Mwa, jij laat het gewoon lekker een topic worden, houdt van een beetje mannelijk posten. Je modt wel altijd tegen PSV.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan dit niet als een compliment zien
Niet iedereen is dus welkomquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:46 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=DhoBigemJlo
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Kan niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Bar le Duc limoen-munt hier.
Vind er maar wat van.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet iedereen is dus welkom
[ afbeelding ]
Wat zeg je Coco, ik verban die kutbelg even
Koekoek, geef m ervan langs!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zeg je Coco, ik verban die kutbelg even
Deze komt op mijn CVquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, jij laat het gewoon lekker een topic worden, houdt van een beetje mannelijk posten. Je modt wel altijd tegen PSV.
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind er maar wat van.
Verstandig ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, blikbier (stuk praktischer in verband met statiegeld enzo)
Ben niet zo van de mint, maar wel lekker fris.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind er maar wat van.
Zijn vast bij vriendenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig is mijn makker @:neef_wuppie er nog, ben wel een beetje eenzaam zonder @:fetx , @:oriente en @:lenny_leonard
Ik ben er maatquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig is mijn makker @:neef_wuppie er nog, ben wel een beetje eenzaam zonder @:fetx , @:oriente en @:lenny_leonard
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja ik haat Belgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zeg je @:Coco, ik verban die kutbelg even
Als ze toch samen bij elkaar zijn kunnen ze toch gewoon posten?quote:
YOLOquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:03 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Brouwers en Heineken door elkaar. Lekker gek.
Grolsch is ook prima!quote:
fipo wel en pipo niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
pipo mag niet
Vrij willekeurig wel
Waar woon je ergens in Belgie kameraad.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben ziedend op jouw, Belgenhater
Binnenkort kratje bier 40 euro genot. Zweden 2.0 genot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb vandaag van een collega gehoord die een groot probleem heeft dat Westmalle tripel en dubbel zalig is als je het mixt.
Nooit van gehoord.
Over Tripel gesproken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb vandaag van een collega gehoord die een groot probleem heeft dat Westmalle tripel en dubbel zalig is als je het mixt.
Nooit van gehoord.
Lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nooit van gehoord.
www.jellinek.nlquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nooit van gehoord.
Proost maat.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Tripel gesproken.
Ik pak nu een Tripel Karmeliet
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit moet inderdaad een warm bad blijven.
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het voetbalkliekje spant weer samen
VBL is geen warm bad, nee
Dat zijn de eckte!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Tripel gesproken.
Geen idee. Is Stax die met die aardappelneus?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, ik ben er.![]()
Is Suse van Kleef met Dionne Stax al voorbij gekomen?
Dat heeft in alle kranten gestaan ja. Dionne heeft totaal geen smaak.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, ik ben er.![]()
Is Suse van Kleef met Dionne Stax al voorbij gekomen?
Rijke stinkerd. Of was het in de aanbieding?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Tripel gesproken.
Tripel Karmeliet is de beste tripel. Proostquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Tripel gesproken.
Met dit weer wordt dat vanzelf warm.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit moet inderdaad een warm bad blijven.
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:09 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Rijke stinkerd. Of was het in de aanbieding?
Roken, suikertax en alcohol gaan ze aanpakken. GENIETON. Stukje hyperbelasting op genotsproducten genot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:09 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Rijke stinkerd. Of was het in de aanbieding?
Mwoa, Suze heeft ook wel watquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan ja. Dionne heeft totaal geen smaak.
Ken het ook allemaal niet. Wij gooiden er gewoon wat pep en een snuif in.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:10 schreef speknek het volgende:
Dubbels, Tripels, wat is dit 2005? Nog je bed uit komen voor iets anders dan dryhopped amarillo triple NEIPAs.
dryhumped klinkt niet bestquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:10 schreef speknek het volgende:
Dubbels, Tripels, wat is dit 2005? Nog je bed uit komen voor iets anders dan dryhopped amarillo triple NEIPAs.
In het topic?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het maar een rommelige tweede helft
Waar woon je ergens in Belgie. Was een serieuze vraag kameraadquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is je vergeven @:coco maar begrijp me frustratie broeder.
Terwijl ik dit typ zag ik een doelkans van Engeland .
Ruim het topic dan ff opquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het maar een rommelige tweede helft
Ook, maar vooral op het veldquote:
Nakje sos @Calandquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ken het ook allemaal niet. Wij gooiden er gewoon wat pep en een snuif in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |