SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
behalve in OV; en er zullen wel meer uitzonderingen komenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:22 schreef Karzai het volgende:
Maar De Jonge komt goed nieuws brengen straks, de mondkapjes mogen eindelijk af
Duurt ook nog maar een maandje denk ik dan is dat ook voorbij, het OMT had al zijn twijfels over het nut van niet medische mondkapjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve in OV; en er zullen wel meer uitzonderingen komen
het nut is er wel; mits gewoon juist gebruikt..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Duurt ook nog maar een maandje denk ik dan is dat ook voorbij, het OMT had al zijn twijfels over het nut van niet medische mondkapjes
nne, het is gewoon aanpassen, als het straks misschien toch weer zo wordt, dan passen we ons ook gewoon weer aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het nut is er wel; mits gewoon juist gebruikt..
maar goed.. we merken wel waar het naartoe gaat.. ik denk dat ze te hard gaan..
In oktober gaan we gewoon weer alles plat gooien omdat variant E,F en G resistent zijn tegen de vaccinaties en de besmettingen weer richting de 10k per dag gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zo de opnames lopen toch hard achteruit?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
Denk dat het volk dat niet meer piktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
In oktober gaan we gewoon weer alles plat gooien omdat variant E,F en G resistent zijn tegen de vaccinaties en de besmettingen weer richting de 10k per dag gaan
En dan? Gaat iedereen het negeren tot de lijken in de straat liggen en klagen dat er niks aan gedaan is?quote:
dat denk ik niet, nu is al 30% er niet mee eens, dat wordt nog hogerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan? Gaat iedereen het negeren tot de lijken in de straat liggen en klagen dat er niks aan gedaan is?
85% van het volk zegt gewoon ja en amen en gaat zich er aan houden.
Dat ze het er niet mee eens zijn wil niet zeggen dat ze zich er niet aan gaan houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat denk ik niet, nu is al 30% er niet mee eens, dat wordt nog hoger
mwaoh ik merk toch wel meer opstandigheid, feestjes overal in het landquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ze het er niet mee eens zijn wil niet zeggen dat ze zich er niet aan gaan houden.
Vorig jaar na de versoepelingen en toen het weer strenger moest werd er ook geroepen dat het volk het niet zou pikken en dat er opstand zou komen.
Nou whoop whoop een paar demonstraties en dat was het. Wat een opstand
In bepaalde wijken, die wijken waar ze ook zovaak ziek worden, is die mondkap allang afgeschaft, het is allemaal wel leuk hoor, maar in NL kunnen ze het toch niet handhaven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwaoh ik merk toch wel meer opstandigheid, feestjes overal in het land
Hier was gister nog een groot scherm in de binnentuin met zeker 50 gasten
Daarom is een vriezer ook handig, ik pak zo meteen wat hindoestaanse kip kerrie met aardappel en kouseband, uit de vriezer, magnetron in en ram ik in een pistoletje.quote:
Ook zo, daarom maar broodje döner besteldquote:
Naar de snackbar dan.quote:
Heb je nog wat leuks gekocht?quote:
Daar heb ik nog lasagne en hutspot liggen. Misschien morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Daarom is een vriezer ook handig, ik pak zo meteen wat hindoestaanse kip kerrie met aardappel en kouseband, uit de vriezer, magnetron in en ram ik in een pistoletje.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Naar de snackbar dan.
[..]
Heb je nog wat leuks gekocht?
Nice.quote:
Liggen de zeeën nog hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb deze week wat oude zeekaarten (18e/19e eeuw) op de kop weten te tikken voor weinig.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit nu in de trein en daar is airco. 😍
Hetquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De zeeen wel. de kusten wellicht niet
Daarmee willen ze vaccins uitdelen aan mensen in achterstandswijken enzo. De spuitbus.quote:
oooooooh ja, maar wel een probleem dat die mensen zich niet willen laten vaccinerenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarmee willen ze vaccins uitdelen aan mensen in achterstandswijken enzo. De spuitbus.
Hier vanmiddag rond 16.00 uur werd het heel eventjes donker en ongeveer 1,5e minuut wat dikke druppels en daarna weer alleen maar zonquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:56 schreef dud0r het volgende:
ik hoorde druppels! ik denk ja regen!
zijn het ffs 3 druppels
ja schiet echt niet op zoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier vanmiddag rond 16.00 uur werd het heel eventjes donker en ongeveer 1,5e minuut wat dikke druppels en daarna weer alleen maar zon
welke smaak?quote:
Aardbeiquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
welke smaak?
Ik had een mango ananas milkshake vanavond
ook lekkerquote:
de zon schijnt hier weer hard.. :/quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Regendans aan het doen [ afbeelding ]
Vannacht heeft het geloof ik wel even goed geregend hierquote:
dat viel hier ook wel tegen helaasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vannacht heeft het geloof ik wel even goed geregend hier
https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;y=52.0187;x=5.4733;z=10;d=2;dl=2;dc=0;quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga bijna dood van de hitte hier, lijkt er ook niet op dat het gaat regenen of onweren in Utrecht
Kut..ik hou zo van onweerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;y=52.0187;x=5.4733;z=10;d=2;dl=2;dc=0;
Ziet er inderdaad niet naar uit
20 minuten van utrecht vandaan begint het nu te regenenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga bijna dood van de hitte hier, lijkt er ook niet op dat het gaat regenen of onweren in Utrecht
Hmmmm...da's best ver weg nogquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
20 minuten van utrecht vandaan begint het nu te regenen
Lijkt ook allemaal pas boven de rivieren te ontstaan terwijl ze juist waarschuwden voor het zuidwestenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:14 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)aprik-inplannen.html even goed nieuws voor de buhne voor het weekend...
ik stuur het door jouw kant op als het hier klaar isquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt ook allemaal pas boven de rivieren te ontstaan terwijl ze juist waarschuwden voor het zuidwesten
Ik zit boven de rivieren maar niks hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt ook allemaal pas boven de rivieren te ontstaan terwijl ze juist waarschuwden voor het zuidwesten
Kon dat maar ! Een flinke hoosbui met bliksem en onweer to the max !quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik stuur het door jouw kant op als het hier klaar is
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:13 schreef koffief1lter het volgende:
Pfff was pittig warm in Amsterdam vandaag. Nog een flinke plens bui op m'n kop onderweg naar de garage. Maar was gezellig, daar gaat het om.
Nee maar een paar mooie lichtflitsen is wel leukquote:
Leukquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:19 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ge-date, dus vooral veel gepraat en gelachen.
welke kant van utrecht moet het op? dan weet ik welke kant ik op moet mikkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kon dat maar ! Een flinke hoosbui met bliksem en onweer to the max !
Utrecht zuidquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
welke kant van utrecht moet het op? dan weet ik welke kant ik op moet mikken
Zeker, alleen had ik niet meer dan vriendschappelijk gevoelens en zij ook niet. Meteen maar netjes aangegeven f2f, vind ik wel fijner afsluiten.quote:
oke, het gaat nu goed los hier dus daarna stuur ik het doorquote:
Oh nice! Wou dat het hier ook echt losging, beetje apocalyptisch weer heb ik wel zin inquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke, het gaat nu goed los hier dus daarna stuur ik het door
graag gedaanquote:
quote:
ja gaat hier nu iets minderquote:
Zit al klaar !!!quote:
Het is hier ook niet je van hetquote:
alweer afgelopen hierquote:
Ja ! Kill 'm all!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Let's kick some stiff English butt
Hier is het ook weer afgelopen !quote:
toch niet goed genoeg doorgestuurd.quote:
Lag niet aan jou, de weergoden hadden geen zin om mee te werkenquote:
zonde weer zegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lag niet aan jou, de weergoden hadden geen zin om mee te werken
Ja kut! Had zin in noodweer, maar ja, misschien zondag ofzoquote:
En iedereen hoopt dat Schotland wint (ik ook), maar het zal wel weer 4-1 voor Engeland worden ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ugh, ik haat de Engelsen...was ook niet onder de indruk van het zingen van het Schotse elftal
Ik hoop ZO dat Schotland wint, qua weersomstandigheden zou het moeten kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En iedereen hoopt dat Schotland wint (ik ook), maar het zal wel weer 4-1 voor Engeland worden ofzo
Prima bikiniquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Inclusief goede foto met bikini voor @:uitstraling
https://m.noordhollandsda(...)e&utm_medium=organic
Was maar matig ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ugh, ik haat de Engelsen...was ook niet onder de indruk van het zingen van het Schotse elftal
Ja vielen ook te laat in dus àls ze al meezongen was het niet eens op de maatquote:
Voetbal is oorlog, helemaal tussen de Schotten en de engelsen.quote:
Zou heel bijzonder zijn als allebei de teams met 11 man de wedstrijd volbrengenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog, helemaal tussen de Schotten en de engelsen.
Ik denk dat er wel een Schot weggestuurd gaat worden, die scheids lijkt ook niet echt chillquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou heel bijzonder zijn als allebei de teams met 11 man de wedstrijd volbrengen![]()
Pas na een paar pintjes gaan ze beetje vechten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een Schot weggestuurd gaat worden, die scheids lijkt ook niet echt chill![]()
Hier nog 21 graden buiten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Boven de 25 nog hier.
goed planquote:
Hoe kun je zo laat gaan slapen en dan alsnog "vroeg" opstaan? Ik zou eruit zien en voelen of ik onder een bus gelegen heb.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen vroeg mijn eerste prik. Dus nu maar slapen
En je vragenlijst en de bevestigingsmail geloof ik ook aankunnen tonen. Lekker vroeg prikje wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 06:58 schreef Karzai het volgende:
zo naar de priklocatie, even kijken ik moet een ingevulde gezondheidsverklaring hebben. Die heb ik online ingevuld
Ok, thanks. Ga even zoeken of ik dat boekje zelf nog heb anders vraag ik hem wel aan. 2Juli pas de 1e prik.quote:
Je moet toch een kwartier wachten? Ik moet zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:20 schreef Karzai het volgende:
Als schapen naar de slachtbank, ik heb em. Ben em gelijk gesmeerd
Die moet je zelf bestellen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:11 schreef koffief1lter het volgende:
Zeker waar, en niet zo bloody hot als gisteren en eerder deze week.
Krijg je nu wel of niet zo'n geel vaccinatie boekje na je prik? Zo een zelfde als je naar het oosten gaat Jakarta/Bali/etc.
Niemand die er op let of je echt een kwartier blijft zitten. Ik ben na 10 minuten ook weggegaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet toch een kwartier wachten? Ik moet zo.
wordt niet op gelet, ik kon gewoon naar buiten lopenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet toch een kwartier wachten? Ik moet zo.
Ik dacht bij je haar.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Dit weer past beter bij mijn tint en IQ
Idem.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Dit weer past beter bij mijn tint en IQ
gaat helemaal heel rap, je voelt bijna nietsquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ok. Vind het wel een beetje spannend toch.
Is dat die vragenlijst?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat helemaal heel rap, je voelt bijna niets
Moest nog wel ook de gezondsverklaring op papier invullen
Ik kreeg een papieren formulier bij mijn briefquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, maar die liggen daar ook, ik heb geen printer
Dacht dat die bij je uitnodiging in de envelop zat? Maar als ik toch moet wachten kan ik het net zo goed daar doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, maar die liggen daar ook, ik heb geen printer
oh dat zou kunnen, was ik vergetenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg een papieren formulier bij mijn brief
Maar dan leg je het toch op tafel als je weet dat je die dan heen moet..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
korsakov light, is bijna een maand geleden dat ik die brief kreeg
nee liggen daar ookquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan leg je het toch op tafel als je weet dat je die dan heen moet..
Maar het was dus geen ramp, dat het niet bij je had?
Met de PostNL app weet ik wel wat er binnenkort. Dat scheelt best veel, dan kan het op een stapel waar ik nog iets mee moet doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:03 schreef Karzai het volgende:
Doe bijna alles digitaal, papieren post komt op een stapel en dat vergeet ik
Weet je al wat je ongeveer wil hebben? En zit je nog op kratjes bier thuis?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:03 schreef koffief1lter het volgende:
Vandaag naar de meubelboulevard, banken en eettafels bekijken. Nieuw huis dus nieuwe meubels moesten er wel van komen.
Dat is altijd wel leuk, om nieuwe meubels uit te zoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:03 schreef koffief1lter het volgende:
Vandaag naar de meubelboulevard, banken en eettafels bekijken. Nieuw huis dus nieuwe meubels moesten er wel van komen.
Zelfs dan vinden mensen het nog moeilijk om naar balie 12 te lopen als iemand dat 5 seconden geleden verteld heeft.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
Die hele inentingskermis uiteraard is wel idiot proof gemaakt, Einstein kan net zo goed besmettelijk zijn of ziek worden als Henkie van de postkamer.
Er zit ook iemand mee te kijken, bij de echte stommies spuiten ze wat extra hersencellen mee in.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan vinden mensen het nog moeilijk om naar balie 12 te lopen als iemand dat 5 seconden geleden verteld heeft.
De mensen die dat ontwerpen moeten rekening houden met het ergste.
Altijd wel redelijk een idee wat ik wil en mooi vindt. Een goede chill bank die redelijk diep is zodat ik er normaal op kan zitten is wel een vereiste.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je al wat je ongeveer wil hebben? En zit je nog op kratjes bier thuis?
Lekker dreich weertje hier.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Bij jullie ook veel regen en onweer?
Hier droog maar wel bewolkt, hopen dat de zon er nog door komtquote:
Ik heb ooit zo ongeveer de helft van mijn inboedel overgehouden. Toen moest ik ineens wat dingen gaan kopen. Geen bed hebben was niet zo fijn thuiskomen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:13 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Altijd wel redelijk een idee wat ik wil en mooi vindt. Een goede chill bank die redelijk diep is zodat ik er normaal op kan zitten is wel een vereiste.
Haha, nee zo erg is het niet gesteld. De inboedel bijna 1:1 oververhuist en dan zo langzamerhand meubels vervangen leek mij wel een slimme optie. Dan zit je niet zonder en scheelt weer druk om iets te "moeten" kopen.
Je hebt je carrière als weer-bitter gemist.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Zuidoosten meeste zon
Het blijft vandaag op de meeste plaatsen droog, daarbij zijn eerst veel wolken te zien, maar vanmiddag breekt op steeds meer plaatsen de zon door. In het oosten en zuidoosten schijnt de zon het langst en daar wordt het 27 graden. Op Texel wordt het ongeveer 19 graden. Later vanavond en komende nacht trekt een gebied met stevige regenval en windstoten van Zeeland naar Groningen. Zondag overdag is er wederom een mix van wolken en zon. In het oosten is kans op een bui. Het wordt 20 tot lokaal 27 graden.
Het is droog nuquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Bij jullie ook veel regen en onweer?
neequote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:24 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Je hebt je carrière als weer-bitter gemist.
Had blondie nu nog zin in golf?
Van mij mag het zo wel een dagje blijven, fuck de zon.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier droog maar wel bewolkt, hopen dat de zon er nog door komt
Gisteren best veel regen gevallen en wat onweer
Jaa, dan is het even een dagje minder warm..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mij mag het zo wel een dagje blijven, fuck de zon.
Denk dat hij een beetje moe is straks.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
ik heb hem 1500 voorgesteld. nog geen reactie. Droomde dat het niet door ging dus zal het oo wel niet :p
Ga je naar de SS Rotterdam om wat te drinken? Heb je toch nog een bootje.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
ik heb hem 1500 voorgesteld. nog geen reactie. Droomde dat het niet door ging dus zal het oo wel niet :p
Ahh dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
Echt heel enthousiast en spontaan en lief en leuk en kwekkwek komt ie niet over.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
eerst maar zien of deze hoogvlieger nog reageert
hij heeft wel paar keer gezegd dat hij mij graag wilde zien maar als het op er aan komt dan gaat het moeizaam dus heb er niet heel veel zin in eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt heel enthousiast en spontaan en lief en leuk en kwekkwek komt ie niet over.
Ja (heel erg) graag of niet toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft wel paar keer gezegd dat hij mij graag wilde zien maar als het op er aan komt dan gaat het moeizaam dus heb er niet heel veel zin in eigenlijk
Overgehouden als in dat je dat nog miste begrijp ik. Een bed zou wel mijn eerste noodzakelijk meubel zijn. Zelfs met bed slaap ik niet meer dan 5,5/6 uur per dag deze week. Moet je na gaan zonder bed te zitten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo ongeveer de helft van mijn inboedel overgehouden. Toen moest ik ineens wat dingen gaan kopen. Geen bed hebben was niet zo fijn thuiskomen bijvoorbeeld.
Typisch gevalletje bindingsangst?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft wel paar keer gezegd dat hij mij graag wilde zien maar als het op er aan komt dan gaat het moeizaam dus heb er niet heel veel zin in eigenlijk
Heb je vanmiddag zin om bootjes te kijken?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:35 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Typisch gevalletje bindingsangst?
'3 slagen'(kansen) is bij mij altijd uit.
zoiets dacht ik al want hij blijft wel appen. en vaak als ik niet gelijk reageer stuurt hij na een half uur ofzo weer een bericht met een vraag.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:35 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Typisch gevalletje bindingsangst?
'3 slagen'(kansen) is bij mij altijd uit.
De helft van de spullen was ongeveer weg. Zonde bed was het een nachtje op de bank en de dag erna snel bed kopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:33 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Overgehouden als in dat je dat nog miste begrijp ik. Een bed zou wel mijn eerste noodzakelijk meubel zijn. Zelfs met bed slaap ik niet meer dan 5,5/6 uur per dag deze week. Moet je na gaan zonder bed te zitten.
Het BNMI is wakker.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Zuidoosten meeste zon
Het blijft vandaag op de meeste plaatsen droog, daarbij zijn eerst veel wolken te zien, maar vanmiddag breekt op steeds meer plaatsen de zon door. In het oosten en zuidoosten schijnt de zon het langst en daar wordt het 27 graden. Op Texel wordt het ongeveer 19 graden. Later vanavond en komende nacht trekt een gebied met stevige regenval en windstoten van Zeeland naar Groningen. Zondag overdag is er wederom een mix van wolken en zon. In het oosten is kans op een bui. Het wordt 20 tot lokaal 27 graden.
Ik heb zo wel eens een nachtje op de vloer geslapen, was gebroken maar wel gelukkigquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De helft van de spullen was ongeveer weg. Zonde bed was het een nachtje op de bank en de dag erna snel bed kopen.
Het is wel een heel lieve jongen hoor. Komt straks met een verhaal dat zijn moeder ziek is en hij daarvoor moet zorgen; of dat hij net een kat uit een boom gered heeft en daardoor niet af kan spreken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al want hij blijft wel appen. en vaak als ik niet gelijk reageer stuurt hij na een half uur ofzo weer een bericht met een vraag.
maar ga dit niet 3 keer proberen
Ik moest hier wel om lachen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag zin om bootjes te kijken?
oh daar trap ik niet inquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel een heel lieve jongen hoor. Komt straks met een verhaal dat zijn moeder ziek is en hij daarvoor moet zorgen; of dat hij net een kat uit een boom gered heeft en daardoor niet af kan spreken.
Ik heb het voordeel dat ik praktisch overal op kan slapen, maar op een harde vloer is meestal niet zo'n succesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo wel eens een nachtje op de vloer geslapen, was gebroken maar wel gelukkig
oh, ja gisteren wel een kwartier tot twintig minuten regen en onweer gehadquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook, maar bedoelde eigenlijk gisteren
https://www.bol.com/nl/p/(...)4_40.52.ProductTitlequote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar trap ik niet inAls het vandaag weer moeilijk moeilijk is kap ik er mee
Jezus nou, als een eerste date al zo’n drama is, moet je je voorstellen hoe de rest van je leven eruit gaat zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt heel enthousiast en spontaan en lief en leuk en kwekkwek komt ie niet over.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)4_40.52.ProductTitle
Zo zie ik het ook. Maar het is een lieve jongen Buda.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus nou, als een eerste date al zo’n drama is, moet je je voorstellen hoe de rest van je leven eruit gaat zien.
Was zo blij dat ik van dat wijf af was dat ik toch wel met een gelukzalige glimlach heb liggen creperen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik praktisch overal op kan slapen, maar op een harde vloer is meestal niet zo'n succes
Die dacht dat je een boot wilde gaan uitzoeken om te kopen en hij dacht 'ja dat kan ik toch helemaal niet betalen joh'quote:
Yeps.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus nou, als een eerste date al zo’n drama is, moet je je voorstellen hoe de rest van je leven eruit gaat zien.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dacht dat je een boot wilde gaan uitzoeken om te kopen en hij dacht 'ja dat kan ik toch helemaal niet betalen joh'
Zullen wij dan op date gaan liefiequote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan op de grond gaan liggen, stond er niet nog ergens een gammele tuinstoel ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was zo blij dat ik van dat wijf af was dat ik toch wel met een gelukzalige glimlach heb liggen creperen.
PAULTJUH!!!quote:
Ja, dat gaat dus niet werken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
nou jj hij is wel echt aardig maar ook strontirritant dus
Een hond of een kat kan ook aardig zijn, heb je verder ook geen kwak aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat bedoelde ik ook niet. En geef je groot gelijk. Blijven verzetten zonder reden is wel wat kansloos. Merk wel dat dan snel mijn interesse vervalt hoe leuk je ook mag zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al want hij blijft wel appen. en vaak als ik niet gelijk reageer stuurt hij na een half uur ofzo weer een bericht met een vraag.
maar ga dit niet 3 keer proberen
Moet gewoon even loskomenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Helemaal niks die ene nacht.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan op de grond gaan liggen, stond er niet nog ergens een gammele tuinstoel ofzo.
Dat is al maanden overquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
maarreh vriend, je kan ballie toch niet op date vragen als je nog met @:fugue aan het daten bent of is dat alweer over
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
maarreh vriend, je kan ballie toch niet op date vragen als je nog met @:fugue aan het daten bent of is dat alweer over
zonde zonde.quote:
uh paul je maakt net al een winkel datequote:
oh met wie?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh paul je maakt net al een winkel date
mrs l weerquote:
Of gewoon in de autoquote:
oh maar die beëindigt de verkering toch weer na een weekquote:
Van op je wijf naar op je vloer.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was zo blij dat ik van dat wijf af was dat ik toch wel met een gelukzalige glimlach heb liggen creperen.
Nee hoor. MRSL wil nooit met mij datenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh paul je maakt net al een winkel date
Denk dat jij je als een slang zesdubbel moet oprollen in je Clio of niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon? Jij ligt daar regelmatig te maffen?
heeft ze weer nee gezegd zag dat antwoord niet staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |