Nu Guardado en Moreno nogquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:22 schreef tompsv18 het volgende:
Davy Propper ook bijna binnen. John is goed bezig.
Ik herinner me van Propper vooral dat het een verschrikkelijk groot talent was die er 9 van de 10 keer totaal geen zin in had. Mooi weer voetballer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:22 schreef tompsv18 het volgende:
Davy Propper ook bijna binnen. John is goed bezig.
lijkt me wel een speler die PSV goed kan gebruiken al heeft hij dit kalenderjaar bijna niets gespeeldquote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik herinner me van Propper vooral dat het een verschrikkelijk groot talent was die er 9 van de 10 keer totaal geen zin in had. Mooi weer voetballer.
Ik vind bovendien dat met de recente aankopen de gemiddelde leeftijd wel echt omhoog knalt. Lijkt een beetje een Advocaatje. Alles zetten op een kampioenschap komend jaar.
Qua type zeker. Maar dan wel met een totaal andere instelling als in zijn laatste seizoen bij PSV.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me wel een speler die PSV goed kan gebruiken al heeft hij dit kalenderjaar bijna niets gespeeld
Traoré heeft volgens mij niet eens gespeeld in de CL. 20 miljoen vind ik alweer wat anders, maar voor 15 miljoen Dumfries laten gaan is gewoon de doodsteek aan je sportieve ambities hoor. Helemaal als je concurrent de Ekkelenkampjes en Traoretjes van deze wereld voor 10 miljoen kan slijten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax en PSV vergelijken met transferopbrengsten is niet reëel. Ajax speelt vrijwel jaarlijks Champions League en heeft op die manier z’n spelers in de best betaalde etalage. Daarnaast heeft Ajax de liquide middelen om nee te zeggen tegen een bod van 20 miljoen Euro. Als er een bod van 20 miljoen komt voor Dumfries, kun je wel de grote stoere jongen uithangen door nee te zeggen, maar scheurt hij z’n knieband af, dan heeft PSV een probleem. Ook als je Dumfries z’n droomtransfer ontneemt, dan loopt ie straks transfervrij de deur uit.
Als PSV iets heeft gedaan de laatste jaren, dan is het kapitaalvernietiging.
Dumfries speelt een kutseizoen, en vervolgens twee goede wedstrijden op het EK. Als hij volgend seizoen nog een PSV shirt draagt, dan voorspel ik alvast weer een kutseizoen van zijn kant.
Dus nee zeggen tegen 20 miljoen?
Strik erom en laten gaan.
'Omhoog knalt'. van Ginkel is transfervrij, Pröpper kost inderdaad een x-bedrag. van Ginkel is 28, Pröpper is 29. Mwene is zelfs nog maar 27. Als er iets duidelijk is geworden dan is het wel dat PSV behoefte heeft aan ervaring. Ik denk ook niet dat de carriere van Ihattaren zo'n vrije val had doorgemaakt als mensen als Guardado en Moreno nog aanwezig zouden zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik herinner me van Propper vooral dat het een verschrikkelijk groot talent was die er 9 van de 10 keer totaal geen zin in had. Mooi weer voetballer.
Ik vind bovendien dat met de recente aankopen de gemiddelde leeftijd wel echt omhoog knalt. Lijkt een beetje een Advocaatje. Alles zetten op een kampioenschap komend jaar.
Wat ervaring konden ze wel gebruiken. Vind dit wel prima, maar nu ook wel weer genoeg met ervaren spelers.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gedrag van Mo met Guardado in de selectie. Dat had ik willen zienquote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:54 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de carriere van Ihattaren zo'n vrije val had doorgemaakt als mensen als Guardado en Moreno nog aanwezig zouden zijn.
Wat een loze aanname, dat joch doet wat hij zelf wilt en heeft laten zien “andere dingen” belangrijker te vinden dan voetbal.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:54 schreef Berend86 het volgende:
[..]
'Omhoog knalt'. van Ginkel is transfervrij, Pröpper kost inderdaad een x-bedrag. van Ginkel is 28, Pröpper is 29. Mwene is zelfs nog maar 27. Als er iets duidelijk is geworden dan is het wel dat PSV behoefte heeft aan ervaring. Ik denk ook niet dat de carriere van Ihattaren zo'n vrije val had doorgemaakt als mensen als Guardado en Moreno nog aanwezig zouden zijn.
Als je voor een miljoen of 6 deze 3 spelers binnen kunt hengelen dan sla je gewoon een goede slag volgens mij.
Dat geloof je toch zelf niet hč? Echte leiders in zo’n elftal als Guardado accepteren dat écht niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een loze aanname, dat joch doet wat hij zelf wilt en heeft laten zien “andere dingen” belangrijker te vinden dan voetbal.
Zoveelste Marokkaanse talentje dat stilvalt in z’n ontwikkeling. Daar had een Moreno of Guardado niks aan kunnen veranderen.
Dumfries aan z’n contract houden waardoor hij transfervrij de deur uitloopt, DAT is de doodsteek.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:49 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Traoré heeft volgens mij niet eens gespeeld in de CL. 20 miljoen vind ik alweer wat anders, maar voor 15 miljoen Dumfries laten gaan is gewoon de doodsteek aan je sportieve ambities hoor. Helemaal als je concurrent de Ekkelenkampjes en Traoretjes van deze wereld voor 10 miljoen kan slijten.
wel eens hoor, alles wat je meer pakt dan 15 is gewoon bonusquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dumfries aan z’n contract houden waardoor hij transfervrij de deur uitloopt, DAT is de doodsteek.
Nogmaals PSV heeft niet de liquide middelen om tegen een bod van 15-20 miljoen nee te zeggen. Zeg je namelijk nee, en Dumfries draait weer zo’n kutseizoen, dan mag je in je handjes knijpen als je er nog 10 miljoen voor weet te vangen. Nog meer kapitaalvernietiging dus.
Dus je kunt wel blijven vergelijken met Ajaxspelers, maar bij Ajax hebben ze een paar honderd miljoen op de bank staan. 15-20 Miljoen is een smak geld voor een back die blind is de dozen nog om z’n voetbalschoenen heeft zitten en vooral heel hard kan rennen.
Dus Guardado zal het niet accepteren, en dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet hč? Echte leiders in zo’n elftal als Guardado accepteren dat écht niet.
Man, nu doe je hem toch wel flink tekort hoor. Dat hij bij zoveel doelpunten betrokken is en ze ook zelf maakt is niet omdat hij alleen kan rennen en geen techniek zou hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dumfries aan z’n contract houden waardoor hij transfervrij de deur uitloopt, DAT is de doodsteek.
Nogmaals PSV heeft niet de liquide middelen om tegen een bod van 15-20 miljoen nee te zeggen. Zeg je namelijk nee, en Dumfries draait weer zo’n kutseizoen, dan mag je in je handjes knijpen als je er nog 10 miljoen voor weet te vangen. Nog meer kapitaalvernietiging dus.
Dus je kunt wel blijven vergelijken met Ajaxspelers, maar bij Ajax hebben ze een paar honderd miljoen op de bank staan. 15-20 Miljoen is een smak geld voor een back die blind is de dozen nog om z’n voetbalschoenen heeft zitten en vooral heel hard kan rennen.
Nee, op basis van het afgelopen seizoen doe ik hem zeker niet te kort.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, nu doe je hem toch wel flink tekort hoor. Dat hij bij zoveel doelpunten betrokken is en ze ook zelf maakt is niet omdat hij alleen kan rennen en geen techniek zou hebben.
Wat prijs betreft, alles onder de 15 miljoen zou ik matig vinden na zijn optredens in de eerste twee wedstrijden.
2 goals en 6 assists in 30 wedstrijden in 2020-2021 voor PSV. Waarmee hij overigens ongeveer even effectief was als het jaar daarvoor. (7 goals en 2 assists in 25 wedstrijden).quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, op basis van het afgelopen seizoen doe ik hem zeker niet te kort.
Bij hoeveel doelpunten was hij het afgelopen seizoen betrokken, maar dat lag natuurlijk aan de speelwijze van Schmidt? Ook bij het vaak vervloekte 4-2-2-2 zou er ruimte te over moeten zijn voor Dumfries.
Het seizoen daarvoor 4 goals en 7 assists, dus een dalende lijn. Daarnaast heeft hij enorm veel pogingen nodig om een keer een fatsoenlijke voorzet te geven, lijdt vaak balverlies omdat hij zich vastloopt, staat hij vaak erg hoog, en heeft hij lang niet altijd overzicht. Laten we reëel zijn, hij heeft een matig seizoen achter de rug.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2 goals en 6 assists in 30 wedstrijden in 2020-2021 voor PSV. Waarmee hij overigens ongeveer even effectief was als het jaar daarvoor. (7 goals en 2 assists in 25 wedstrijden).
Dat ga ik niet ontkennen. Ik gaf slechts antwoord op je vraag over de betrokkenheid bij goals.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het seizoen daarvoor 4 goals en 7 assists, dus een dalende lijn. Daarnaast heeft hij enorm veel pogingen nodig om een keer een fatsoenlijke voorzet te geven, lijdt vaak balverlies omdat hij zich vastloopt, staat hij vaak erg hoog, en heeft hij lang niet altijd overzicht. Laten we reëel zijn, hij heeft een matig seizoen achter de rug.
Eens hoor. Als je 15 miljoen voor hem kan krijgen dan mag je de handjes dichtknijpen. We moeten nu na die 2 prima wedstrijden voor Oranje niet ineens doen alsof Denzel weet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het seizoen daarvoor 4 goals en 7 assists, dus een dalende lijn. Daarnaast heeft hij enorm veel pogingen nodig om een keer een fatsoenlijke voorzet te geven, lijdt vaak balverlies omdat hij zich vastloopt, staat hij vaak erg hoog, en heeft hij lang niet altijd overzicht. Laten we reëel zijn, hij heeft een matig seizoen achter de rug.
En als hij in de 8e finale over zijn eigen poten struikelt en daar een goal uitkomt, wil niemand hem meer hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
15 miljoen was de prijs voor het EK. Nu door de hype kun je wat meer vragen en moet je gewoon geen genoegen nemen met minder dan 20 miljoen. Zo werkt dat gewoon. Als je op dit podium schittert, dan schiet de prijs omhoog.
Jawel, de hype is er nu al met 2 goals als rechtsback. Die levert sowieso meer op dan voor het EK, als John tenminste alles eruit probeert te halen en niet genoegen neemt een 'faire' prijs waar ik Elfrink alweer over zie schrijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En als hij in de 8e finale over zijn eigen poten struikelt en daar een goal uitkomt, wil niemand hem meer hebben.
2 poulewedstrijden in de slechtste poule van het hele toernooi en de polonaise is al ingezetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
15 miljoen was de prijs voor het EK. Nu door de hype kun je wat meer vragen en moet je gewoon geen genoegen nemen met minder dan 20 miljoen. Zo werkt dat gewoon. Als je op dit podium schittert, dan schiet de prijs omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |