Vraag mij af of ze binnen 5 seconden probeerden te blijven, omdat ze aan het hopen waren dat Perez +5s straf zou krijgen voor "leaving the track"?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Omdat Bottas schijt heeft, zij luisteren ook niet naar hem
Extra punt die niet naar Max gaat..quote:
Geen vertrouwen dat het ging lukken. Misschien achterblijvers.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
1 punt weghalen bij de kampioenschapsleider. Geen idee waarom ze het niet deden. Ze hadden een free stop.
Dit lijkt me ook ja.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze binnen 5 seconden probeerden te blijven, omdat ze aan het hopen waren dat Perez +5s straf zou krijgen voor "leaving the track"?
Of hij heeft gewoon schijt, zou ook prima zijn
Mercedes hield rekening met een tijdstraf voor Perez. Gok ikquote:Op zondag 20 juni 2021 16:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Extra punt die niet naar Max gaat..
Domme beslissing was dat want die P4 was hij niet kwijtgeraakt en P3 had ie toch niet meer kunnen halen.
quote:Op zondag 20 juni 2021 16:41 schreef Evenstar het volgende:
"I do not understand how we lost positions today"
Omdat je gewoon fucking traag was in het rondje voor je pitstop flapdrol.
Een gemiddelde pitstop bij Bottas duurt 3 uur dit seizoen.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar waarom Bottas niet naar binnen voor de FL?
Zou kunnen, hoewel die 5 seconden ook niet luktenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze binnen 5 seconden probeerden te blijven, omdat ze aan het hopen waren dat Perez +5s straf zou krijgen voor "leaving the track"?
Of hij heeft gewoon schijt, zou ook prima zijn
Alweer.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:41 schreef Coco het volgende:
EK is dood
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum,
wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Dit dus.. en als Max dan ook nog wint.. helemaal top.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Van mij mag het hele seizoen zo gaan. Na jaren gewoon weer echt eens een gevecht.
Danny heeft weer boodschappen gedaan.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:41 schreef Coco het volgende:
EK is dood
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum,
wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Ach kom op. Verstappen verloor bijna net zoveel tijd op Bottas als Hamilton op Verstappen verloor in de ronde voor de stop.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:41 schreef Evenstar het volgende:
"I do not understand how we lost positions today"
Omdat je gewoon fucking traag was in het rondje voor je pitstop flapdrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |