Komt door dit topic.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het maar een rommelige tweede helft
Uiteraard. Niemand heeft tijd om naar de wedstrijd te kijken.quote:
ENGELAND IS EEN VD FAVORIETENquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jemig, dat had de 0-1 moeten zijn
Niet zo gek ver van de Belgische kust. meer in detail ga ik niet omtrent privacy redenen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar woon je ergens in Belgie. Was een serieuze vraag kameraad
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zo gek ver van de Belgische kust. meer in detail ga ik niet omtrent privacy redenen.
Er had hier iemand winst voor Schotland voorspeld en die werd vakkundig de grond in geboord.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Een goal van Schotland zou zo'n genot zijn. Het zit er in.
Plopsaland?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zo gek ver van de Belgische kust. meer in detail ga ik niet omtrent privacy redenen.
Plastic soep genot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom negeer je me post.quote:
Hebben ze daar ook patat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Knokke. Ok duidelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja Gurneyquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Er had hier iemand winst voor Schotland voorspeld en die werd vakkundig de grond in geboord.
Een booreiland?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad, daarbij werd zelfs gezegd dat mocht het uitkomen het alsnog debiel is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Er had hier iemand winst voor Schotland voorspeld en die werd vakkundig de grond in geboord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |