Zijn er ook vrouwelijke dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:48 schreef jogy het volgende:
Nee, lijkt inderdaad soms meer op een open schotwond dan een lichaamsdeel. Maar hetzelfde met de mannelijke penis, volgens mij vinden zelfs de liefhebbers van de penis dat vaker wel dan niet een lelijk onding.
Officieel of genetisch? Je hebt toch ook falloplastiek? Maar ik wil niet in hetzelfde hoekje als J.K. Rowling gedrukt worden dus geef maar gewoon toe dat het misschien een beetje dubbelop wasquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:48 schreef jogy het volgende:
Nee, lijkt inderdaad soms meer op een open schotwond dan een lichaamsdeel.
Dit is waarschijnlijk één van de meest briljante comment die ik ooit op Fok heb mogen lezen in al die jaren.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:52 schreef matigeuser het volgende:
Je moet geslachtsdelen inderdaad niet gaan vergelijken met zonsondergangen, prachtige groene ogen met een dikke limbal ring of een BMW 850 CSI.
Je bent geil. Althans, als je een fatsoenlijk testosterongehalte hebt en je normaal functioneert en dan zie je een mooie vrouw die haar benen spreidt. Of het er dan esthetisch goed uitziet? Nee. Of het er dan lekker, geil, smakelijk en uitnodigend uitziet? Dacht het wel!
(tenzij de binnenste schaamlippen heel erg groot zijn en er een soort aangereden kalkoen uit bungelt, dan gaat bovenstaand verhaal niet meer op)
Hetzelfde geldt voor een goede stijve lul. Ik ben zelf hetero, maar ik geniet van het aanblik van mijn eigen pik. De kleurencombinatie op de eikel. De potentie die hij uitstraalt. 18 cm pure geilheid en mannelijkheid.
Ze zijn voor elkaar gemaakt, die twee onesthetische doch uiterst interessante objecten van afkeer en lust. En dat allemaal door de juiste context, de potentiële (hihi) mogelijkheden en onze eigen fantasie.
Maar je vindt dus alleen je eigen pik geil, smakelijk en uitnodigend?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:52 schreef matigeuser het volgende:
Je bent geil. Althans, als je een fatsoenlijk testosterongehalte hebt en je normaal functioneert en dan zie je een mooie vrouw die haar benen spreidt. Of het er dan esthetisch goed uitziet? Nee. Of het er dan lekker, geil, smakelijk en uitnodigend uitziet? Dacht het wel!
(...)
Hetzelfde geldt voor een goede stijve lul. Ik ben zelf hetero, maar ik geniet van het aanblik van mijn eigen pik. (...)
Ook onder de dickpics heb je goede en slechtequote:Op zondag 20 juni 2021 21:13 schreef 01100101 het volgende:
Dick pics zien er spuuglelijk uit en ik ken maar weinig vrouwen die er helemaal wild van worden, dus het verbaast me niks dat mannen niet voor dit soort plaatjes te springen staan.
- Vriendelijk verzoek: in subfora met een serieuze insteek geen loze mentoin-posts aub. -quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |