Gelukkig ja. Smerig hoe de warmte in gebouwen blijft hangen.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
En de nachten 10-14 graden komende week. Ideaal
Ja herkenbaar hoor. Ben gek op warmte en de zonquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:30 schreef VKV het volgende:
Het is niet echt zomerweer maar ik ben zooooo blij met de huidige weersomstandigheden![]()
![]()
Het huis koelt nu ook eindelijk een beetje af. Stomme isolatie
Ik zit in een redelijk oud gebouw en dat blijft ook extreem warmquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:30 schreef VKV het volgende:
Het is niet echt zomerweer maar ik ben zooooo blij met de huidige weersomstandigheden![]()
![]()
Gek. Bij mij houdt de isolatie de warmte echt goed buiten. Beneden niet warmer geweest dan 23,5°C de afgelopen week. Wel ook lakens voor de ramen en 's nachts de ramen open om te koelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:30 schreef VKV het volgende:
![]()
Idd, gister was wel echt treurnis. Gelukkig wordt het vanaf vandaag steeds iets beter als ik zo de vooruitzichten ziequote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
De zon doet het weer. Prachtige ochtend.
Gaf hier vanmorgen nog regen vanaf donderdag aan een week lang. Is nu bijna allemaal wegquote:
Klopt prima, net onder Nijmegen regent het.....niet hard maar het regent welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef Drass het volgende:
Of de radar klopt niet... Of heel Brabant / Limburg heeft nu regen terwijl hooguit een buitje is voorspeld.
Altijd goed tegen de pollenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:29 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Klopt prima, net onder Nijmegen regent het.....niet hard maar het regent wel
#teamairco heeft geen idee meer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:23 schreef INViCTuS het volgende:
Die nachten van rond 12 graden zijn wel een stuk fijner slapen
Hier ook! Redelijk bewolkt en maar 16.5quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:10 schreef Dven het volgende:
Matig weer hier, dauwpunt boven de 22 graden. Maar weer even terug naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |