SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hangt er ook wel erg vanaf welke bonen erin gaan. Mijn vader koopt ze bij de Aldi, maar zijn koffie vind ik altijd bitter en niet lekkerquote:Op zondag 20 juni 2021 10:41 schreef SolidasRock het volgende: [..] Nou dat krijg je alleen als je een koffiebonenapparaat heb.
Wel eens aan een monteur bij mij thuis gevraagd of ie koffie wilde. Nee zei ie. Nou ik zet hem dus aan en hij ruikt de geur en zegt: doe toch maar, ruikt wel erg goed.
![]()
Nou ik kan me iets van dat kokhalzen indenken nu...quote:Op zondag 20 juni 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is al heel lang geleden dat ik hem heb gehoord dus hopelijk werkt het nog een beetje
Twee kerels zitten in een saloon aan de bar, lekker op tabak enzo te knagen en uit te spugen. Zegt de een tegen de ander: jij krijgt van mij vijf dollar als je een slok neemt uit die spuwpot. Zegt de ander: Oké, afgesproken.
Dus hij zet de pot aan z'n lippen. Maar hij neemt niet één slok, hij slurpt meteen die hele pot leeg.
Zegt de eerste kerel: "Ja ho eens, je hoefde maar één slokje te nemen."
Waarop de tweede kerel antwoordt: "Ja, maar het was één lange dikke sliert."
Daar werd je even aan herinnerd door het mopje?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende: O ja, ik moest het doucheputje schoonmaken
![]()
gisteren was toch badkameravond?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moest het doucheputje schoonmaken
Jaquote:Op zondag 20 juni 2021 10:44 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Daar werd je even aan herinnerd door het mopje?
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik doe dat elke dag maar goed ook vrij harig
Heb D&E maar sta altijd open voor exprimenteren. Die van de Aldi heb ik niet geprobeerd. Ik heb momenteel ter expriment 1 zak koffiebonen van amazon besteld, schijnt erg goede koffie te zijn aldus kennis van mij.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Hangt er ook wel erg vanaf welke bonen erin gaan. Mijn vader koopt ze bij de Aldi, maar zijn koffie vind ik altijd bitter en niet lekker
Mja, ik moet echt dat ding eraf halen en het putje schoonmaken.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik doe dat elke dag maar goed ook vrij harig
Ja hoor, waarom niet.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik kan me iets van dat kokhalzen indenken nu...![]()
Ik heb ook een mop maar dan van precies het tegenovergestelde. Vertellen?
Maar dat vinden ze zelf zo lekker. Ik pulkte het los en dan likte ze het opquote:Op zondag 20 juni 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vertelde een vriend van me ooit eens dat om echt een band te scheppen met je huisdier dat je die natte soep die af en toe bij een hond of kat in de ogen zit op moet eten.
Mijn broer haalt zijn bonen bij Sligro. Geen idee welke, maar die koffie smaakt primaquote:Op zondag 20 juni 2021 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb D&E maar sta altijd open voor exprimenteren. Die van de Aldi heb ik niet geprobeerd. Ik heb momenteel ter expriment 1 zak koffiebonen van amazon besteld, schijnt erg goede koffie te zijn aldus kennis van mij.
https://www.amazon.de/-/n(...)C3%95%C3%91&dchild=1
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat vinden ze zelf zo lekker. Ik pulkte het los en dan likte ze het op
Ik heb ooit eens een huis gekocht van mensen die drie puberdochters hadden, dat doucheputje schoonmaken is een van de laatste dingen die ik me ga heugen op mijn sterfbedquote:Op zondag 20 juni 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik moet echt dat ding eraf halen en het putje schoonmaken.
Ah nee dat doe ik niet elke dagquote:Op zondag 20 juni 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik moet echt dat ding eraf halen en het putje schoonmaken.
Haarbalquote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat vinden ze zelf zo lekker. Ik pulkte het los en dan likte ze het op
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een huis gekocht van mensen die drie puberdochters hadden, dat doucheputje schoonmaken is een van de laatste dingen die ik me ga heugen op mijn sterfbed
Ik heb best wel lang haar nu, het is al ruim 20 jaar geleden dat ik het zo lang had, dus ik zit nu vol walging steeds naar m'n borstel te kijken en met tegenzin het doucheputje schoon te maken. Had het er laatst over dat ik dacht dat ik kaal werd want kwam overal zoveel haar tegen.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een huis gekocht van mensen die drie puberdochters hadden, dat doucheputje schoonmaken is een van de laatste dingen die ik me ga heugen op mijn sterfbed
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had dat ook toen ik mijn vorige huis kocht. Kerel was een harig geval en zijn vriendin had lang zwart haar. Na het schoonmaken van dat putje een poosje niet berig geweest.
Een man en een vrouw stappen in de lift. Zegt de man, naar welke verdieping wil je? De vrouw antwoord met dat ze naar de 5e moet want daar is een bloedbank en daar krijgt ze 25 euro voor elke bloeddonatie. Die man zegt: o dat is lekker verdienen, ik ga zelf naar de 8e verdieping, daar is een spermabank en elke keer dat ik er geweest ben en mijn kwakje heb ingeleverd krijg ik 250 euro. Die vrouw kijkt hem aan en denkt: o hmmmm.... Ze stapt uit op de 5e.quote:
Heb wel een Sligro pasje. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer haalt zijn bonen bij Sligro. Geen idee welke, maar die koffie smaakt prima
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een man en een vrouw stappen in de lift. Zegt de man, naar welke verdieping wil je? De vrouw antwoord met dat ze naar de 5e moet want daar is een bloedbank en daar krijgt ze 25 euro voor elke bloeddonatie. Die man zegt: o dat is lekker verdienen, ik ga zelf naar de 8e verdieping, daat is een spermabank en elke keer dat ik er geweest ben en mijn kwakje heb ingeleverd krijg ik 250 euro. Die vrouw kijkt hem aan en denkt o hmmmm.... Ze stapt uit op de 5e.
Week later komen ze mekaar weer tegen in de lift. Die man zegt: hee ik ken jou! Jij moet naar de 5e toch? De vrouw kan niet antwoorden omdat haar mond vol zit en schudt haar hoofd en steekt 8 vingers op.
Dan spreek je meestal ook geen Nederlands.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Stel je voor dat je in een hotel werkt en regelmatig die putjes van alle douches even leeg moet maken.
Godversquote:Op zondag 20 juni 2021 10:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]had hier helemaal geen kokhalsneigingen bij
Je typt dit met volle mond?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een man en een vrouw stappen in de lift. Zegt de man, naar welke verdieping wil je? De vrouw antwoord met dat ze naar de 5e moet want daar is een bloedbank en daar krijgt ze 25 euro voor elke bloeddonatie. Die man zegt: o dat is lekker verdienen, ik ga zelf naar de 8e verdieping, daat is een spermabank en elke keer dat ik er geweest ben en mijn kwakje heb ingeleverd krijg ik 250 euro. Die vrouw kijkt hem aan en denkt o hmmmm.... Ze stapt uit op de 5e.
Week later komen ze mekaar weer tegen in de lift. Die man zegt: hee ik ken jou! Jij moet naar de 5e toch? De vrouw kan niet antwoorden omdat haar mond vol zit en schudt haar hoofd en steekt 8 vingers op.
quote:
Was het maar waarquote:
Dode menselijke huidcellen vormen een soort grijze zeep na een paar jaar.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorig jaar bij de Dille & Kamille een stokje gehaald dat je in je afvoer moet steken, dan moet draaien en dan haal je zo het haar eruit zonder de boel open te slopen. Ik woonde hier al een jaar of zeven dus dan durf je dat stokje er niet meer uit te halen
of een paar jaar geleden toen het water in de wastafel op de badkamer niet meer doorspoelde. Alles losgemaakt, zat die hele buis vol met haarZeker nooit eerder schoongemaakt.
Gadverdamme.
Ik heb het wel eens meegemaakt, en altijd vrouwen. Misschien hebben ze onlangs vlak voordat ik die mop vertelde een slechte ervaring gehad.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
Gelukkigquote:
Echt waar joh ? Dan weet je ook gelijk met wat voor preuts geval dat wasquote:Op zondag 20 juni 2021 10:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt, en altijd vrouwen. Misschien hebben ze onlangs vlak voordat ik die mop vertelde een slechte ervaring gehad.![]()
Heb ook ooit een online fragment van een Belg gezien die heel hierop zinspeelde en die vrouw had toch echt wel aantoonbaar moeite met niet te kokhalzen.
Schijnen er hier ook wel een paar rond te hangenquote:Op zondag 20 juni 2021 10:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar joh ? Dan weet je ook gelijk met wat voor preuts geval dat was
Vertellen is leuker ja want dan kan je het uitbeelden (volle mond en 8 vingers opsteken)quote:Op zondag 20 juni 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmiddag aan m'n moeder vertellen. Die vindt ze vast leuker.
"namen en rugnummers willen we"quote:Op zondag 20 juni 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen er hier ook wel een paar rond te hangen
Had ik al een beetje door de laatste tijdquote:Op zondag 20 juni 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen er hier ook wel een paar rond te hangen
Mondje vol van dat natte stremsel van Griekse yoghurt voor maximaal effect.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vertellen is leuker ja want dan kan je het uitbeelden (volle mond en 8 vingers opsteken)
Nou maak je het weer viezer dan het hoeft te zijnquote:Op zondag 20 juni 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mondje vol van dat natte stremsel van Griekse yoghurt voor maximaal effect.
"Knijpt haar neus dicht zodat ze wel moet slikken"quote:Op zondag 20 juni 2021 11:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou maak je het weer viezer dan het hoeft te zijn
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar joh ? Dan weet je ook gelijk met wat voor preuts geval dat was
Oh hij is vaak wel grappig!quote:Op zondag 20 juni 2021 11:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Wat betreft die Belg, dat was Phillippe Geubels. Ik ga even zoeken of ik dat fragment kan vinden.
quote:Op zondag 20 juni 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Knijpt haar neus dicht zodat ze wel moet slikken"
Vind ik ook, alhoewel ik wel een paar ken die een gruwelijke hekel aan hem hebben. Iets met zijn accent of zo?quote:
Kom maar opquote:Op zondag 20 juni 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Knijpt haar neus dicht zodat ze wel moet slikken"
En niemand die zegt "dat kan geregeld worden"quote:
Ja ik kan me ook weleens storen aan dat Vlaamse gedoe, maar met hem heb ik vreemd genoeg minder moeite, hij was ook grappig bij De Slimste Mens samen met die Jerome ofzoquote:Op zondag 20 juni 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind ik ook, alhoewel ik wel een paar ken die een gruwelijke hekel aan hem hebben. Iets met zijn accent of zo?
Viel het jou ook al op ?quote:Op zondag 20 juni 2021 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
En niemand die zegt "dat kan geregeld worden"
Fok is ook niet meer wat het geweest is
Dat was een heel mooi voorzetje!quote:
She has the same bodyquote:Op zondag 20 juni 2021 11:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was een heel mooi voorzetje!van quirky naar sexy dansje
Waarschijnlijk hetzelfde meisje in beide clipsquote:
Eeeuhmquote:Op zondag 20 juni 2021 11:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde meisje in beide clips
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 11:18 schreef christmastsunami het volgende:
deze moet ook in gifje https://i.imgur.com/thyVjdv.mp4
Ja we moeten voorzichtiger zijn tegenwoordig, of we worden genoemd in de volgende #metoo gate.quote:
Ah..aha!quote:
pseudo mods, die was nieuw voor mij. pseudo.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet @:haags en @:dud0r in ieder geval
Tja, vroeg er hier aardig zelf om toch danquote:Op zondag 20 juni 2021 11:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja we moeten voorzichtiger zijn tegenwoordig, of we worden genoemd in de volgende #metoo gate.
Volgende keer, kan je het ook zelf proberen via deze site https://ezgif.com/quote:Op zondag 20 juni 2021 11:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
baby, you are a firework. saluut, madam.
quote:Op zondag 20 juni 2021 11:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb zin in een roadtrip langs de kust in 1 of ander warm land
Ja kut verkeerde topic manquote:Op zondag 20 juni 2021 11:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De ja vu? Zag hem op tijd voordat ie verdween.
Yeah, ik zat te denken aan een conversie programmaatje zelf, maar een simpele online gif maker, doet het net zo goed, altijd leuk om te verzamelen, die gifs die ik hier soms post zijn 150 jaar oud ofzo, leuk om die later weer eens terug te kijken.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer, kan je het ook zelf proberen via deze site https://ezgif.com/
Video To Gif --> Bestand kiezen --> Upload Video -- > Convert To Gif
Dit werkt idd iets sneller denk ikquote:Op zondag 20 juni 2021 11:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Yeah, ik zat te denken aan een conversie programmaatje zelf, maar een simpele online gif maker, doet het net zo goed, altijd leuk om te verzamelen, die gifs die ik hier soms post zijn 150 jaar oud ofzo, leuk om die later weer eens terug te kijken.
Ik had de laarzen en ik probeerde altijd dat dansje na te doenquote:
Oh vet !quote:Op zondag 20 juni 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had de laarzen en ik probeerde altijd dat dansje na te doen
Deze is ook nog een optie.quote:
Vaak de interessantste mensenquote:Op zondag 20 juni 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ian, heerlijke kutkop en kutkarakter
Oeh! Goed nummer is dat ook ja !quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 11:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
Weet niet waarom, maar krijg altijd tranen bij de laatste vers van dit liedje
Denk omdat ik het zo'n mooi sentiment vindquote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 11:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk omdat ik het zo'n mooi sentiment vind
Ach ja, je bent ook de jongste niet meer hè?quote:Op zondag 20 juni 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wat anders en lekker bejaard maar op 3,13![]()
rifje als bruggetjequote:Op zondag 20 juni 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wat anders en lekker bejaard maar op 3,13![]()
Ik verander de naam in de titel wel eensquote:
In wie dan? Hahahaquote:Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verander de naam in de titel wel eens
Eindigt het op een Y?quote:
Oh, dat kan ookquote:
klinkt eigenlijk naar die bob dylan.quote:
Oh..ik vind dit veel beterquote:Op zondag 20 juni 2021 11:57 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
klinkt eigenlijk naar die bob dylan.
We'll wait for the yearquote:
Zucht...zó mooi die tekst en hoe hij het zingt..quote:Op zondag 20 juni 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We'll wait for the year
When the tide comes
Rolling over the rails
From here 'til the end
Of the island
Washing away
I rent a room with all our stuff
When you come home I'd lift you up
And there's only the two of us
Black out
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2021 12:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zucht...zó mooi die tekst en hoe hij het zingt..
Oef...zwak voor dat liedquote:
Ja ergens vorig jaar al, The Dirt toch? Best een leuke filmquote:Op zondag 20 juni 2021 12:07 schreef christmastsunami het volgende:
Hebben jullie die film over de Mutly crew ofzo al gezien, een 8 of een 9 op muziekfilm gebied. Heerlijk kazig en suf en jaren 80., De muziek is maar zo, maar de film , is fantastisch en leerzaam.
ja die ja.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ergens vorig jaar al, The Dirt toch? Best een leuke film
Ook heel mooi! Frusciante is masterquote:Op zondag 20 juni 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know![]()
Frusciante fladdertje op 4,26
En i know you knowquote:Op zondag 20 juni 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know![]()
Frusciante fladdertje op 4,26
Welk nummer is dat ook alweer waar Tommy Lee met zijn grote lul in zijn drumstel over de de kop draait?quote:
Weet wat je bedoelt, maar kan het niet vindenquote:Op zondag 20 juni 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk nummer is dat ook alweer waar Tommy Lee met zijn grote lul in zijn drumstel over de de kop draait?
Krijg die ook nooit teruggevonden op een vage manierquote:Op zondag 20 juni 2021 12:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet wat je bedoelt, maar kan het niet vinden
Ja stom is dat!quote:Op zondag 20 juni 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg die ook nooit teruggevonden op een vage manier
quote:
met agent ransack kan je wel door al je files zoeken, ook naar tekst in bestandjes, uurt ff om te indexen, en er is waarschijnlijk ook een portable van.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Zit zo'n asynchroon ritme in als ik het me goed heug, beetje zo'n tussenklap als dat Stewart Copeland vaak speelde.
Denk niet dat ik die nog ergens op een HDD heb staan.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
met agent ransack kan je wel door al je files zoeken, ook naar tekst in bestandjes, uurt ff om te indexen, en er is waarschijnlijk ook een portable van.
https://www.google.com/se(...)jaCAwQ4dUDCA8&uact=5
w8 ff zijn dat perzen?, die farsie spreken. zie je wel, die ninja refo's gaan niet winnen.quote:
Armeniërs, band van de gitarist van System Of A Downquote:Op zondag 20 juni 2021 12:30 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
w8 ff zijn dat perzen?, die farsie spreken. zie je wel, die ninja refo's gaan niet winnen.
Ik ben deels Creequote:Op zondag 20 juni 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
War drums, iets in dat opgejaagde hartslagritme maakt het roofdier in ons los.
Dat stukje huid boven je ogenquote:
Jij weet het ! De epicanthic foldquote:
Geloof dat er gistet avond eentje is weg gewaaid.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar zijn de vogelspinnen gebleven?
Precies ja ! Van die felle vampieroogjesquote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat er gistet avond eentje is weg gewaaid.
Zag dat die het echt moeilijk had
quote:Op zondag 20 juni 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat er gistet avond eentje is weg gewaaid.
Zag dat die het echt moeilijk had
Ja hij ging alle kanten op in zijn webquote:Op zondag 20 juni 2021 12:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]geweldig, had dat wel willen zien
quote:Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij ging alle kanten op in zijn web
Twee zaadvragende stukjes heet ijs boven een machtige roze canyonquote:Op zondag 20 juni 2021 12:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies ja ! Van die felle vampieroogjes![]()
altijd interessant die spinnen, sommige bouwen een net, sommige een vuik, sommige kunnen heel goed rennen en springen, moeder natuur op zijn best, spidey spidey spidey.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij ging alle kanten op in zijn web
quote:Op zondag 20 juni 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee zaadvragende stukjes heet ijs boven een machtige roze canyon
Zo’n tornado met een spinnetje erin.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Flory, eentje met een spinnetje graag?
Ja hahahahahhahahaha muwhahHahHHHquote:Op zondag 20 juni 2021 12:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]zie het al helemaal voor me! Karma motherfucker! Hahaha
Hahahahahaha ja echt!!! Genieten als je uit dat raam keek!quote:
Billie heeft ballen.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:01 schreef christmastsunami het volgende:
Ik begin me toch echt zorgen te maken, ik weet niet wat die troelala opnieuw aan het uitvinden is.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 20 juni 2021 13:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahahahaha ja echt!!! Genieten als je uit dat raam keek!
Lekker al die haartjes op je tong.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:01 schreef christmastsunami het volgende:
Ik begin me toch echt zorgen te maken, ik weet niet wat die troelala opnieuw aan het uitvinden is.
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 20 juni 2021 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is hij al wel weer onderweg naar boven
Met 800 broertjes en zusjesquote:Op zondag 20 juni 2021 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is hij al wel weer onderweg naar boven
Had ik ook gedaan! Sterf motherfuckers, hahahaquote:
Linkje?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:10 schreef christmastsunami het volgende:
Ondertussen op het viva forum, jesus christus sancta maria.
een bloedbad
[ afbeelding ]
Welnee, ik ga niet naar dat viva forum, ik ken het wel, ik heb er daar ooit een admien gestalked. Schaam ik me nog steeds dood voor, maar ook echt daardoor afgeleerd, ze was leuk, en de sfeer was gezelli, maar oh zo flauw en vrouw. Ik weet van de afgelopen 10 jaar ofzo niks van het viva forum, in een nieuwe jas ofzo.quote:
Same thoughtsquote:Op zondag 20 juni 2021 13:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
"RikM schreef: ↑18-06-2021 17:10
Houden jullie er rekening mee dat het incelgehalte heel hoog is op Fok? Niet om lullig te doen hoor maar volgens mij matcht dat publiek totaal niet met deze."
![]()
![]()
Ik zag het! Geniaal!quote:
Ik heb nooit random pb's gehad om koffie te gaan drinkenquote:Op zondag 20 juni 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
Die heeft ook al door dat het hier stikt van de incels![]()
FarFarAway
vrijdag 18 juni 2021 om 19:06
Ik dacht echt dat Fok een mannenforum was, ook al blijkt dat niet. In een vorig leven had ik er enkele weken een account met een erg vrouwelijke nick, ik kreeg dus uit het niets verschillende pb’tjes om koffie te gaan drinken. Erg raar wel, dus ik dacht... ojee... ik zit echt op een mannenforum.
quote:. En als het een subforum is van Fok, kunnen al die mensen met vervelende (agressieve of seksuele ondertoon) daar ook zo makkelijk in?
Hmmmm, geen fan van Fok: ga ik ook niet worden, maar misschien de andere forummers wel
Haags stuurt die berichtjes tien keer per dag naar alles wat hij denkt dat zittende plastquote:Op zondag 20 juni 2021 13:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb nooit random pb's gehad om koffie te gaan drinkenhahaha
Misschien is je username niet vrouwelijk genoegquote:Op zondag 20 juni 2021 13:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb nooit random pb's gehad om koffie te gaan drinkenhahaha
Oh ok 🤔quote:Op zondag 20 juni 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags stuurt die berichtjes tien keer per dag naar alles wat hij denkt dat zittende plast
Geen idee, hahaha, ik klaag ook niet, vind het gewoon apartquote:Op zondag 20 juni 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is je username niet vrouwelijk genoeg
* dud0r stopt met DM schrijvenquote:Op zondag 20 juni 2021 13:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen idee, hahaha, ik klaag ook niet, vind het gewoon apart
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Een keer iets technisch gevraagd. Maar meteen weggejaagd. Of ik een vrouwtje was en niet liever een flinke keren met goed gereedschap mijn k*tje wilde laten opknappen
Meeeeeh
Waarom ga jij dan ook in topics met technische vragen zittenquote:Op zondag 20 juni 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Een keer iets technisch gevraagd. Maar meteen weggejaagd. Of ik een vrouwtje was en niet liever een flinke keren met goed gereedschap mijn k*tje wilde laten opknappen
Meeeeeh
Hahahaquote:
Moet je eens een foto met inkijk in userfotos plaatsen. Stroomt je inbox vol.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nooit oneerbare dm's gehad
Wil je dat graag?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nooit oneerbare dm's gehad
Die heeft dan ook massieve tieten.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je eens een foto met inkijk in userfotos plaatsen. Stroomt je inbox vol.
Ja toch @:madam-april
Jij zit op de vrouwenafdeling?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:29 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zou denk ik mijn icoontje terug kunnen veranderen, in vrouwelijk, moet jij eens opletten hoeveel rare berichtjes daar op reageren. Ik had zoiets van wat maakt mij het uit, maar ik heb hem toch echt maar op mannelijk gezet omdat ik als man, nou niet zit te wachten op rare dm's.
Nee maar toen ik mijn account aanmaakte stond ik er nou niet bij stil of ik vrouwelijk of mannelijk nou moest vastleggen, waar maakt dat nou uit, maar ik kreeg wel vreemde berichtjes, dus toen zag ik zelf waar de dames last van hebben. rare mannen die ineens persoonlijk wat van je willen.quote:
The usual incel suspects.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee maar toen ik mijn account aanmaakte stond ik er nou niet bij stil of ik vrouwelijk of mannelijk nou moest vastleggen, waar maakt dat nou uit, maar ik kreeg wel vreemde berichtjes, dus toen zag ik zelf waar de dames last van hebben. rare mannen die ineens persoonlijk wat van je willen.
Houden ze niet van snacks daar?quote:
ik weet niet meer waarom et mis ging. al hele tijd terugquote:Op zondag 20 juni 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Was je te wild en promiscue voor Viva?
Afgezien van war reacties op mn fobo heb ik echt nooit last gehad van pm's of dm's met oneerbare voorstellen ofzo, vind mijn username ook niet mannelijker klinken dan de jouwe eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 13:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee maar toen ik mijn account aanmaakte stond ik er nou niet bij stil of ik vrouwelijk of mannelijk nou moest vastleggen, waar maakt dat nou uit, maar ik kreeg wel vreemde berichtjes, dus toen zag ik zelf waar de dames last van hebben. rare mannen die ineens persoonlijk wat van je willen.
Rare man die burgermeester, normaal wacht je op bevestiging van identiteit.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:34 schreef bitterbal het volgende:
Lichaam voortvluchtige militair Jürgen Conings gevonden
https://nos.nl/artikel/23(...)gen-conings-gevonden
Terecht waarschijnlijk.quote:
Kan geregeld worden hoor.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Afgezien van war reacties op mn fobo heb ik echt nooit last gehad van pm's of dm's met oneerbare voorstellen ofzo, vind mijn username ook niet mannelijker klinken dan de jouwe eigenlijk
Niet dat ik je niet geloof, maar vind het zo apart, hahaha
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rare man die burgermeester, normaal wacht je op bevestiging van identiteit.
Dit is ook helemaal niet verdacht ofzo ...quote:De burgemeester vond het lichaam zelf in een natuurgebied tijdens het mountainbiken, vlak bij de Nederlandse grens. Hij rook tijdens het fietsen een penetrante lijkgeur.
Toevallig ook dat hij hem zelf heeft gevonden.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Limburg.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha, nee joh, ben geen agressief wijfquote:Op zondag 20 juni 2021 13:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor.
Nee, grapje. Niet slaan!![]()
Gewoon foto van je tieten op fobo en ff wachten nog ff wachten…quote:Op zondag 20 juni 2021 13:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Afgezien van war reacties op mn fobo heb ik echt nooit last gehad van pm's of dm's met oneerbare voorstellen ofzo, vind mijn username ook niet mannelijker klinken dan de jouwe eigenlijk
Niet dat ik je niet geloof, maar vind het zo apart, hahaha
Pittig?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Die 'kort pittige kapsel vrouwen' voelen concurrentie van pittige bitterbal.
Je ontvangt liever?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, nee joh, ben geen agressief wijf
Hahaha nee joh, niet iedereen mag ervan genietenquote:Op zondag 20 juni 2021 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon foto van je tieten op fobo en ff wachten nog ff wachten…
Heel het land is al weken met man en macht naar hem op zoek maar de burgemeester vind zijn lijk 'toevallig' tijdens een rondje fietsen in de bossen. Dit is niveautje cabletv thriller filmpjequote:Op zondag 20 juni 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toevallig ook dat hij hem zelf heeft gevonden.
Op zichquote:Op zondag 20 juni 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het kontje, in het roze rondje en in het mondje
"Vrouwen die de dertig zijn gepasseerd, onderweg naar de vijfendertig, één of meer kinderen hebben, die ineens hun haren kortwieken. Het liefst ook nog met een rode spoeling om het af te maken, het pittige accent zo je wil."quote:
U dat wat zijn, pittige bitterballen?quote:
Yep, ben de moeilijkste nietquote:
Amai Gertje! Meneer de burgemeester heeft zo een veel gezochte persoon "gevonden"!quote:Op zondag 20 juni 2021 13:50 schreef LTVDK het volgende:
De burgemeester toen die even heel verbaasd moest doen dat die een lijk had gevonden
[ afbeelding ]
Daar komt de "keertje kopje koffie drinken?" DMquote:Op zondag 20 juni 2021 13:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep, ben de moeilijkste nietaan de ene kant denk ik waarom zeg ik dit ook, maar aan de andere kant denk ik fuck it
![]()
Stroomt je inbox al vol?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep, ben de moeilijkste nietaan de ene kant denk ik waarom zeg ik dit ook, maar aan de andere kant denk ik fuck it
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komt de "keertje kopje koffie drinken?" DM
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Amai Gertje! Meneer de burgemeester heeft zo een veel gezochte persoon "gevonden"!
Fok database problemen net door dit soort opmerkingen.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
Had je het ook door?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Fok database problemen net door dit soort opmerkingen.
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ach ja, zijn ook zo weer gedelete
quote:
Jij snapt 'mquote:
Nee,dan had je wel Vlammetje als usersname genomen...quote:
Ze kunnen een bitterbal toch wel vullen met pittige ragoutquote:Op zondag 20 juni 2021 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,dan had je wel Vlammetje als usersname genomen...
Kuisheidsbal.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,dan had je wel Vlammetje als usersname genomen...
Weet niet waar bitterbal graag mee gevuld wordt.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kunnen een bitterbal toch wel vullen met pittige ragout
Eerste wat me te binnen schiet is spek.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet waar bitterbal graag mee gevuld wordt.
Sushi en spekquote:Op zondag 20 juni 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushiquote:Op zondag 20 juni 2021 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schiet is spek.
Godverquote:Op zondag 20 juni 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vier kilo kwijt.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:56 schreef koffief1lter het volgende:
Zit ik vorige keer @:Amarantha af te zeiken (veel wel mee..) maar zelf ook al 6kg kwijt. Meer sporten en wat minder snacken. Best trots, maar nig niet waar ik wil zijn.
Gebakken spek om je sushi heen?quote:
Bitterbal even door de sambal rollen.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kunnen een bitterbal toch wel vullen met pittige ragout
Wtf is dit voor ooraidsquote:
Dat klinkt echt heel smerigquote:Op zondag 20 juni 2021 14:05 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Bitterbal even door de sambal rollen.
Nee, ze was vast niet duidelijk genoeg in wat ze wilde. Zou zulke vrouwen dan ook ipbannen.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Was je te wild en promiscue voor Viva?
Je praat alsof er een paling van je vislijn is afgevallenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, ze was vast niet duidelijk genoeg in wat ze wilde. Zou zulke vrouwen dan ook ipbannen.
@:bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |