Boh boh boh boh boh.quote:
Hij had zijn handen al in de lucht voordat hij uitgedraaid wasquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Altijd mooi om te zien dat ze het zelf al voelen op het moment dat de kogel net vertrekt.
Na 31 jaar, waarbij ik twijfels had over het vorige record.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:10 schreef Aguero het volgende:
Wat een gigantisch wereldrecord van Crouser, wow.
Eindelijkquote:
Als je trials houdt, stuur dan gewoon de mensen die zich plaatsen. Of is Kenia van het Nederlandse schaatssysteem met aanwijsplekken en achterdeurenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
Cheruiyot(tenzij Athletics Kenya ineens weer van gedachten veranderd, wat nooit onmogelijk is)
[ twitter ]
Ligt eraan wat je vooraf zegt natuurlijk. Volgens mij is het in Kenia zo dat de top-2 van de trials zich sowieso plaatst, waarna een keuzecommissie mag bepalen wie de derde plek krijgt. Op zich vind ik dat zelf best een prima systeem, grotendeels rechtstreekse plaatsing en dan nog één plek waar wat meer mogelijk is voor een topper die een kutdag heeft.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je trials houdt, stuur dan gewoon de mensen die zich plaatsen. Of is Kenia van het Nederlandse schaatssysteem met aanwijsplekken en achterdeuren
Dat lijkt me niet onwaarschijnlijk en ook niet onverstandig, mits hij nog een keer vorm laat zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
Cheruiyot(tenzij Athletics Kenya ineens weer van gedachten veranderd, wat nooit onmogelijk is)
[ twitter ]
Oh ja, dat was ik glad vergeten. Conseslusje toch, knuppel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet onwaarschijnlijk en ook niet onverstandig, mits hij nog een keer vorm laat zien.
Ook geen Conseslus, wat niet geheel onverwacht is na zijn optreden in Rome (en alle randzaken).
Op de youtube-stream lijkt Bol te ontbreken?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:41 schreef Max23 het volgende:
Alles live te zien trouwens oo de site van european atletics
Youtube stream is een divisie onder die van Nederland. Je moet echt op de stream van mijn vorige post kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op de youtube-stream lijkt Bol te ontbreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |