15 minuten met de auto (snelweg) of 75 minuten met de fiets (binnendoor, want geen route in de buurt van snelweg). Ik weet wel wat ik kies dan hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 11:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gewoon lekker gezond op de fiets
Ik mocht van die dame niet wrijven over die prikplek. Iets met vetbolletjes die je heel wil houden tot ze ergens zijn waar ze hun werk kunnen doen.. Ik weet niet hoeveel wrijving die training geeft?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb woensdag(avond) mijn prik en zou eigenlijk direct daarna willen sporten (redelijk intensief krachttraining). Dat kan neem ik aan wel als je je verder goed voelt?
Ik had meteen na het zetten last van mijn bovenarm tot aan mijn pols. Krachttraining was 3 dagen niet mogelijk. Te zielig was ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb woensdag(avond) mijn prik en zou eigenlijk direct daarna willen sporten (redelijk intensief krachttraining). Dat kan neem ik aan wel als je je verder goed voelt?
Zijn ze daar nog sterker in symboolpolitiek dan hier.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef Tijn het volgende:
Zelfs in Zweden draagt trouwens elke parlementariër een mondkapje. Onbegrijpelijk dat dat hier anders was en is.
[ afbeelding ]
Zitten Nederlandse parlementariërs zo dicht op elkaar als op deze foto dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef Tijn het volgende:
Zelfs in Zweden draagt trouwens elke parlementariër een mondkapje. Onbegrijpelijk dat dat hier anders was en is.
[ afbeelding ]
Haha ja dat dacht ik ook meteen, dit ziet er wel erg hutjemutje uit.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zitten Nederlandse parlementariërs zo dicht op elkaar als op deze foto dan?
Ten eerste: die sterke roep komt er niet, want 80%+ van de bevolking blijkt uit polls wilt zsm terug naar normaal en de oude vrijheid. Twee derde van de bevolking is extrovert ook, die willen al helemaal geen 1.5m terug. Dus draagvlak zal er nooit zijn onder de ruime meerderheid, en daar gaat het om.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat er meer mensen zijn die zo denken. Als we straks oktober/november weer een sterke roep krijgen om maatregelen, of weer #ikweiger leraren, hoe sterk staat het kabinet dan in zijn schoenen om daar niet aan toe te geven?
Hahaha, bedankt voor het lachen XDquote:Op maandag 21 juni 2021 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, een chip waarmee van iedereen op afstand is af te lezen hoe zijn/haar gezondheid is en waarmee je mensen dus kunt uit voorzorg kunt laten opnemen in een quarantaine-instelling? Klinkt best handig.
Hmm, die grootschalige vaccinatiecampagne zie ik toch ineens in een ander licht
Dit lijkt me ook geen anderhalve meter.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zitten Nederlandse parlementariërs zo dicht op elkaar als op deze foto dan?
Sowieso dat krampachtige met die maskers nog steeds. Vraag me af hoe lang landen dat nog vol willen houden, dat kun je straks toch niet meer verkopen bij 100 besmettingen per dag en een grotendeels gevaccineerde bevolking.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn ze daar nog sterker in symboolpolitiek dan hier.
De zaal zit dan ook niet vol in coronatijd, oude foto. Geen fakenews verspreiden graag.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook geen anderhalve meter.
[ afbeelding ]
Maar dan nog kun je je afvragen hoeveel zin die anderhalve meter überhaupt heeft als je lange tijd met elkaar binnen zit.
Precies.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso dat krampachtige met die maskers nog steeds. Vraag me af hoe lang landen dat nog vol willen houden, dat kun je straks toch niet meer verkopen bij 100 besmettingen per dag en een grotendeels gevaccineerde bevolking.
Blij dat wij in Nederland gewoon grotendeels met die dingen gaan stoppen.
Is het serieus zo dat ze een minder volle tweede kamer hebben in coronatijd?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De zaal zit dan ook niet vol in coronatijd, oude foto. Geen fakenews verspreiden graag.
Hoe kansloos wil je het hebben.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef Oriente het volgende:
Er mag veel, maar niet alles. De horecazaken in de Korte Putstraat in Den Bosch kregen allemaal een boete, omdat er om 22.06 uur nog mensen op de terrassen zaten. De horecaeigenaren zijn woedend, terwijl de verdere versoepelingen toch echt pas op 26 juni ingaan.
Twee politieagenten hadden na tienen filmpjes gemaakt om aan te tonen dat er nog mensen aanwezig waren. Een dag later kwam de politie mededelen dat er een boete zou volgen. Die kan oplopen tot 4000 euro.
“Al onze gasten hadden de rekening gekregen. Maar we zitten in een smal straatje, het duurt gewoon even voordat die leeg is”, zegt een kroegeigenaar tegen het Brabants Dagblad. “En als mensen een borreltje op hebben, krijg je ze vaak wat lastiger naar huis.”
Een andere horecabaas reageert: “Mensen horen die versoepelingen en vergeten dan even dat die pas op zaterdag 26 juni ingaan. Bij ons krijgen de mensen uiterlijk kwart voor tien de rekening. Helaas zijn dan niet alle terrassen precies om tien uur al leeg.”
Bron(nen): Brabants Dagblad
https://www.msn.com/nl-nl(...)ALgyua?ocid=msedgntp
Ja. Er mag maximaal 50 man in de zaal.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is het serieus zo dat ze een minder volle tweede kamer hebben in coronatijd?
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet eens een derde tegelijk aanwezig is.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich goed, maar ook wel raar dat het volk niet volledig vertegenwoordigd is. Hoe werkt dat dan met stemmen enzo?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Er mag maximaal 50 man in de zaal.
Kansloos zeg.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef Oriente het volgende:
Er mag veel, maar niet alles. De horecazaken in de Korte Putstraat in Den Bosch kregen allemaal een boete, omdat er om 22.06 uur nog mensen op de terrassen zaten. De horecaeigenaren zijn woedend, terwijl de verdere versoepelingen toch echt pas op 26 juni ingaan.
Twee politieagenten hadden na tienen filmpjes gemaakt om aan te tonen dat er nog mensen aanwezig waren. Een dag later kwam de politie mededelen dat er een boete zou volgen. Die kan oplopen tot 4000 euro.
“Al onze gasten hadden de rekening gekregen. Maar we zitten in een smal straatje, het duurt gewoon even voordat die leeg is”, zegt een kroegeigenaar tegen het Brabants Dagblad. “En als mensen een borreltje op hebben, krijg je ze vaak wat lastiger naar huis.”
Een andere horecabaas reageert: “Mensen horen die versoepelingen en vergeten dan even dat die pas op zaterdag 26 juni ingaan. Bij ons krijgen de mensen uiterlijk kwart voor tien de rekening. Helaas zijn dan niet alle terrassen precies om tien uur al leeg.”
Bron(nen): Brabants Dagblad
https://www.msn.com/nl-nl(...)ALgyua?ocid=msedgntp
Zo te zien een formatiedebat.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
Zo was het tijdens de corona debatten ongeveer:
[ afbeelding ]
disclaimer; dit is geen foto van een daadwerkelijk corona debat.
In drie groepen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich goed, maar ook wel raar dat het volk niet volledig vertegenwoordigd is. Hoe werkt dat dan met stemmen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |