Dit is in ieder geval geen "doe-weertje".quote:Op maandag 28 juni 2021 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Vannacht om 1:00 een luchtvochtigheid van 99% tegenover 19 graden. Verschrikkelijk.
Ik ben CO2 neutraal met twee enorme beuken in de tuin.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
moet je maar niet zoveel co2 uitstoten
Idd heb deze dag als zeer zwaar bevonden. Zelfs stilzitten en nog denken phoe vies klammig warmquote:
Dat zijn artillerie beschietingen, de Duitsers komen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:54 schreef ACT-F het volgende:
We hebben serieus diepe donderslagen hier in Twente. Ik zit op het randje van de alsmaar uitdijende paddenstoel. Tot nu toe slechts een paar spetters gehad, maar in de verte is het een onophoudelijk gerommel.
Katjoesja's aan het Ostfront. 😁quote:Op maandag 28 juni 2021 17:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zijn artillerie beschietingen, de Duitsers komen.
RIP Scheveningen. Bereid je voor op de nodige kuilenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zijn artillerie beschietingen, de Duitsers komen.
Veel neerslag ook.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef ACT-F het volgende:
Het rommelt stevig in het oosten en net over de grens met Duitsland.
[ afbeelding ]
Ik zie nu dit hier in het oostenquote:Op maandag 28 juni 2021 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk niet hier. Ik wil een verfrissende duik.
Gaafquote:Op maandag 28 juni 2021 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zie nu dit hier in het oosten [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |