Eigenlijk wisten we wel dat Max zou winnen als ie een goede auto hadquote:Op zondag 20 juni 2021 16:58 schreef KingRoland het volgende:
Dit is nogmaals bewijs dat Verstappen als coureur veel beter is dan Hamilton.
Zeg nou niet. De haters kunnen daar niet mee omgaan.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:58 schreef KingRoland het volgende:
Dit is nogmaals bewijs dat Verstappen als coureur veel beter is dan Hamilton.
Mwoah, dit is wel gangbaar. RBR de beste auto, betere rijder van Mercedes kan hem er nog tussen zetten maar de mindere niet. Zoals Max de mindere RBR regelmatig tussen de twee Mercedesen kreeg.quote:
Als Red Bull de Franse GP kan winnen, is er geen circuit waar ze niet kunnen winnen.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max nu echt de favoriet voor het kampioenschap.
Kijken of Mercedes en Hamilton nog konijnen uit de hoge hoed kunnen toveren, en of Max de druk aan kan.
Hamilton reed fantastisch tegen een veel snellere auto en Bottas faalde door Verstappen maar iets langer op te houden dan Hamilton zelf.quote:
Leek wel een zaate hermeniekequote:Op zondag 20 juni 2021 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Trompetteren moet toch wel beter kunnen? Dit is echt dramatisch, die willekeurige lange tonen dwars door het volkslied heen![]()
Wat had hij gezegd dan over Schumacher?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:59 schreef KingRoland het volgende:
En Hamilton nog denigrerend over Schumacher tijdje geleden. Hij mag de veters van Schumacher niet eens strikken![]()
![]()
Dus dit. Totaal niet verwacht dat Verstappen dit circuit zou pakken.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Red Bull de Franse GP kan winnen, is er geen circuit waar ze niet kunnen winnen.
Max moest er wel om lachen, geloof ik, het is wel een hele bijzondere trofee iigquote:Op zondag 20 juni 2021 16:51 schreef BroesWillems het volgende:
Wel goedkoop, zo'n beker uit de 3d printer.
Op dezelfde banden was de Mercedes sneller. Puur strategisch, deze overwinning.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, dit is wel gangbaar. RBR de beste auto, betere rijder van Mercedes kan hem er nog tussen zetten maar de mindere niet. Zoals Max de mindere RBR regelmatig tussen de twee Mercedesen kreeg.
Ik zou hem uit de auto gooien..of in het waterquote:Op zondag 20 juni 2021 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max moest er wel om lachen, geloof ik, het is wel een hele bijzondere trofee iig
Prima toch. Zo won Schumacher het in zijn tijd ook vaak van snellere auto's.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Op dezelfde banden was de Mercedes sneller. Puur strategisch, deze overwinning.
Na zo'n race zou ik hem midden in m'n kamer zetten. Ook al was het een opgepoetste drol.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou hem uit de auto gooien..of in het water
2e plek rijden is ook beterquote:Op zondag 20 juni 2021 17:01 schreef shiz het volgende:
Laten we eerlijk zijn, Max heeft geen zin om telkens sitting duck te spelen.Ging daar gewoon in de 'vout' zodat Lou lou de sitting duck werd en zelf de undercut kon doen.
Dat zou wat zijn zeg. Maar is wel mogelijk denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:00 schreef Evenstar het volgende:
Nu kopje er bij en 2x Oostenrijk pakken om wat "lucht' te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |