Oei, dan zwaait er wat als @GGMM dadelijk thuiskomt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke laten we slowchatten
Dan kan @:nattekat voor de schermen weer crew af gaan lopen janken wat hem al een miljoen keer verteld is misschien niet te doen
Zijn nooit thuis joh en anders au pair genotquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze zijn zelf nog een klein kind man.
Zo erg is het allemaal ook weer nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook niet over in. Laat ook maar, het is toch vechten tegen de bierkaai hier.
Je gaat me toch niet vertellen dat die buiten de deur isquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei, dan zwaait er wat als @:GGMM dadelijk thuiskomt.
Dit specifieke geval niet, de algemene tendens wel in mijn ogen. En dat is niet per se waar ik me aan stoor maar ik merk dat er veel gewaardeerde users afhaken. Nou ja, ENG-SCHquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal ook weer niet
Is zeker ook weer iets specifiek Fries?quote:
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is zeker ook weer iets specifiek Fries?
Of ze haken af omdat danny geen reet aan het forum doet. ZOMAAR een optiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit specifieke geval niet, de algemene tendens wel in mijn ogen. En dat is niet per se waar ik me aan stoor maar ik merk dat er veel gewaardeerde users afhaken. Nou ja, ENG-SCH
Ja maar die Ananas lust ik niet. Daarom bestel ik Pizza hawai, zonder ananas.quote:
Hahaha soowwwwwquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke laten we slowchatten
Dan kan @:nattekat voor de schermen weer crew af gaan lopen janken wat hem al een miljoen keer verteld is misschien niet te doen
Dat zijn niet de opgegeven redenen dus dat lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of ze haken af omdat danny geen reet aan het forum doet. ZOMAAR een optie
Dumbfries?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een donker Fries Kamerlid.
Jij lijkt mij een type dat bij de Chinees kip-kerrie schotel gaat bestellen, maar zonder kerrie genot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja maar die Ananas lust ik niet. Daarom bestel ik Pizza hawai, zonder ananas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |