Op welke website doe je zo'n dingenquote:Op zondag 20 juni 2021 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
3-0 in kaarten voor de Turken. Betje is binnen.
Belachelijk dat ik daar 2.00 odds voor kreeg
Klopt maar deze wedstrijd echt heerlijk op stoom.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelen al een paar jaar prima voetbal
Hadden de eerste pot natuurlijk ook gewoon moeten winnen
boeienquote:Op zondag 20 juni 2021 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb zin in chips, maar er is geen in huis. dat wordt dus een appel
Was op betfirst toen het al 2-0 stond voor Zwitserland. Dan kan je verwachten dat de Turken kaarten gaan pakken.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op welke website doe je zo'n dingen
De Turken leven dan ook niet de gewenste MADheid.quote:
Danny probeerde dat bij te houden maar is ermee gestopt, de servers konden het niet aan.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er data hoeveel er al op de paal is geschoten ?
En de botsingen met de plaat zijn niet erg?quote:Op zondag 20 juni 2021 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat het doel moet vervangen worden door een rechthoekige houten of stalen plaat. Raakt de bal de plaat, is het doelpunt
Dat vind ik nou zo leuk aan capuchonneke, altijd creatiefquote:Op zondag 20 juni 2021 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat het doel moet vervangen worden door een rechthoekige houten of stalen plaat. Raakt de bal de plaat, is het doelpunt
Oh ja, heeft er nog over nagedacht ook.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En de botsingen met de plaat zijn niet erg?
Awel, dat was eigenlijk mijn eerste gedacht paal of lat = Doelpunt ookquote:Op zondag 20 juni 2021 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo leuk aan capuchonneke, altijd creatief
Al kun je ook gewoon zeggen: in het doel of de paal/lat raken is goal.
Waarom er dan een plaat moet komen is me een raadsel. Al zou het wel weer gebruikt kunnen worden voor reclame natuurlijk.
Spreek maar in meervoudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |