SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook een knuffel voor @Lonaa's F
@AnneX, de "allerliefste" is letterlijke vertaling. Ik stond in het begin ook vaak raar te kijken wat voor liefdesverklaringen de heren elkaar gaven bij bijvoorbeeld een verjaardag. Maar sinds een paar jaar is google translate wel wat beter geworden gelukkig.
Met vriendin vanavond alles rondom het ontslag doorgenomen. En er is zo ontzettend veel duidelijk geworden. Denk wel dat ik een besluit heb genomen, moet alleen nog even maandag een vraag stellen aan de OR
Nu even de keuken opruimen en slapen.
We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Blues ik heb je hulp/advies/tips nodig! Ik ga volgende week een dagje naar Utrecht. Heb je tips voor leuke winkeltjes, plekjes om te eten etc? En omdat mijn moeder ook meegaat moet het wel rolstoeltoegankelijk zijn. Ook enig idee waar in het centrum rolstoeltoiletten zijn? Vast op het centraal station wel, maar verder ook nog plaatsen? Ik hoef geen tips voor musea en dergelijke deze keer, mijn moeder wil alleen winkelen. (oh god wat heb ik een hekel aan winkelen) (anderen met tips ook welkom natuurlijk
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:14 schreef Isabeau het volgende:
@:Blues ik heb je hulp/advies/tips nodig! Ik ga volgende week een dagje naar Utrecht. Heb je tips voor leuke winkeltjes, plekjes om te eten etc? En omdat mijn moeder ook meegaat moet het wel rolstoeltoegankelijk zijn. Ook enig idee waar in het centrum rolstoeltoiletten zijn? Vast op het centraal station wel, maar verder ook nog plaatsen? Ik hoef geen tips voor musea en dergelijke deze keer, mijn moeder wil alleen winkelen. (oh god wat heb ik een hekel aan winkelen) (anderen met tips ook welkom natuurlijk
)
Oh jammer van dat winkeltje, klinkt leuk. En airco is alvast een goede tipquote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:35 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik wilde je naar het kruideniersmuseum (geen museum, ouderwetse snoepwinkel) sturen, om nog íets leuke in die dag te stoppen, maar ze zijn dicht tot het najaar![]()
Wordt vast veel te heet voor winkelen. Nieuwe Hoog Catharijne bekijken? Jij om je heen kijken, zij naar de winkels kijken. En airco.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi ik lees overdag vaak iets minder aandachtig (zeker met dit weer, dan werkt m'n hoofd sowieso niet zo goed). En dan lees ik snel over dingen heen. En ik wilde zeggen dat ik t wel goed van je vind om gewoon eens te vragen of er iets achter zit of niet, als je dat gevoel een beetje hebt. Je menu klinkt heerlijk
Sociale wezens en sociale banden en sociale relaties opdoen en versterkenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Mocht je moeder het oude HC kennen is het sowieso leuk om het nieuwe te laten zien. Dat hebben ze echt een heel modern ding van gemaakt.
Ik vind het contrast met de smalle straatjes net erbuiten vooral wel leuk. Loop je van grootse mall zo kleine oude stad in. Heeft wel wat.
Maar agz ik niet winkel weet ik ook nul winkels. Ja dat de markt voor HC is op marktdagen en dat ik nu een verse stroopwafel zou willen....
Fluffy rotquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:56 schreef sigme het volgende:
Horrortulpupdate na de plensbui van gisteravond.
[ afbeelding ]
Ze schudt het af.
40mm is hier gevallen zegt onze regenmeter! Dat is een enórme plens!
Bij mijn man hebben ze al gezegd dat ze niet terug gaan naar fulltime op kantoor werken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:32 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Rondje joggen alweer achter de rug. Ik snap ook niet waarom mensen zo nodige weer helemaal terug willen naar full time werken. Op mijn werk heb ik ingezet op het behoud van 1 of 2 thuiswerkdagen, want die combi bevalt me erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |