Tot morgen kerelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hugo Borst voelde zijn schots bloed uit 1600 opkomen.
Tijd om naar bed te gaan
My name is Robin.quote:
Ik denk een enigszins teleurstellende 4quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Welk cijfer gegeven? @:caland
Darten is geen sport, net als voetbal. Valt wel mooi tussen de TdF en de OS voor de liefhebber.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aan degene die vroeg of er darten is in zomer;
World Matchplay 17-25 juli!
De erfenis van Collinaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Met dank aan de beste scheidsrechter ter wereld.
Lahoz.
@:coco
Vond dat eerlijk gezegd best meevallen van de Schotten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was een best leuk potje, traditioneel kick and rush en het spel lag zelden stil
Behoorlijk aan de prijs. Dat betaal ik zelden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk een enigszins teleurstellende 4
Want heb er 17 euro voor betaald ofzo
Daarom ook direct NOS afgezet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Welke gek nodigt 2 vrouwen uit als analist.. Eentje is al erg genoeg
Kan lastig worden. Ga op vakantie en kom wrsl pas op finaledag weer terug.quote:
Zijn ook prijzen die ik eigenlijk alleen voor Treehouse of Omnipollo neer leg.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Behoorlijk aan de prijs. Dat betaal ik zelden.
Gemis voor het topicquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan lastig worden. Ga op vakantie en kom wrsl pas op finaledag weer terug.
Snap het ook niet echt waarom dat nu bij iedere wedstrijd perse moet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Welke gek nodigt 2 vrouwen uit als analist.. Eentje is al erg genoeg
Geniet ervan, fijne vakantie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens, echt een schande.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezien materiaal en progressie toch wel Southgate...
Wij zijn met de finale net wegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snap ik. Gaat hard anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn ook prijzen die ik eigenlijk alleen voor Treehouse of Omnipollo neer leg.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |