Het mooiste is natuurlijk in een tentquote:Op zondag 20 juni 2021 00:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Heerlijk om in m'n bedje naar te luisteren, ik mis soms wel mijn dakraam, dat klonk nog beter
Geniet er vanquote:Op zondag 20 juni 2021 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu donder en regen.. nog geen stortbui.. maar het gaat lekker.
Ik ga er in mijn bedje naar luisteren en kijken via het dakvenster
Die kunnen best vervelend zijn ja. Even kijken of de bestelling goed doorkomt voor je.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:01 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
O nog 1 verzoekje.
Graag zonder windhoos, leuk om te zien, maar niet boven mijn huis.
Ik hoor net mijn brievenbusquote:Op zondag 20 juni 2021 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kunnen best vervelend zijn ja. Even kijken of de bestelling goed doorkomt voor je.
Jaaah, of in de caravan, of in de voortent slapenquote:Op zondag 20 juni 2021 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk in een tent
Misschien is je buitenlamp kapot?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:20 schreef chufi het volgende:
Hier flikkerde het licht buiten een paar keer
Klappert ie hard? Dan kan die windhoos er toch bijzittenquote:Op zondag 20 juni 2021 01:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor net mijn brievenbus![]()
Dat is een snelle bestelling!
De voortent van een caravan is ook een tent hequote:Op zondag 20 juni 2021 01:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaaah, of in de caravan, of in de voortent slapen
Haha, ja tuurlijk, door jouw post moest ik weer denken aan de zomers dat ik in de voortent sliep, bloedje heet trouwensquote:Op zondag 20 juni 2021 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De voortent van een caravan is ook een tent he
Caravan is ook lekker ja. Die blijven net iets langer staan als het stormt.
Ik had altijd mijn eigen tent naast de caravan. Zo lekkerquote:Op zondag 20 juni 2021 01:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha, ja tuurlijk, door jouw post moest ik weer denken aan de zomers dat ik in de voortent sliep, bloedje heet trouwens![]()
Enkele jaren later mocht ik alleen naar de camping en sliep ik in de caravan
Hij klappert gemiddeldquote:Op zondag 20 juni 2021 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klappert ie hard? Dan kan die windhoos er toch bijzitten
Toch was het een leuke tijd. Onze caravan stond op de route richting was- en plas gebouw, er was altijd wat te zien dusquote:Op zondag 20 juni 2021 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had altijd mijn eigen tent naast de caravan. Zo lekker
En inderdaad, zo debiel heet soms
Was zeker leuk ja. Gewoon een tijd lekker niets.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Toch was het een leuke tijd. Onze caravan stond op de route richting was- en plas gebouw, er was altijd wat te zien dus![]()
Mensen rennend met wcrollen, toilettassen, half uitgespoeld haar omdat het water op was enz
Ja dat laatste was wat minder welquote:Op zondag 20 juni 2021 01:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was zeker leuk ja. Gewoon een tijd lekker niets.
Of lopen met dat toiletding uit de caravaon om te legen
Mogguh.quote:Op zondag 20 juni 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
MOrguh, lekker alles open. Nu maar zien de warmte uit h uis te krijgen
Hey Sol ook al vroeg uit bed geroldquote:
Helleuquote:Op zondag 20 juni 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
MOrguh, lekker alles open. Nu maar zien de warmte uit h uis te krijgen
Morguh Pullup, zit ondertussen al aan mijn 4de bakkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |