijn Peroneus brevis is boos. Al een jaar. En dat gaat niet echt over omdat mijn voet wat naar binnen klapt. Dat is het idee iig. Kan wel zijn dat het een wat langer traject wordt dan we beide zouden willen maar 'we gaan dit varkentje wassen' (Wanneer heeft 1 van jullie iemand dat voor het laatst hardop horen zeggen? :') :D )

Ik stopte hier even met lezen voor een voorlopige diagnose…
quote:

Demmit! Ik had nog gelijk ook ;(
Ik heb net zo’n vader, al deed die er ‘maar’ een week over om naar de huisarts te gaan en had hij ‘maar’ drie embolieën.

Sterkte ermee! Ze kunnen in ieder geval niet doorschieten zijn lijf in en met wat ferme bloedverdunners was het leed vrij snel voorbij voor mijn vader.
Maar die fietste de dag voor opname (en bedrust) dan ook nog ruim 30 km. Zo te lezen lukte dat de jouwe niet meer. Niks gek als die dan wat langer nodig heeft om te herstellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')