De hele entertainment en horeca sector is nog compleet abnormaal eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True.
Ik ben blij dat mondkapjes op veel plekken verdwijnen. En dan realiseer ik me hoeveel er nog helemaal niet normaal is.
Hoofdzakelijk door die 1,5 meter...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:52 schreef Ronald het volgende:
[..]
De hele entertainment en horeca sector is nog compleet abnormaal eigenlijk
Tussen neus en lippen, meldde Rutte dat ook bedrijven kunnen kiezen om gebruik te gaan maken van de checkapp en dus impliciet daarmee kunnen controleren of hun "bezoekers" voldoende "veilig" zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:17 schreef chratnox het volgende:
Mogen bedrijven ook om negatieve tests gaan vragen eigenlijk?
En die we dus inderdaad de hele zomer gaan houden.quote:
Op afstand blijven van je medemensen zou vanzelfsprekend moeten zijn, ze kunnen weten dat normale mensen daar niet van gediend zijn? Of hebben al die personen die geen afstand houden van medemensen nooit onderwijs gehad?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kan iemand er ook op aanspreken. Of een stap opzij zetten.
Klopt, maar vergeet ook niet de toegangstesten.quote:
Dat is er wel, het is alleen nog niet vandaag.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet ook niet de toegangstesten.
Ongelooflijk eigenlijk, dat er nòg geen einde aan de tunnel is.
We zijn er bijna maar nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is er wel, het is alleen nog niet vandaag.
Zoiets, ja. Als de meest ingrijpende maatregelen al weg zijn dan zijn we aardig op de weg terug naar normaal.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
We zijn er bijna maar nog niet helemaal.
Het kan als business ook concurrerend uitwerken ... restaurants die testen eisen en anderen die klanten vragen om (maar niet verplichten) tot registratie. Het hele gebeuren hangt als opgespoten drijfzand aan elkaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Testen gaat toch niet gebeuren, als restaurant wil je niet bekend komen te staan als lastig en dusdanig flink wat klanten en omzet verliezen bovenop vorig jaar.
Ik was positief dat het dat het ergens eind augustus helemaal klaar zou zijn, maar begin weer pessimistischer te worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is er wel, het is alleen nog niet vandaag.
Onderwijs.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:52 schreef Ronald het volgende:
[..]
De hele entertainment en horeca sector is nog compleet abnormaal eigenlijk
Dit was al aangekondigd dus waarom maak jij je daar nu zo druk om? Men pakt het gewoon eindelijk eens verstandig aan, versoepeld vroeger en houdt toch een slag om de arm mocht het fout lopen, zie het VK ter illustratie. Die zitten met een hogere vaccinatie graad alweer aan 10K nieuwe gevallen per dag nu,quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:07 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik was positief dat het dat het ergens eind augustus helemaal klaar zou zijn, maar begin weer pessimistischer te worden.
Met vertikt het gewoon om die 1,5m regel af te schaffen.
Alles went, zelfs het Griekse alfabet. Het was ook niet angstaanjagend maar staat wel als stok achter de deur waar ik weer voor vrees dat het wordt aangegrepen om (straks) weer met maatregelen te gaan meppen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond dat wat ze meldden over de delta variant helemaal niet angstaanjagend was.
Op een gegeven moment blijft daar ook niets anders van over dan een regel die in de praktijk niet wordt nageleefd maar vooral horeca, evenementen, etc dwarszit omdat die relatief eenvoudig aan banden zijn te leggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:07 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik was positief dat het dat het ergens eind augustus helemaal klaar zou zijn, maar begin weer pessimistischer te worden.
Als dat het enige is. Kijk eens naar wat er nu in 1 klap versoepeld wordt man. Die 1.5mtr gaat er ergens in augustus wel af joh. Komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:07 schreef Ronald het volgende:
[..]
Niet om weer maatregelen in te stelen als dat niet nodig is, maar het is denk ik we verstandig om zo’n variant in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Alles went, zelfs het Griekse alfabet. Het was ook niet angstaanjagend maar staat wel als stok achter de deur waar ik weer voor vrees dat het wordt aangegrepen om (straks) weer met maatregelen te gaan meppen.
Hou op hoor, er schijnt echt een groot licht verderop. We zijn gewoon voorzichtig maar eigelijk mag alles weer. Het virus is er nog, maar we zijn echt lekker bezig en er wordt echt goed en snel versoepelt. Is het weer niet goed?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet ook niet de toegangstesten.
Ongelooflijk eigenlijk, dat er nòg geen einde aan de tunnel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |