quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit te genieten van de beste batch Gin die ik ooit gestookt heb
Ja dat jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ze alleen openen door op de tekst onderaan te tikken, als ik op het plaatje klik krijg ik een leeg schermpje.
Gestookte onbekende drank zuipen van roma zigeuners en helemaal de weg kwijt zijnquote:
En een week niet kunnen zitten zekerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gestookte onbekende drank zuipen van roma zigeuners en helemaal de weg kwijt zijn![]()
![]()
Dat niet maar ging wel koquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een week niet kunnen zitten zeker
Dat maakt niet uit, jij mag de organisatie doenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit de winkel?
Ik ben namelijk slecht in bewaren...
Behalve rotzooi in huis dan
Ai.. ik weet niet of de tere 40+ zieltjes dat nog aan kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, jij mag de organisatie doen
Tere zieltjes? Wie dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai.. ik weet niet of de tere 40+ zieltjes dat nog aan kunnen
Pfffff, er zit hier een hoop drank & drugs- ervaring, waar je u tegen zegt, hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
A Gin night it will bequote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Pfffff, er zit hier een hoop drank & drugs- ervaring, waar je u tegen zegt, hoor!
Mijn ervaring mag je tutoyeren hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Pfffff, er zit hier een hoop drank & drugs- ervaring, waar je u tegen zegt, hoor!
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |