ja met caravans en hij mag eigen tempo bepalen is de afspraakquote:Op maandag 21 juni 2021 12:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ging hij nu in magazijn werken? nu wil ik iets kopen bij bol.com puur zodat hij het order picked
Ben benieuwd hij weet er wel veel van natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 15:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja met caravans en hij mag eigen tempo bepalen is de afspraak
Hij heeft familie die erin woont, dus jaquote:Op maandag 21 juni 2021 16:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ben benieuwd hij weet er wel veel van natuurlijk
moest lachenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hij heeft familie die erin woont, dus ja
Zo'n godvergeten nicht zelfs dat cachet met hem afsprak toen ze met jou ging HAHAHAquote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef Solotovski het volgende:
VF / [Feedback] Vragen en opmerkingen voor moderators
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHhahahaahaha tardis is mod op het viva subforum
HAHAHAHAHAHAHAH wat een godvergeten nicht is het toch ook he
Probeer een baksteenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:56 schreef Fugue het volgende:
Zelden zo gelachen jongens.
Wat zal ik gaan eten
Zal ongetwijfeld een schat van een jongen zijn jaquote:Op maandag 21 juni 2021 16:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zo'n godvergeten nicht zelfs dat cachet met hem afsprak toen ze met jou ging HAHAHA
Wat een losers hè.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:25 schreef Solotovski het volgende:
@:rozevla
wow, al onze posts weg in die viva sc hahahaha jezus man overdreven much
Wel fijn dat jij ze in ieder geval omarmtquote:Op maandag 21 juni 2021 18:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat een losers hè.
Nou die hoeren van dat Viva forum moeten niet denken dat wij ze accepteren.
Ja die modus is mij er eentjequote:Op maandag 21 juni 2021 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Wat origineel zo per doelpunt een extra juichgifje XD![]()
Geen fastfood reviews meerquote:Op maandag 21 juni 2021 19:52 schreef Banaanvragen het volgende:
subway, als je het hebt over veel calorieën
Wel vies lekker.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:52 schreef Banaanvragen het volgende:
subway, als je het hebt over veel calorieën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |