SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hangt er ook wel erg vanaf welke bonen erin gaan. Mijn vader koopt ze bij de Aldi, maar zijn koffie vind ik altijd bitter en niet lekkerquote:Op zondag 20 juni 2021 10:41 schreef SolidasRock het volgende: [..] Nou dat krijg je alleen als je een koffiebonenapparaat heb.
Wel eens aan een monteur bij mij thuis gevraagd of ie koffie wilde. Nee zei ie. Nou ik zet hem dus aan en hij ruikt de geur en zegt: doe toch maar, ruikt wel erg goed.
![]()
Nou ik kan me iets van dat kokhalzen indenken nu...quote:Op zondag 20 juni 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is al heel lang geleden dat ik hem heb gehoord dus hopelijk werkt het nog een beetje
Twee kerels zitten in een saloon aan de bar, lekker op tabak enzo te knagen en uit te spugen. Zegt de een tegen de ander: jij krijgt van mij vijf dollar als je een slok neemt uit die spuwpot. Zegt de ander: Oké, afgesproken.
Dus hij zet de pot aan z'n lippen. Maar hij neemt niet één slok, hij slurpt meteen die hele pot leeg.
Zegt de eerste kerel: "Ja ho eens, je hoefde maar één slokje te nemen."
Waarop de tweede kerel antwoordt: "Ja, maar het was één lange dikke sliert."
Daar werd je even aan herinnerd door het mopje?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende: O ja, ik moest het doucheputje schoonmaken
![]()
gisteren was toch badkameravond?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moest het doucheputje schoonmaken
Jaquote:Op zondag 20 juni 2021 10:44 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Daar werd je even aan herinnerd door het mopje?
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik doe dat elke dag maar goed ook vrij harig
Heb D&E maar sta altijd open voor exprimenteren. Die van de Aldi heb ik niet geprobeerd. Ik heb momenteel ter expriment 1 zak koffiebonen van amazon besteld, schijnt erg goede koffie te zijn aldus kennis van mij.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Hangt er ook wel erg vanaf welke bonen erin gaan. Mijn vader koopt ze bij de Aldi, maar zijn koffie vind ik altijd bitter en niet lekker
Mja, ik moet echt dat ding eraf halen en het putje schoonmaken.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik doe dat elke dag maar goed ook vrij harig
Ja hoor, waarom niet.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ik kan me iets van dat kokhalzen indenken nu...![]()
Ik heb ook een mop maar dan van precies het tegenovergestelde. Vertellen?
Maar dat vinden ze zelf zo lekker. Ik pulkte het los en dan likte ze het opquote:Op zondag 20 juni 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vertelde een vriend van me ooit eens dat om echt een band te scheppen met je huisdier dat je die natte soep die af en toe bij een hond of kat in de ogen zit op moet eten.
Mijn broer haalt zijn bonen bij Sligro. Geen idee welke, maar die koffie smaakt primaquote:Op zondag 20 juni 2021 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb D&E maar sta altijd open voor exprimenteren. Die van de Aldi heb ik niet geprobeerd. Ik heb momenteel ter expriment 1 zak koffiebonen van amazon besteld, schijnt erg goede koffie te zijn aldus kennis van mij.
https://www.amazon.de/-/n(...)C3%95%C3%91&dchild=1
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat vinden ze zelf zo lekker. Ik pulkte het los en dan likte ze het op
Ik heb ooit eens een huis gekocht van mensen die drie puberdochters hadden, dat doucheputje schoonmaken is een van de laatste dingen die ik me ga heugen op mijn sterfbedquote:Op zondag 20 juni 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik moet echt dat ding eraf halen en het putje schoonmaken.
Ah nee dat doe ik niet elke dagquote:Op zondag 20 juni 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik moet echt dat ding eraf halen en het putje schoonmaken.
Haarbalquote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat vinden ze zelf zo lekker. Ik pulkte het los en dan likte ze het op
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een huis gekocht van mensen die drie puberdochters hadden, dat doucheputje schoonmaken is een van de laatste dingen die ik me ga heugen op mijn sterfbed
Ik heb best wel lang haar nu, het is al ruim 20 jaar geleden dat ik het zo lang had, dus ik zit nu vol walging steeds naar m'n borstel te kijken en met tegenzin het doucheputje schoon te maken. Had het er laatst over dat ik dacht dat ik kaal werd want kwam overal zoveel haar tegen.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een huis gekocht van mensen die drie puberdochters hadden, dat doucheputje schoonmaken is een van de laatste dingen die ik me ga heugen op mijn sterfbed
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had dat ook toen ik mijn vorige huis kocht. Kerel was een harig geval en zijn vriendin had lang zwart haar. Na het schoonmaken van dat putje een poosje niet berig geweest.
Een man en een vrouw stappen in de lift. Zegt de man, naar welke verdieping wil je? De vrouw antwoord met dat ze naar de 5e moet want daar is een bloedbank en daar krijgt ze 25 euro voor elke bloeddonatie. Die man zegt: o dat is lekker verdienen, ik ga zelf naar de 8e verdieping, daar is een spermabank en elke keer dat ik er geweest ben en mijn kwakje heb ingeleverd krijg ik 250 euro. Die vrouw kijkt hem aan en denkt: o hmmmm.... Ze stapt uit op de 5e.quote:
Heb wel een Sligro pasje. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer haalt zijn bonen bij Sligro. Geen idee welke, maar die koffie smaakt prima
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een man en een vrouw stappen in de lift. Zegt de man, naar welke verdieping wil je? De vrouw antwoord met dat ze naar de 5e moet want daar is een bloedbank en daar krijgt ze 25 euro voor elke bloeddonatie. Die man zegt: o dat is lekker verdienen, ik ga zelf naar de 8e verdieping, daat is een spermabank en elke keer dat ik er geweest ben en mijn kwakje heb ingeleverd krijg ik 250 euro. Die vrouw kijkt hem aan en denkt o hmmmm.... Ze stapt uit op de 5e.
Week later komen ze mekaar weer tegen in de lift. Die man zegt: hee ik ken jou! Jij moet naar de 5e toch? De vrouw kan niet antwoorden omdat haar mond vol zit en schudt haar hoofd en steekt 8 vingers op.
Dan spreek je meestal ook geen Nederlands.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Stel je voor dat je in een hotel werkt en regelmatig die putjes van alle douches even leeg moet maken.
Godversquote:Op zondag 20 juni 2021 10:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]had hier helemaal geen kokhalsneigingen bij
Je typt dit met volle mond?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een man en een vrouw stappen in de lift. Zegt de man, naar welke verdieping wil je? De vrouw antwoord met dat ze naar de 5e moet want daar is een bloedbank en daar krijgt ze 25 euro voor elke bloeddonatie. Die man zegt: o dat is lekker verdienen, ik ga zelf naar de 8e verdieping, daat is een spermabank en elke keer dat ik er geweest ben en mijn kwakje heb ingeleverd krijg ik 250 euro. Die vrouw kijkt hem aan en denkt o hmmmm.... Ze stapt uit op de 5e.
Week later komen ze mekaar weer tegen in de lift. Die man zegt: hee ik ken jou! Jij moet naar de 5e toch? De vrouw kan niet antwoorden omdat haar mond vol zit en schudt haar hoofd en steekt 8 vingers op.
quote:
Was het maar waarquote:
Dode menselijke huidcellen vormen een soort grijze zeep na een paar jaar.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorig jaar bij de Dille & Kamille een stokje gehaald dat je in je afvoer moet steken, dan moet draaien en dan haal je zo het haar eruit zonder de boel open te slopen. Ik woonde hier al een jaar of zeven dus dan durf je dat stokje er niet meer uit te halen
of een paar jaar geleden toen het water in de wastafel op de badkamer niet meer doorspoelde. Alles losgemaakt, zat die hele buis vol met haarZeker nooit eerder schoongemaakt.
Gadverdamme.
Ik heb het wel eens meegemaakt, en altijd vrouwen. Misschien hebben ze onlangs vlak voordat ik die mop vertelde een slechte ervaring gehad.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
Gelukkigquote:
Echt waar joh ? Dan weet je ook gelijk met wat voor preuts geval dat wasquote:Op zondag 20 juni 2021 10:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt, en altijd vrouwen. Misschien hebben ze onlangs vlak voordat ik die mop vertelde een slechte ervaring gehad.![]()
Heb ook ooit een online fragment van een Belg gezien die heel hierop zinspeelde en die vrouw had toch echt wel aantoonbaar moeite met niet te kokhalzen.
Schijnen er hier ook wel een paar rond te hangenquote:Op zondag 20 juni 2021 10:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar joh ? Dan weet je ook gelijk met wat voor preuts geval dat was
Vertellen is leuker ja want dan kan je het uitbeelden (volle mond en 8 vingers opsteken)quote:Op zondag 20 juni 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmiddag aan m'n moeder vertellen. Die vindt ze vast leuker.
"namen en rugnummers willen we"quote:Op zondag 20 juni 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen er hier ook wel een paar rond te hangen
Had ik al een beetje door de laatste tijdquote:Op zondag 20 juni 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen er hier ook wel een paar rond te hangen
Mondje vol van dat natte stremsel van Griekse yoghurt voor maximaal effect.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vertellen is leuker ja want dan kan je het uitbeelden (volle mond en 8 vingers opsteken)
Nou maak je het weer viezer dan het hoeft te zijnquote:Op zondag 20 juni 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mondje vol van dat natte stremsel van Griekse yoghurt voor maximaal effect.
"Knijpt haar neus dicht zodat ze wel moet slikken"quote:Op zondag 20 juni 2021 11:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou maak je het weer viezer dan het hoeft te zijn
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar joh ? Dan weet je ook gelijk met wat voor preuts geval dat was
Oh hij is vaak wel grappig!quote:Op zondag 20 juni 2021 11:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Wat betreft die Belg, dat was Phillippe Geubels. Ik ga even zoeken of ik dat fragment kan vinden.
quote:Op zondag 20 juni 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Knijpt haar neus dicht zodat ze wel moet slikken"
Vind ik ook, alhoewel ik wel een paar ken die een gruwelijke hekel aan hem hebben. Iets met zijn accent of zo?quote:
Kom maar opquote:Op zondag 20 juni 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Knijpt haar neus dicht zodat ze wel moet slikken"
En niemand die zegt "dat kan geregeld worden"quote:
Ja ik kan me ook weleens storen aan dat Vlaamse gedoe, maar met hem heb ik vreemd genoeg minder moeite, hij was ook grappig bij De Slimste Mens samen met die Jerome ofzoquote:Op zondag 20 juni 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind ik ook, alhoewel ik wel een paar ken die een gruwelijke hekel aan hem hebben. Iets met zijn accent of zo?
Viel het jou ook al op ?quote:Op zondag 20 juni 2021 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
En niemand die zegt "dat kan geregeld worden"
Fok is ook niet meer wat het geweest is
Dat was een heel mooi voorzetje!quote:
She has the same bodyquote:Op zondag 20 juni 2021 11:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was een heel mooi voorzetje!van quirky naar sexy dansje
Waarschijnlijk hetzelfde meisje in beide clipsquote:
Eeeuhmquote:Op zondag 20 juni 2021 11:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde meisje in beide clips
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 11:18 schreef christmastsunami het volgende:
deze moet ook in gifje https://i.imgur.com/thyVjdv.mp4
Ja we moeten voorzichtiger zijn tegenwoordig, of we worden genoemd in de volgende #metoo gate.quote:
Ah..aha!quote:
pseudo mods, die was nieuw voor mij. pseudo.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet @:haags en @:dud0r in ieder geval
Tja, vroeg er hier aardig zelf om toch danquote:Op zondag 20 juni 2021 11:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja we moeten voorzichtiger zijn tegenwoordig, of we worden genoemd in de volgende #metoo gate.
Volgende keer, kan je het ook zelf proberen via deze site https://ezgif.com/quote:Op zondag 20 juni 2021 11:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
baby, you are a firework. saluut, madam.
quote:Op zondag 20 juni 2021 11:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb zin in een roadtrip langs de kust in 1 of ander warm land
Ja kut verkeerde topic manquote:Op zondag 20 juni 2021 11:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De ja vu? Zag hem op tijd voordat ie verdween.
Yeah, ik zat te denken aan een conversie programmaatje zelf, maar een simpele online gif maker, doet het net zo goed, altijd leuk om te verzamelen, die gifs die ik hier soms post zijn 150 jaar oud ofzo, leuk om die later weer eens terug te kijken.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer, kan je het ook zelf proberen via deze site https://ezgif.com/
Video To Gif --> Bestand kiezen --> Upload Video -- > Convert To Gif
Dit werkt idd iets sneller denk ikquote:Op zondag 20 juni 2021 11:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Yeah, ik zat te denken aan een conversie programmaatje zelf, maar een simpele online gif maker, doet het net zo goed, altijd leuk om te verzamelen, die gifs die ik hier soms post zijn 150 jaar oud ofzo, leuk om die later weer eens terug te kijken.
Ik had de laarzen en ik probeerde altijd dat dansje na te doenquote:
Oh vet !quote:Op zondag 20 juni 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had de laarzen en ik probeerde altijd dat dansje na te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |